Η διαφορετική φιλοσοφία του κάθε μοντέλου είναι έκδηλη στο εσωτερικό, πριν καν πατήσουμε το κουμπί για να βάλουμε εμπρός τον κινητήρα.
Το κλίμα στο Hyundai i20 N μπορεί να χαρακτηριστεί εμπρηστικό. Τα bucket είναι σφικτά και σου δίνουν σιγουριά πως θα σε κρατούν σταθερό, ανεξαρτήτως των πλευρικών δυνάμεων που θα ασκούνται στις στροφές. Το τιμόνι διαθέτει 2 πλήκτρα «N», με το δεξί να ενεργοποιεί το μαγικό N mode, τον πίνακα οργάνων να αλλάζει εμφάνιση με εντυπωσιακό τρόπο και την εξάτμιση να απελευθερώνει επιπλέον decibel.
Στο δρόμο, η ανάρτηση είναι αρκετά σκληρή. Όσοι αγόρασαν το συγκεκριμένο μοντέλο απλά και μόνο επειδή είναι «το ακριβότερο i20» θα ενοχληθούν, όπως ίσως ενοχληθούν από την φασαριόζικη εξάτμιση που κάνει «σκασίματα», που όμως ακούγονται ως μουσική στα αυτιά των συνειδητοποιημένων και των εραστών των πολεμικών κατασκευών. Οι κλίσεις του αμαξώματος είναι μηδενικές, και η ανάρτηση δίνει απόλυτη σιγουριά στον οδηγό, ο οποίος θα έχει συχνά την εντύπωση πως μπορούσε να στρίψει με ακόμα περισσότερα χιλιόμετρα από όσα είχε στην είσοδο της στροφής.

Το VW Polo θεωρείται ώς ένα από τα πιο ποιοτικά μικρά της αγοράς, και ο οδηγός θα απολαύσει τον μοντέρνο σχεδιασμό και το premium «αέρα» στην καμπίνα. Στο εσωτερικό βρίσκουμε ένα συνδυασμό μαλακών και σκληρών υλικών, που διαθέτουν άψογο φινίρισμα και στιβαρή κατασκευή. Η θέση οδήγησης είναι χαμηλή, και τα sport καθίσματα της έκδοσης Style είναι άνετα.
Όσον αφορά την οδηγική συμπεριφορά, το χαρακτηριστικό γνώρισμα του VW Polo είναι η εξαιρετική στιβαρότητα και το σίγουρο «πάτημα» στο δρόμο. Τα περιθώρια πρόσφυσης είναι υψηλά, η ησυχία στην καμπίνα εντυπωσιακή και η ανάρτηση φιλτράρει αποτελεσματικά τις ανωμαλίες του δρόμου. Το τιμόνι δίνει καλή πληροφόρηση στον οδηγό, λείπει όμως ο «fun to drive» χαρακτήρας. Χάρη στο αυτόματο DSG κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, οι αλλαγές γίνονται γρήγορα και χωρίς αναπηδήσεις, κάτι που κάνει το αυτοκίνητο απολαυστικό στη γρήγορη οδήγηση, αλλά και εξαιρετικά πρακτικό σε πιο χαλαρές βόλτες και στην κίνηση στην πόλη.
Εν ολίγοις, το VW Polo στην έκδοση των 110 ίππων είναι ένα ποιοτικό μικρό, με premium «αέρα» και οδηγική συμπεριφορά που παραπέμπει σε μοντέλα μεγαλύτερης κατηγορίας. Η ηχομόνωση είναι εξαιρετική, η ανάρτηση απορροφά τις κακοτεχνίες στο δρόμο και το πλαίσιο είναι στιβαρό. Ο κινητήρας κινεί αξιοπρεπώς το αυτοκίνητο και έχει χαμηλή κατανάλωση, ενώ η «αύρα» πολυτέλειας και ο πιο «κυριλάτος» χαρακτήρας του Polo θα βγάλουν ασπροπρόσωπους όσους το αγοράσουν.
Από την άλλη πλευρά, το Hyundai i20 N είναι ένας ωμός, σκληροπυρηνικός πύραυλος τσέπης με ιδιαίτερα στοχευμένο κοινό. Κατασκευάστηκε με γνώμονα να κινείται γρήγορα στο N mode, με τον οδηγό να κυνηγά το apex της στροφής απολαμβάνοντας τη σφικτή αίσθηση του μηχανικού σασμάν και την ηχητική πανδαισία της εξάτμισης μέσα σε μία πίστα ή κάποια ορεινή διαδρομή, σηκώνοντας αυθάδικα τον πίσω εσωτερικό τροχό.
Σίγουρα, υπάρχουν τα οδηγικά προφίλ eco και comfort, όπου το αυτοκίνητο γίνεται πιο ήπιο και φιλικό στην καθημερινή χρήση, αλλά ο ιδιοκτήτης στον οποίον απευθύνεται το αυτοκίνητο θα μετρά αντίστροφα μέχρι να έρθει η ώρα να πατήσει το μαγικό κουμπί «N» στο τιμόνι. Και ας είναι η ανάρτηση σφικτή.
Με 23.900 παίρνεις πλούσιο VW Polo TSI 110PS, με 25.900 Hyundai i20N με 204 άλογα!
Με «πολεμική» εμφάνιση το i20N, με premium «αέρα» το Polo.
6,2 δευτερόλεπτα το 0-100 το i20N, 10,4 το Polo.
Αν θες να στρίβεις «τέρμα» όλη μέρα, πάρε i20N. Αν θες ξεκούραση, άνεση και DSG, πάρε Polo.
Τι πιστεύεις; Είναι το Polo πολύ ακριβό για τα άλογα του, ή το i20N πολύ φτηνό;