Σύμφωνα με με τις μετρήσεις μας λοιπόν, αδιαμφισβήτητος νικητής με 5 λτ./100χλμ. είναι το Renautl Clio, ακολουθούμενο από το ανανεωμένο Skoda Fabia Monte Carlo (5.8 λτ./100χλμ.) και το Peugeot 208 GT-Line (6 λτ./100χλμ.) Καταλαβαίνετε πως σε μία ούτως ή άλλως φειδωλή, ως προς το καύσιμο κατηγορία, το να καταφέρνεις να ξεχωρίσεις με διαφορά από τον ανταγωνισμό, δεν είναι μικρό επίτευγμα. Βέβαια όπως γίνεται φανερό, σε όποιο μοντέλο από την τελική 7άδα και να καταλήξετε, η κατάσταση είναι win-win για εσάς, καθώς το πακέτο ευελιξία, πρακτικότητα και τεχνολογίες, συνδυάζεται άψογα με τις χαμηλές πραγματικές καταναλώσεις. Τα μικρά που ξέραμε μέχρι σήμερα ξεχάστε τα, αυτά είναι η νέα γενιά.
Μάρκα | Μοντέλο | Κινητήρας | Κατανάλωση(μετρ.) | Τιμή ευρώ |
---|---|---|---|---|
Renault | Clio | 0.9 Tce 90 PS | 5 λτ./100χλμ. | 14.380 |
Skoda | Fabia Monte Carlo | 1.0 TSI 95 PS | 5.8 λτ./100χλμ. | 14.890 |
Peugeot | 208 GT-Line | 1.2 PureTech | 6 λτ./100χλμ. | 17.300 |
SEAT | Ibiza | 1.0 TSI 95 PS | 6.2 λτ./100χλμ. | 13.855 |
Toyota | Yaris | 1.5 VVT-i 111 PS | 6.4 λτ./100χλμ. | 12.550 |
Ford | Fiesta | 1.0 Ecoboost 125 PS | 6.6 λτ./100χλμ. | 16.820 |
Citroen | C3 | 1.2 PureTech 110 PS | 6.6 λτ./100χλμ. | 14.605 |
Copyright © 2024 - autoagora.gr