σχόλια

Συγκρίνουμε στα 11 βήματα το Nissan Qashqai με το VW Tiguan
Το εντελώς νέο Nissan Qashqai , που είναι διαθέσιμο πλέον με δελεαστική τιμή από 24.990 ευρώ, οργανώνει full επίθεση στο VW Tiguan, που είναι στο τέλος της εμπορικής του καριέρας. Συγκρίνουμε τις βασικές εκδόσεις των 2 οικογενειακών SUV σε 11 κρίσιμους τομείς για να δούμε τελικά ποιο αξίζει τα λεφτά του.
Αποφασίσαμε να φέρουμε σε αντιπαράθεση τον προπομπό των οικογενειακών SUV, το Nissan Qashqai με έναν δυνατό «παίχτη» των οικογενειακών SUV, το VW Tiguan. To ιαπωνικό μοντέλο συνεχίζει με την ολοκαίνουργια 3η του γενιά στην οποία έχει δοθεί premium προσανατολισμός, ενώ το Tiguan βρίσκεται στη δύση της 2ης γενιάς του. Σε αυτή τη σύγκριση θα πάρουμε τις βασικές εκδόσεις των δύο μοντέλων, τόσο απλό πλευράς κινητήρα, όσο και εξοπλισμού με το Qashqai να προσφέρεται σε μια άκρως δελεαστική τιμή «από», η οποία είναι 24.990 ευρώ στην εξοπλιστική έκδοση Elite.
Η βασική, από πλευράς κινητήρα, έκδοση βενζίνης του VW Tiguan είναι η προσθιοκίνητη 1,5 TSI με τους 130 ίππους. Συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο και προσφέρεται μόνο στην έκδοση Life με τιμή 30.900 ευρώ.
Το Nissan Qashqai, παρά τις ελλείψεις στον εξοπλισμό άνεσης, ξεκινάει με γκολ από τα αποδυτήρια! Ας δούμε ποιο θα είναι το τελικό το «σκορ».
Με μια ματιά οι 11 τομείς σύγκρισης του Nissan Qashqai απέναντι στο VW Tiguan
Tα 11 Βήματα | Νικητής | |
1 | Τιμή: Η «βασική» έκδοση του Τiguan με τους 130 ίππους είναι η Life και κοστίζει 30.900 ευρώ. Το Nissan Qashqai στη έκδοση με τα 140 άλογα είναι διαθέσιμο από την έκδοση Elite και κοστίζει 24.990 ευρώ. Η διαφορά είναι σημαντική, υπέρ του Nissan Qashqai, που ξεκινάει την επίθεση με… δίποντο! | ![]() |
2 | Εγγύηση: 2 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση με απεριόριστα χιλιόμετρα προσφέρει το VW Tiguan. H εγγύηση που δίνει η Nissan στο Qashqai, είναι όπως και στα άλλα μοντέλα της φίρμας 3 χρόνια (ή 100.000 χλμ. όποιο έρθει πρώτο). Με το Qashqai έχεις 1 χρόνο παραπάνω το κεφάλι σου ήσυχο. | ![]() |
3 | Κατανάλωση: Xάρη στο ήπια υβριδικό του σύστημα, το Nissan Qashqai είναι πιο οικονομικό σε κατανάλωση καυσίμου, ειδικά μέσα στην πόλη. Σημαντικός πόντος για το ιαπωνικό οικογενειακό SUV. | ![]() |
4 | Προσπέραση (60-100 χλμ/ώρα)-Επιδόσεις: Τα 10 παραπάνω άλογα και τα σχεδόν 200 κιλά λιγότερα εξασφαλίζουν στο Qashqai καλύτερες επιδόσεις στο εικονικό προσπέρασμα 60-100 με 4η σχέση και 80-120 με 5η σχέση. Η διαφορά υπέρ του Qashqai είναι σχεδόν 2,0 και 4,0 δλ. αντίστοιχα! | ![]() |
5 | Φρένα (από τα 100 χλμ/ώρα): Το Tiguan χρειάζεται 35,0 μέτρα για να ακινητοποιηθεί από τα 100 χλμ/ώρα και το Qashqai 38,1. Το VW κερδίζει πόντο. | ![]() |
6 | Θόρυβος: Μπορεί το VW Tiguan να εμφανίζει κορυφαία ποιότητα κύλισης, το Nissan Qashqai είναι όμως αισθητά πιο ήσυχο σε όλες μας τις σχετικές μετρήσεις. | ![]() |
7 | Εξοπλισμός άνεσης: To Nissan Qashqai στη βασική έκδοση Elite εμφανίζει ελλείψεις στον εξοπλισμό άνεσης με κυριότερη την απουσία οθόνης αφής για τον έλεγχο του infotainment και ζαντών αλουμινίου, ενώ υπάρχει απλό air condition. Αντιθέτως, το VW Tiguan προσφέρει και περισσότερα και ποιοτικότερα στοιχεία εξοπλισμού, όπως για παράδειγμα οθόνη 8 ιντσών, 3ζωνικό κλιματισμό και ζάντες αλουμινίου. To Tiguan σκοράρει με ευκολία το δεύτερο του γκολ. | ![]() |
8 | Ευρυχωρία-Πρακτικότητα: To Tiguan προσφέρει παραπάνω χώρο για τα γόνατα των πίσω και μεγαλύτερο χώρο αποσκευών σε σχέση με το Nissan Qashqai. Επίσης το συρόμενο πίσω κάθισμα είναι σημαντικό χαρακτηριστικό υπέρ της πρακτικότητας για το γερμανικό μοντέλο. | ![]() |
9 | Χώρος αποσκευών: Λόγω του συρόμενου πίσω καθίσματος, η χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ στο VW Tiguan μεταβάλλεται από 420 έως 515 λτ. Από τη μέγιστη τιμή του η διαφορά με το χώρο αποσκευών του Qashqai (504 λτ.) είναι μόλις 11 λτ. Αυτή η διαφορά είναι πολύ μικρή για τα δεδομένα της κατηγορίας, οπότε έχουμε ισοπαλία. | ![]() |
10 | Εξοπλισμός ασφαλείας: Και τα δύο μοντέλα προσφέρουν full σετ αερόσακων (και γονάτων οδηγού το Tiguan), ESP, αυτόματο φρενάρισμα, ενεργό σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας, ρυθμιζόμενο περιοριστή ταχύτητας, σύστημα συγκράτησης του οχήματος σε ανηφόρα ή κατηφόρα, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό. Το Qashqai διαθέτει επιπλέον Active Trace Control και Active Ride Control, που ελέγχουν τις κινήσεις του αμαξώματος και την υποστροφή. | ![]() |
11 | Αίσθηση ποιότητας και εικόνα καμπίνας: Το VW Tiguan διαθέτει πολύ καλή ποιότητα υλικών, ανάλογο φινίρισμα και εξαιρετική συναρμογή. Από την άλλη, το νέο Nissan Qashqai έχει ανέβει επίπεδο με ξεκάθαρες premium βλέψεις, χαρακτηριστικό που τονίζεται από την εξαιρετική και αθόρυβη λειτουργία της ανάρτησης, όσο και από το χαμηλότερο επίπεδο θορύβου. | ![]() |
Nissan Qashqai–VW Tiguan: 6 - 3 |
Ας δούμε αναλυτικά τις διαφορές μεταξύ των δύο μοντέλων:
6 χιλιάρικά φθηνότερο το Qashqai (2-0)
Η «βασική» έκδοση του VW Tiguan έχει 130 άλογα και προσφέρεται με το εξοπλιστικό πακέτο Life στην τιμή των 30.900 ευρώ. Το Nissan Qashqai στη βασική έκδοση Elite με τα 140 άλογα ήρθε με τιμή-χώμα στα 24.990 ευρώ, όντας 6 χιλιάρικα φθηνότερο.
Μάλιστα με 27.990 ευρώ μπορεί να αγοράσει κανείς την έκδοση Premium, η οποία διαθέτει και οθόνη αφής και ζάντες αλουμινίου μεταξύ άλλων στοιχείων άνεσης. Ακόμα και αυτή η έκδοση (τη συνιστούμε) είναι 3 χιλιάρικά φθηνότερη. Το Nissan Qashqai ξεκινάει με δίποντο!
Μεγαλύτερη εγγύηση για το Qashqai (3-0)
Ένα ακόμα πλεονέκτημα του Nissan Qashqai είναι η εγγύηση του, η οποία είναι 3 χρόνια (ή 100.000 χλμ.). Στον αντίποδα τώρα, η ελληνική αντιπροσωπεία της VW δίνει 2 χρόνια εγγύηση σε όλα τα μοντέλα της φίρμας, χωρίς πάντως να υπάρχει όριο χλμ.. Ο 1 παραπάνω χρόνος εγγύησης για τα μηχανικά μέρη δίνει έναν πόντο στο Qashqai.
Καίει λιγότερο και είναι πιο σβέλτο το Qashqai (5-0)
Στον νευραλγικό τομέα της κατανάλωσης, το Nissan Qashqai έχει το πάνω χέρι χάρη στην ήπια υβριδική τεχνολογία του. Να σημειώσουμε εδώ πως ο 1,5 TSI κινητήρας του Tiguan διαθέτει τεχνολογία που σε συνθήκες μειωμένου φορτίου διακόπτει τη λειτουργία των 2 από τους 4 κυλίνδρους. Η μέση κατανάλωση του Qashqai στη διάρκεια της δοκιμής ήταν στα 7,5 λτ./100 χλμ., ενώ το Tiguan έδειξε μια μέση κατανάλωση γύρω στα 8.7 λτ./100 χλμ.. Στην πόλη η διαφορά ήταν ακόμα μεγαλύτερη υπέρ του ιαπωνικού μοντέλου, που μας έδειξε 8.3 λτ./100 χλμ., όταν στο Tiguan ξεπέρασε τα 10 λτ./100 χλμ. Το Qashqai είναι περίπου 20% οικονομικότερο από το Tiguan των 130 ίππων, ενώ μπαίνει ελεύθερα στον πράσινο δακτύλιο διαθέτοντας το χαρακτηρισμό «υβριδικό» στην άδεια κυκλοφορίας του.
Από την άλλη, η διαφορά ιπποδύναμης (140 έναντι 130 άλογα) και ροπής (240Nm στις 1.650 σ.α.λ. έναντι 220 Nm στις 1.750 σ.α.λ.), καθώς και τα σχεδόν 200 λιγότερα κιλά εξασφαλίζουν καλύτερες επιδόσεις στο Nissan Qashqai, το οποίο επιταχύνει από τα 60 στα 100 χλμ/ώρα με 4η (εικονικό προσπέρασμα) μέσα σε 7,1 δλ., όταν το Tiguan θέλει 2,0 δλ. παραπάνω, που είναι μεγάλη διαφορά. Η διαφορά στο 80-120 με 5η είναι 3.9 δλ., αφού το Tiguan ολοκληρώνει τη διαδικασία σε 14.3 δλ. και το Qashqai σε 10,4 δλ. Το Qashqai είναι και πιο σβέλτο, αλλά και πιο οικονομικό ταυτόχρονα.
Φρενάρει πιο δυνατά το Tiguan (5-1)
Οι μετρήσεις μας επιβεβαίωσαν την αίσθηση από την οδήγηση και έτσι φάνηκε πως το VW Tiguan «κοκκαλώνει» σε μικρότερη απόσταση όταν ο οδηγός βρεθεί σε κατάσταση φρένων πανικού. Ειδικότερα το οικογενειακό SUV της VW χρειάζεται 35,5 μέτρα, όταν το Nissan Qashqai απαιτεί 37,3 μ. «προδομένο» και από τα «πράσινα» ελαστικά που φορούσε το μοντέλο που μετρήθηκε. Τα σχεδόν 2 μέτρα είναι σημαντική διαφορά ανάμεσα σε ομοειδή αυτοκίνητα. Πρώτος πόντος για το γερμανικό μοντέλο.
Πιο αθόρυβο το Qashqai (6-1)
Σε όλες μας τις μετρήσεις, το VW Tiguan συνδυάζει τη σπουδαία ποιότητα κύλισης που προσφέρει μει χαμηλά επίπεδα θορύβου στην καμπίνα. Ωστόσο Nissan Qashqai έχει ακόμα χαμηλότερα, όντας ξεκάθαρα πιο αθόρυβο. Στα 100, 120 και 140 χλμ./ώρα στα αυτιά των επιβατών φτάνουν μόλις 65,0. 67,6 και 70,1 db, όταν τα αντίστοιχα νούμερα στο Tiguan είναι 68,9, 70,5 και 72,9. Σημαντικό ρόλο σε αυτή την κατάσταση παίζει ο αεροδυναμικός συντελεστής, που στο Qashqai είναι 0,31.
Τα πάντα όλα από εξοπλισμό άνεσης στο Tiguan, που είναι και πιο πρακτικό (6-3)
Η βασική έκδοση Life του VW Tiguan έχει κυριολεκτικά τα πάντα από εξοπλισμό, όταν η αντίστοιχη έκδοση του Qashqai παρουσιάζει ελλείψεις με κυριότερη αυτή της απουσίας οθόνης αφής και των ζαντών αλουμινίου. Στο Τiguan υπάρχει στάνταρ από οθόνη 8 ιντσών και 3ζωνικός αυτόματος κλιματισμός μέχρι ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών και ψηφιακός πίνακας οργάνων. Και τα δύο μοντέλα έχουν φώτα LED (Bi-LED στο Qashqai).
Με μικρότερο μήκος (4,425 μ.) και μεταξόνιο (2.665 χλστ.) το Nissan Qashqai χάνει σε χώρους για επιβάτες από το VW Tiguan (4,509 μ. με μεταξόνιο 2.678 χλστ.). Το 2,8 εκατοστά παραπάνω για τα γόνατα των πίσω επιβατών στο Tiguan είναι αισθητή διαφορά, αν και τα δύο μοντέλα έχουν ανάλογα φαρδιά καμπίνα. Ωστόσο το μεγάλο πλεονέκτημα του γερμανικού μοντέλου είναι το συρόμενο κατά 160 χλστ. πίσω κάθισμα που απογειώνει την πρακτικότητα.
Συμπέρασμα: 6-3 κερδίζει το Qashqai
Το νέο Nissan Qashqai ήρθε με ξεκάθαρες premium διαθέσεις που αντικατοπτρίζονται στην επικράτησή του σε κρίσιμους τομείς. Έχει εξαιρετική τιμή στη βασική του έκδοση, διαθέτει ήπια υβριδική τεχνολογία, είναι σβέλτο και οικονομικό, προσφέρει τα πάντα από στάνταρ συστήματος ασφαλείας, τη στιγμή που η καμπίνα του είναι αισθητά πιο ήσυχη. Το βασικό Tiguan υπερέχει σε πρακτικότητα καμπίνας, έχει πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό και φρενάρει δυνατά, αλλά τελικά χάνει και μάλιστα με διαφορά από το δημιουργό της κατηγορίας, που είναι στην ανατολή της 3ης του γενιάς, όταν το SUV της VW είναι στη δύση της δεύτερής του.
Σχολιάστε |
- Chris Vaitsopoul Vaitsopoulos
για ποια αξιοπιστία μιλάς σε καινούργια αυτοκίνητα; Είχα το πρώτο tiguan και στα 77.000χλμ μου άλλαξαν δύο φορές κινητήρα καινούργιο. Πήρα μετά το qashqai σε πετρέλαιο και στις 150.000χλμ έκοψε στρόφαλο. Άστε βραστα.
Nikos NickChris Vaitsopoul Vaitsopoulos δεν διαφωνώ, συγουρα τα καινούργια δεν είναι όπως τα παλιά.... αππλα στα δέκα ευρωπαϊκά θα βγάλουν ζημιά συγουρα τα επτά ... αντίστοιχα στα γιαπωνέζικα από τα 10 θα βγάλουν τα 3, αυτή ακριβώς είναι η αντιστοιχία....όλα χαλάνε απλά αυτή είναι η διαφορά, επίσης όλα τα ευρωπαϊκά τείνουν θετικής γραμμής από περιοδικά ...........το θέμα είναι ένα να μην δώσουμε ένα ποσό αρκετά μεγάλο το οποίο θα πηγαίνει συνεργείο από τον πρώτο χρόνο , υπάρχουν πολλά γερμανικά που πραγματικά έχουν τέτοια επαφή με τα συνεργεία κ όχι μόνο........αυτή είναι η αλήθεια κ σε όποιον αρέσει....
Chris Vaitsopoul VaitsopoulosNikos Nick συμφωνούμε.
Προβολή περισσότερων σχολίων
- Σωτήρης Χ.
Ποια Nissan ρε... Volkswagen μέχρι να σβήσει ο ήλιος
Chris Vaitsopoul VaitsopoulosΣωτήρης Χ. Ο ήλιος θα σβήσει, το check στο vw δεν πρόκειται. (νw έχω για να σε προλάβω. 😂😂)
Ανδρέας ΗρακλειώτηςChris Vaitsopoul Vaitsopoulos Vaitsopoulos απλά 18 χρόνια vw passat18t μοντέλο 2002 το πούλησα το2018 κσι πήρα qashqai με το vw δεν έφευγα απο τα συνεργεία εκείνη την ετεα την είχα κάνει συνέταιρο!!
Chris Vaitsopoul VaitsopoulosΑνδρέας Ηρακλειώτης φίλε Αντρέα σε νιώθω. Εγώ από την ετεα έκανα και κουμπάρο. Στην κυριολεξία. 😂😂😂🤫🤫🤫
Σωτήρης Χ.Chris Vaitsopoul Vaitsopoulos το συγκεκριμένο Passat έβγαζε προβλήματα σε όσους το είχαν περάσει αέριο. Έχω ένα φιλαράκι που έχει το συγκεκριμένο μοντέλο χωρίς μετατροπή αερίου και ακόμα δουλεύει στην πένα. Δε μιλάω για την έκδοση ντίζελ. Και ηλιέλαιο να του έβαζες θα το έκαιγε.
Jorge CubaΣωτήρης Χ. Πες του να παίξει λόττο.
George AngelinasJorge Cuba γιατί και με τσεκ δεν πάει δηλαδή; Μάθατε όλοι στο τσεκ 😂
Σωτήρης Χ.George Angelinas όχι φίλε μου. Απλά αν κάνεις τα σέρβις στην ώρα τους είσαι κομπλέ. Αλλά ο Έλληνας θέλει αμάξι 1.8Τ να του βάζει μετατροπή αέριο. Και μετά του φταίει η Volkswagen που είναι αγκαλιά με ένα συνεργείο. Δε πάει έτσι.
Jorge CubaΣωτήρης Χ. επειδη διαφωνουμε ας δουμε και λιγο τις στατιστικες...δεν μπορει ολοι να κανουν λαθος....
Jorge CubaJorge Cuba οι μονοι που θεωρουν δεδομενες τις ζημιες στα αυτοκινητα τους ειναι οσοι αγοραζουν γερμανικα. εχω φιλους με γερμανικα αμαξια και ενω τους εχουν ρημαξει κυριολεκτικα στις ζημιες αυτοι λενε δεν μου εβγαλε τιποτα,
Σωτήρης Χ.Jorge Cuba είχα και έχω γερμανικό αμάξι, συγκεκριμένα ibiza του 1997 και τώρα ibiza του 2015. Όταν κάνεις τα σέρβις στην ώρα τους δε θα σου βγάλουν κάτι. Και πρέπει να τα συμπεριφέρεσαι και καλά. Άμα αλλάζεις ταχύτητες στις 6000 στροφές και γενικά τα γονατίζεις, δε σου φταίει η Γερμανία.
- Philippos Filios
Κλάσης ανώτερο το Qashqai, το οποίο είναι ο πατέρας της κατηγορίας (το πρώτο crossover SUV). Και πέραν αυτού όμως, αγορά VW σημαίνει μια ζωή στα συνεργεία.
- Dimitris Pexlivanis
Το 1996 πήρα το VW polo. Από την αρχή έβγαζε προβλήματα. Πανάκριβα σέρβις.Το πούλησα σε 5 χρόνια το 2002 και πήρα το Νισάν αλμερα. Το έχω 21χρονια με 375000 χιλιόμετρα από τα οποία τα 200000 με αέριο και ακόμα πηγαίνει χωρίς προβλήματα.
- Konstantinos Kambo
To Nissan Qashqai στη βασική έκδοση Elite εμφανίζει ελλείψεις στον εξοπλισμό άνεσης με κυριότερη την απουσία οθόνης αφής για τον έλεγχο του infotainment και ζαντών αλουμινίου, ενώ υπάρχει απλό air condition.. Οκκκκ 😂😂😂😂
Giorgos KaravasilakisKonstantinos Kambo φαντάσου να μην εμφανιζε και αυτές τις ελλείψεις στον εξοπλισμό πόσο θα ήταν το σκορ αδερφέ!
- Jorge Cuba
Ωχ ωχ VW μην σου τύχει και δώρο να στο κάνουν πουλατο.
- George Katsis
VW ...το είχα το tiguan μοντέλο 2009 και το πούλησα χωρίς πρόβλημα το 2019, στο δρόμο, δύο το είδαν και οι δύο το ήθελαν ...χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα κι ευχαριστημένος
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςGeorge Katsis πάντως μιλάνε για εντελώς διαφορετικό αυτοκίνητο και χάνει στα πιο σημαντικά από το Nissan
- Markos Xarizi
Το Qashqai δεν έχει αντίπαλο, ειδικά μετά την τελευταία γενιά του! Και με κάτω από 25.000!
- Μηνάς Αποστόλου
Να μην καίει, να έχει νορμαλ τιμή και αξιοπιστία! Αυτά μετράνε για μένα πιο πολύ! Η VW έχει κακό όνομα πλέον..
- Giorgos Petropoulos
VW….. οκ, καλά, χρυσά αλλά πανάκριβα . Όταν ρώτησα στην αντιπροσωπεία του Αννοβερου για το Tiguan, ο πωλητής που είπε μια τιμή περίπου 35.000€, πριν 2 χρόνια . Πως του είπα ; Με υφάκι μου απάντησε , μα είμαστε VW !!!! Μάλλον οι Γερμανοί ξέχασαν τι σημαίνει VW. Πήρα το Opel Grandland Diesel με 28k και δεν το μετάνιωσα ποτε !
Kwstas LampropoulosGiorgos Petropoulos απορώ γενικά εδώ και καιρό με την VW πως την έχουν δει. Από πότε γενικότερα έγιναν μάρκα που έχει απαιτήσεις υψηλών προδιαγραφών?
Giorgos PetropoulosKwstas Lampropoulos κοιτα , είναι καλά αυτοκίνητα . Τα Diesel αθάνατα . Αλλά με τα λεφτά που ζητάνε παίρνεις καλύτερα . Αλλά προκλητικά τουπέ οι αντιπροσωπίες !
Kwstas LampropoulosGiorgos Petropoulos μα αυτό είναι το ζήτημα! Ότι οι τιμές τους είναι πιο τσιμπημενες από όσο θα έπρεπε και σίγουρα βρίσκεις κι άλλες επιλογές σε τέτοια φράγκα. Εκεί κάπου το χάνουν το παιχνίδι.. Διάβασα για το τουπε που σου πούλησαν και καραφλιασα..
Giorgos PetropoulosKwstas Lampropoulos πήγα στην Opel, με καλοδεχτεικαν , μου πρόσφεραν καφέ . Άψογοι ! Και 8κ στη τσέπη
Kwstas LampropoulosGiorgos Petropoulos πάντως μπορεί στο ντίζελ να χουν βγει καλοί, αλλά τα μοτέρ βενζίνης τους δεν έχουν καλή φήμη. Και ζημιές έχουν και καίνε αβερτα.
Giorgos PetropoulosKwstas Lampropoulos ίσως στην Ελλάδα γιατί έχουν άλλες προδιαγραφές . Εδώ τα πάνε καλά σε αξιοπιστία
Kwstas LampropoulosGiorgos Petropoulos αυτό ποτέ δεν το κατάλαβα ρε αδερφέ! Γιατί στο ίδιο αυτοκίνητο να υπάρχουν διαφορετικές προδιαγραφές ανά χώρα?
Giorgos PetropoulosKwstas Lampropoulos έχω φίλο που δουλεύει στο εργοστάσιο του Αννοβερου και μου λέει πως ότι είναι για Β Ευρώπη και Β Αμερική είναι ποιοτικά αναβαθμισμένα , άλλες εκδόσεις και αλλά επίπεδα εξοπλισμού .
Kwstas LampropoulosGiorgos Petropoulos είμαι σίγουρος φίλε! Απλά τους λόγους δεν καταλαβαίνω..
- Giannis Ioannidis
Οδοντόκρεμες & τα δύο!!
- Antonis Mpoutzoukas
O βασιλιάς επέστρεψε! Nissan Qashqai is back
- Giorgos Karavasilakis
Το Qashqai έχει τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά για να πει κάποιος πως είναι καλύτερο από τα δύο. Και τιμή, και κατανάλωση και εγγύηση και επιδόσεις! Τα ελάχιστα εκατοστά παραπάνω χώροι δεν αρκουν για τον Γερμανό..
Kwstas RarisGiorgos Karavasilakis Να έστριβε κιόλας καλά θα ήταν....
Βασίλης ΘαλήςGiorgos Karavasilakis δυστυχώς πολλοί σε αυτή την χώρα αγοράζουν σήμα και όχι αυτοκίνητο φίλε! Δεν το χεις καταλάβει?
Giorgos KaravasilakisKwstas Raris γενικότερα βάσει σχεδιασμού τα SUV δεν κατασκευάστηκαν για να στρίβουν με αξιώσεις. Ανάμεσα στα δύο εσείς ποιο θα επιλέγατε δλδ?
Kwstas RarisGiorgos Karavasilakis Κανένα.....Ίσως το BMW
Giorgos KaravasilakisKwstas Raris πουλάει ένα πιο premium προφίλ η Bmw είναι η αλήθεια, αλλά γράφονται πολλά από κατόχους νέων μοντέλων για την αξιοπιστία τους..
Kwstas RarisGiorgos Karavasilakis Συμφωνώ....Αλλα για σκέψου να χαλάσεις 24.25.000 για να πάρεις Nissan..Γνώμη μου με αυτά τα λεφτά παίρνεις ένα BMW
Giorgos KaravasilakisKwstas Raris νομίζω πως πλέον με τόσα λεφτά που κάνουν τα αυτοκίνητα, το prestige θα έπρεπε να είναι το τελευταίο που μας απασχολεί. Το θέμα είναι να καλύπτει τις ανάγκες μας κυριολεκτικά. Και η Nissan σε αυτή την γενιά έχει κάνει πολύ καλή δουλειά..
Kwstas RarisGiorgos Karavasilakis Σεβαστή η γνώμη σου Διαφωνώ μαζί σου. ..
Giorgos KaravasilakisKwstas Raris θεωρείτε πως αν ένα αυτοκίνητο bmw έχει ίδια λεφτά με ένα Nissan αλλά είναι χειρότερο σε βασικούς τομείς, είναι καλύτερα να αγοράσεις το Bmw?
Kwstas RarisGiorgos Karavasilakis Ρε φιλε σου εξήγησα...Το οδηγησα δεν στρίβει......Περα απο εκει κανε οτι θες...Σέβομαι την γνωμη σου.....Διαφωνώ μαζί σου...
Giorgos KaravasilakisΒασίλης Θαλής μα αυτό προσπαθούσα να πω και στον άλλον και δεν είχε απαντήσεις. Μου έλεγε θα διάλεγα BMW στα ίδια λεφτά κι ας ήταν χειρότερο..
Βασίλης ΘαλήςGiorgos Karavasilakis τους τρώει η φιγούρα φίλε..
Giorgos KaravasilakisΒασίλης Θαλής μα όταν σου λέει δεν στρίβει το SUV καταλαβαίνεις... Ναι δεν είδες, γεμισανε οι αναβάσεις από αγωνιστικά suvακια!!
Βασίλης ΘαλήςGiorgos Karavasilakis και μάλιστα είναι και bmw γιατί μόνο αυτά τα καταφέρνουν!! 😅😅
Giorgos KaravasilakisΒασίλης Θαλής η ουσία είναι πως το Qashqai το συγκεκριμένο είναι ένα αρκετά καλό αυτοκίνητο και σε καλή τιμή. Είδα το 24 και νόμιζα πως ήταν λάθος..
Βασίλης ΘαλήςGiorgos Karavasilakis βασική έκδοση όμως έτσι?
Giorgos KaravasilakisΒασίλης Θαλής εε οκ λογικό δεν είναι? Δεν είναι dacia ή Suzuki.. μιλάμε για τον πρωτεργάτη της κατηγορίας όλης!!
Βασίλης ΘαλήςGiorgos Karavasilakis εμένα δεν μου λέει και πολλά αυτό. Σε παλιότερο qashqai που είχα μπει δεν ήταν και ιδιαίτερης ποιότητας, αλλά σε αυτό έχουν ανέβει επίπεδο.
Giorgos KaravasilakisΒασίλης Θαλής ναι κι εγώ έχει τύχει να το δω από κοντά και αν και toyotaκιας αυτό είναι πραγματικά ωραίο αυτοκίνητο.
Βασίλης ΘαλήςGiorgos Karavasilakis έχει πλέον ωραίο εσωτερικό και όχι παλιατζούρα. Είναι οικονομικό, και ωραίο για τα δεδομένα τα δικά μου..
Giorgos KaravasilakisΒασίλης Θαλής φέρνει λίγο σε C-HR ή μου φαίνεται?? 😅😅
Βασίλης ΘαλήςGiorgos Karavasilakis εξωτερικά εννοείς?
Giorgos KaravasilakisΒασίλης Θαλής ναι. Λίγο τα φώτα του μπροστά και η μάσκα του μου μοιάζει..
Βασίλης ΘαλήςGiorgos Karavasilakis μπορείς να πεις ότι είναι παρόμοιας σχεδίασης ναι..
Giorgos KaravasilakisΒασίλης Θαλής πάντως σύγκριση με tiguan δεν υπάρχει!! Τα θετικά του Ιάπωνα είναι πιο σημαντικα για μένα.
Βασίλης ΘαλήςGiorgos Karavasilakis για όλους όχι μόνο για σένα. Κερδίζει σε τιμή. Κερδίζει σε καύσιμο, κερδίζει και σε εγγύηση. Στα φρένα λίγο με ξένισε που χάνει..
Giorgos KaravasilakisΒασίλης Θαλής ναι οι πιο πολλοί γράφουν για τον Ιάπωνα όπως είδα! Όλοι Ιάπωνα θα πάρετε μια μέρα ρεεεε 🤣
Βασίλης ΘαλήςGiorgos Karavasilakis σε βλέπω να αλλαξοπιστησεις στο τέλος!! 😅😅
Giorgos KaravasilakisΒασίλης Θαλής νταξει σε τέτοια σύγκριση είναι λογικό ρε συ. Πάντως το VW βγάζει νέα γενιά σε λίγο καιρό..
Βασίλης ΘαλήςGiorgos Karavasilakis έτσι όπως εξελίσσουν τα αυτοκίνητα, αν δεν κάνεις γρήγορα σχετικά ανανεώσεις και νέο μοντέλο, μένεις πίσω σε σχέση με τον ανταγωνισμό!
Βασίλης ΘαλήςΒασίλης Θαλής η vw πρέπει πρώτα από όλα να ανανεώσει τους κινητήρες της. Σχεδόν σε όλα τα συγκριτικά διαβάζεις πως καίνε πολύ παραπάνω τα μοντέλα της!
Giorgos KaravasilakisΒασίλης Θαλής πάλι τον 1.5 tsi δεν φοράει κι αυτό?
Βασίλης ΘαλήςGiorgos Karavasilakis ναι. Και σκέψου βάρος τώρα έτσι? Στην πόλη μετρήσανε πάνω από 10 λίτρα.. τραγικά νούμερα έχει Γενικά αυτός ο κινητήρας!
Giorgos KaravasilakisΒασίλης Θαλής αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί δεν εξελίσσει υβριδικούς και mild κινητήρες. Όλοι το έχουν κάνει..
Βασίλης ΘαλήςGiorgos Karavasilakis έχουν κάνει αυτή την πατέντα με την απενεργοποίηση κυλινδρων ρε συ, και το πάνε έτσι αυτοί..
Giorgos KaravasilakisΒασίλης Θαλής δλδ αν δεν είχαν κι αυτή την πατέντα τι θα καιγανε??? 😅
Βασίλης ΘαλήςGiorgos Karavasilakis απενεργοποιεί τους μισούς κυλίνδρους. Άρα αν παίζανε και οι 4 λες να πλησιαζε τα 20?? 🤣
Giorgos KaravasilakisΒασίλης Θαλής σίγουρα όχι αλλά στα 15 θα έφτανε λογικά.. 😅
Βασίλης ΘαλήςGiorgos Karavasilakis κερδισμένες σε τέτοιες περιπτώσεις οι μάρκες στην Ιαπωνία που παίζουν πολύ με τους υβριδικούς κινητήρες.
Giorgos KaravasilakisΒασίλης Θαλής και οι Κορεάτες έχουν πολλά τέτοια πλέον. Γενικά αν θες χαμηλή κατανάλωση ειδικά για πόλη, είναι μονόδρομος έστω και ένα mild
Konstantinos PetridisGiorgos Karavasilakis στα 24 λοιπούν παααρα πολλά και η η αμέσως επόμενη έκδοση πάει 28 και μάλιστα Χωρίς clima για τους πίσω επιβάτες. Εγώ έχω δύο παιδιά και το κρίνω απαραίτητο αυτό
Giorgos KaravasilakisKonstantinos Petridis μπορεί να είναι σημαντικό αλλά για μένα όχι απαραίτητο. Πιο απαραίτητο για τα δικά μου γούστα είναι, να έχει οικονομία καυσίμου εκεί που έχει φτάσει η βενζίνη, να έχει ικανοποιητική εγγύηση και αν έχει και τέτοια διαφορά σε τιμή, τότε κλείνω μάτια και αγοράζω! Θα ζήσουν και χωρίς κλίμα πίσω τα παιδιά, σε 10 λεπτά θα ζει φτάσει κι εκεί η θερμοκρασία.
- Στελιος Συρρος
Γαλλικό ή γερμανικό μάλλον...
- Vasilios Alevridis
TOYOTA!
- Σωτήρης Κρυστάλλης
Πάρε το ένα και χτυπά το άλλο...
- Χρήστος Παπανικολάου
Εκεί που έχει φτάσει η βενζίνη και τα ανταλλακτικά, πιο σημαντικό είναι η χαμηλή κατανάλωση και η εγγύηση.
- Giannis Koutsoukos
Κάτοχος tiguan από το 2018. Δεν έχει παρουσιάσει απολύτως τίποτα, παρόλο που έκανα επέκταση εγγύησης από φόβο βλαβών.
Μηνάς ΑποστόλουGiannis Koutsoukos μα δεν λένε πως είναι προβληματικό, αλλά σε σχέση με το νέο qashqai είναι πίσω σε σημαντικά σημεία.. Αυτό κατάλαβα εγώ τουλάχιστον..
Δημήτρης ΖωγραφίδηςΜηνάς Αποστόλου Στα πρώτα 5 χρόνια και μένα δεν μου έβγαλε τίποτα Μετά τα 85-100 χλμ τα έβγαλε όλα σιγά σιγά Έχε το νου σου
Μηνάς ΑποστόλουΔημήτρης Ζωγραφίδης τι είδους θέματα σας έβγαλε αν επιτρέπεται κ.Δημήτρη?
Δημήτρης ΖωγραφίδηςΔημήτρης Ζωγραφίδης Εγώ έχω το πρώτο tiguan Με τον 1400αρη κινητήρα τού 2009 Αυτή τη στιγμή που μιλάμε έχει 250000χλμ Πολαπλασιαστες τρεις και μια Μερική επισκευή σε κεφαλάρι και ένα πιστόνι Προβλήματα μόνιμα με ντουι και με λάμπες Άλλαξα ταπετσαρία στόν ουρανό γιατί η ηλιοροφη έμπαζε νερά κάθε φορά πού έβρεχε και βρήκα κάνα δύο φορές το αμάξι μέσα πλημμύρα γιατί οι Γερμανοί είχανε βάλει μικρό σωληνάκι για να φεύγει το νερό Το αιρ κοντησιον συνέχεια Προβλήματα τώρα χρειάζεται να αλλάξω τα κουμπιά όλα Και άλλα πολλά Δεν τα θυμάμαι όλα
Giannis KoutsoukosΜηνάς Αποστόλου έχω ακούσει διάφορα είναι αλήθεια. Όχι όμως οτι ακούω καλύτερα για τα προηγούμενα qashqai.
Giannis KoutsoukosΔημήτρης Ζωγραφίδης 😱
Μηνάς ΑποστόλουΔημήτρης Ζωγραφίδης δεν τολμώ να σκεφτώ το κόστος των επισκευών ..
Δημήτρης ΖωγραφίδηςΜηνάς Αποστόλου Είχα πριν το γκολφ και δεν μου είχε βγάλει τίποτα σπουδαίο εκτός από τα αναλώσιμα Γιαυτό και πήρα πάλι wv Η αλήθεια είναι ότι είναι οδηγική απόλαυση με διπλό τούρμπο κομπρεσορα ακούει το αμάξι λές και έχει 200 άλογα
Μηνάς ΑποστόλουΔημήτρης Ζωγραφίδης αν είναι όμως να βγάζει τόσο σοβαρές βλάβες τι να το κάνεις?
- John Triantafillou
Θα βγει καινούργιο VW
Kwstas LampropoulosJohn Triantafillou ναι γράφουν πως σκάει νέα γενιά, αλλά στην συγκεκριμένη σύγκριση ακόμα κι εγώ που γουστάρω VAG θεωρώ πως στα σημεία κερδίζει ο Ιάπωνας..
John TriantafillouKwstas Lampropoulos Σίγουρα.
- Anastasios Galanopoulos
Georgios Spyropoulos
- Ουκου Νικαια
Προτιμώ να καίω λιγότερο για μια ζωή, παρά να έχω 2 εκατοστά παραπάνω χώρους... Nissan και για μένα λοιπόν!
- Παναγιώτης Μάνιος
Στο VW να υπολογίσουμε και ένα βαρέλι λάδι κάθε 6μηνο έτσι?
Giannis PapadopoulosΠαναγιώτης Μάνιος ΝΑι όταν έχει κάνει μισό μύριο χιλιομ. Θα κάψει.
- Giorgos Antoniadis
Δεν διαφωνώ πως μπορεί στα σοβαρά σημεία να κερδίζει το Qashqai, αλλά την ποιότητα κύλισης του Tiguan δεν την έχει ρε παιδιά.
- Βασίλης Θαλής
Εμένα δεν μου κάνει εντύπωση το αποτέλεσμα, αφού το Nissan είναι ο αρχιτέκτονας αυτής της κατηγορίας. Προσωπικά για μένα μετράνε πιο πολύ επιδόσεις και οικονομία καυσίμου.
- Thanasis Hasiotis
Εγώ πάντως δεν βλέπω πάρα πολλά qashqai στο δρόμο περισσότερα tiguan..... Και εγώ tiguan θα έπαιρνα...
- Kwstas Lampropoulos
Καλό το Qashqai ρε παιδιά δεν διαφωνώ, αλλά ο Γερμανός είναι άλλη φάση!
Giorgos KaravasilakisKwstas Lampropoulos δλδ τι άλλη φάση είναι? Πιο ακριβή και χειρότερη? 🤣
Σωτήρης Χ.Giorgos Karavasilakis ομορφότερη ασφαλέστερη και κακά τα ψέματα πιο αρχοντική. Πηγαίνεις με 200 και νομίζεις ότι πηγαίνεις με 80. Κάθεσαι μέσα, έχεις χώρο να απλωθείς ακόμα και σε μικρότερα μοντέλα. Ο Γερμανός όντως είναι άλλη φάση.
Ερρίκος ΠόλιτοΣωτήρης Χ. Δεν νομίζω ότι ισχύει για Volkswagen είχα ένα Passat 2500 turbo diesel και τό έδωσα ενώ ήταν ακόμα στην εγγύηση γιατί δεν μ άρεσε,το 2004 έγινε αυτό. Αυτά που έγραψες ισχύουν για τα Μερσεντές, έχω οδηγήσει αλλά δεν είχα ποτέ δικό μου.
- Ερρίκος Πόλιτο
Μεταξύ Γερμανίας και Ιαπωνίας, δαγκωτο γιαπωνέζικο.
Dimitris ZervasΕρρίκος Πόλιτο Γιαπωνεζικο το Νισσαν???οχι Γαλλικο???
Ερρίκος ΠόλιτοDimitris Zervas Δεν γνωρίζω ποια που κατασκευάζει η Νισσαν... Απλά ότι έχω αγοράσει make Japan δεν σπάει δεν χαλάει.
Dimitris ZervasΕρρίκος Πόλιτο καποτε ναι,τωρα ειναι made in France
Giorgos KaravasilakisΕρρίκος Πόλιτο το νέο Qashqai και Juke κατασκευάζονται στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Ερρίκος ΠόλιτοDimitris Zervas Άρα θά χαλάει από τόν τρίτο χρόνο...😁
Ερρίκος ΠόλιτοGiorgos Karavasilakis Μάθαμε κάτι και σήμερα...
Dimitris ZervasΕρρίκος Πόλιτο εχασα επισοδεια
Giorgos KaravasilakisΕρρίκος Πόλιτο αν πάντως είχα στο μυαλό μου που έχει κατασκευαστεί το νέο μου αυτοκίνητο, θα ένιωθα πιο καλά να το έχουν φτιάξει Άγγλοι παρά οι Κρουσανάδες..
Ερρίκος ΠόλιτοGiorgos Karavasilakis Συμφωνώ.
- Γιώργος Ε.
Εγώ νομίζω πως και εμφανισιακά είναι καλύτερο το Qashqai, και σε όλα τα σοβαρά που ενδιαφέρουν σε καινούργιο αυτοκίνητο.
- Benc Kamami
Κακά τα ψέμματα, η διαφορά τιμής είναι πολύ σημαντική για όλους μας. Αν προσθέσεις την εγγύηση και την λιγοτερη κατανάλωση, τότε δεν υπάρχει σύγκριση.
- Nikos Nick
Αξιοπιστία..........ποιο έχει καλύτερη, κάτι διαφορές στα χιλιοστά δεν μας λένε τίποτα.........απλά πράγματα..
- Οδυσσέας Μαυρομάτης
Σε αυτή την τιμή που έχει τώρα το Nissan, είναι μια εξαιρετική επιλογή γιατί συνδυάζει πολλά καλά. Το Tiguan θα φέρει νέο μοντέλο για να καταφέρει να τους κοντραρει..
- Takis Perdikogiannis
Μόνο Subaru forester...