Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
3 φωτογραφίες »

Ford Puma:Το fun to drive B-SUV

Διαβάστηκε από 19904 αναγνώστες - 23/9/2021

Το Ford Puma είναι ένα από τα πιο ολοκληρωμένα B-SUV της αγοράς, με εξαιρετική οδηγική συμπεριφορά. Με 20.577 ευρώ μπορούμε να αποκτήσουμε την ήπια υβριδική έκδοση με τον τρικύλινδρο Ecoboost κινητήρα, ο οποίος αποδίδει 125 ίππους, ενώ στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται το «πολεμικό» Puma ST με 200 άλογα και τιμή 35.895 ευρώ

Kοινοποίησε το »


Εμφάνιση: Μυώδεις επιφάνειες και επιθετική εμπρόσθια γρίλια
Το μοντέλο που είναι βασισμένο στο Ford Fiesta έχει δυναμική παρουσία, η οποία τονίζεται από τις μυώδεις επιφάνειες, τις καμπύλες στο αμάξωμα και την μεγάλη, επιθετική εμπρόσθια γρίλια. Οι ελαφρώς «πρησμένοι» θόλοι των τροχών ενισχύουν τον sport χαρακτήρα του αυτοκινήτου, χωρίς να κάνουν υπερβολική την εξωτερική εικόνα.

Εσωτερικό: Καλοσχεδιασμένο και ευρύχωρο
Η καμπίνα του Ford Puma είναι καλοσχεδιασμένη, διαθέτει σύγχρονο διάκοσμο και καλή ποιότητα κατασκευής με στιβαρή συναρμολόγηση. Η οθόνη αφής έχει διάσταση 8 ιντσών και δίνει την εντύπωση πως αιωρείται, ενώ το τιμόνι είναι επίπεδο στο κάτω μέρος, ενισχύοντας την sport αίσθηση.


Χώροι: Κορυφαίο πορτ-παγκάζ με 536 λίτρα
Το εσωτερικό του Puma είναι πιο ευρύχωρο από αυτό του Fiesta, επάνω στο οποίο βασίζεται. Το πλάτος καμπίνας εμπρός είναι 137 εκατοστά, και το αντίστοιχο πίσω 130 εκατοστά. Ο χώρος αποσκευών διαθέτει διπλό πάτωμα με 3 διαφορετικές θέσεις, ενώ χάρη στο MegaBox, τα αρχικά 456 διαθέσιμα λίτρα μεταμορφώνονται σε 536, χωρίς να στερείται η πρακτικότητα από το εσωτερικό. Ο συγκεκριμένος χώρος 80 λίτρων μπορεί να πλυθεί με το λάστιχο και έχει τάπα αποστράγγισης.

Κινητήρας και επιδόσεις: 3 επιλογές βενζίνης και 1 diesel
Ο Mild Hybrid Ecoboost κινητήρας 1000 cc της βασικής έκδοσης αποδίδει συνδυαστικά 125 ίππους. Το υβριδικό σύστημα βελτιώνει τόσο την απόκριση του μοτέρ στις χαμηλές στροφές, όσο και την κατανάλωση, η οποία αγγίζει τα 6,5 λτ/100 χλμ σε μικτό κύκλο. Η διαδικασία 0-100 χλμ/ώρα επιτυγχάνεται σε 10,2 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα είναι 191 χλμ/ώρα.


Στην έκδοση με τους 155 ίππους, η επιτάχυνση έως τα 100 χλμ/ώρα από στάση ολοκληρώνεται μέσα σε 9,1 δευτερόλεπτα, και η τελική ταχύτητα είναι 205 χλμ/ώρα. Η μέση κατανάλωση είναι 7,2 λίτρα/100 χλμ.

Η diesel επιλογή των 120 ίππων φημίζεται για τη χαμηλή κατανάλωση, η οποία είναι 4 λίτρα/100 χλμ σε μεικτό κύκλο. Οι επιδόσεις είναι παραπλήσιες με αυτές της βενζινοκίνητης έκδοσης 125 PS, αφού για το 0-100 χλμ/ώρα απαιτούνται επίσης 10,2 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να είναι 185 χλμ/ώρα.

Στην κορυφή βέβαια βρίσκεται το Puma ST, που διαθέτει τον 1500άρη EcoBoost των 200 ίππων, ο οποίος εκτοξεύει το B-SUV από τα 0 στα 100 χλμ/ώρα μέσα σε 6,9 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να είναι 220 χλμ/ώρα. Η μέση κατανάλωση της «πολεμικής» έκδοσης είναι 9,8 λίτρα/100 χλμ.

 

Στο δρόμο: Εξαιρετικό κράτημα και προβλέψιμες αντιδράσεις
Το Ford Puma βασίζεται στο Fiesta, και ως εκ τούτου η οδηγική του συμπεριφορά κάνει το μοντέλο να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό. Το κράτημα του αυτοκινήτου είναι εξαιρετικό, ενώ οι κλίσεις του αμαξώματος είναι μετριασμένες. Παράλληλα, οι αντιδράσεις είναι προβλέψιμες και ομαλές.

Συνολικά, το Ford Puma είναι ένα ολοκληρωμένο και ομοιογενές B-SUV που προσφέρει χαρά στην οδήγηση. Αυτή η χαρά δεν «έρχεται» εις βάρος της άνεσης όμως, αφού η ανάρτηση αποσβένει σωστά και αθόρυβα τις ανωμαλίες. Τέλος, τόσο ο χώρος αποσκευών, όσο και η καμπίνα, διακρίνονται για την ευρυχωρία τους.
 

ή πηγαίνετε κατευθείαν στη σελίδα που σας ενδιαφέρει

Kοινοποίησε το »