
Citroen C3 VS VW Polo: Ποιο συμφέρει καλύτερα σε leasing;
Citroen C3 VS VW Polo: Ποιο συμφέρει καλύτερα σε leasing;
Στην 4-ετία, το C3 θα κοστίσει 15.516 ευρώ και το Polo 4.431 ευρώ ακριβότερα.
Μισθώνεις το Citroen στο 77% της αξίας του, το VW στο 83%.
Το C3 προσπερνάει πιο γρήγορα, έχει καλύτερα φρένα και θα χωρέσει ψηλότερους στα πίσω καθίσματα.
Αντίστοιχο επίπεδο εξοπλισμού, όμως το Polo έχει λίγο καλύτερη ποιότητα συναρμογής.
autoagora Team
ΝΕΟ: Τιμές Leasing για όλα τα μοντέλα >>
Δείτε ποια μοντέλα & ποιες εταιρείες ΔΕΝ συμφέρουν
Στην 4-ετία, το C3 θα κοστίσει 15.516 ευρώ και το Polo 4.431 ευρώ ακριβότερα
Τα μικρά αυτοκίνητα πόλης εξακολουθούν να είναι μία δημοφιλής κατηγορία στην Ελλάδα, χάρη στις συμπαγείς διαστάσεις τους, την οικονομία καυσίμου και το χαμηλό κόστος χρήσης. Στην εποχή του leasing, η αξία ενός μοντέλου δεν μετριέται μόνο στην τιμή αγοράς του, αλλά και στο συνολικό κόστος μίσθωσης τετραετίας. Εκεί είναι που οι διαφορές μεταξύ ανταγωνιστών, γίνονται ιδιαίτερα σημαντικές.
Στο Autoagora έχουμε δημιουργήσει βάση δεδομένων με όλες τις προσφορές από όλες τις εταιρίες leasing, ώστε να μπορεί εύκολα κανείς να συγκρίνει και να ξεχωρίσει αυτές που αξίζουν από αυτές που δεν συμφέρουν. Ανάμεσα στις προσφορές leasing για τα μικρά αυτοκίνητα πόλης βρίσκονται και αυτές για το Citroen C3, αλλά και το νέο VW Polo, τις οποίες θα αναλύσουμε στην συνέχεια αυτού του άρθρου.
Ξεκινώντας από το νέας γενιάς Citroen C3, το νέο μικρό της γαλλικής μάρκας κατάφερε να κερδίσει σημαντικό μερίδιο της αγοράς λόγω του χαρακτήρα SUV που διαθέτει, αλλά κυρίως λόγω της ασυναγώνιστης τιμής του. Το ίδιο ισχύει και στο leasing, καθώς πρόκειται για ένα από τα πιο προσιτά μικρά της αγοράς. Αναλυτικότερα, το βρίσκεις σε συνολικό κόστος 4-ετίας στα 15.516 ευρώ από την Hertz. Η τιμή αφορά την μεσαία έκδοση PLUS.
Από την άλλη, το VW Polo – που έχει πρωταγωνιστήσει στην συγκεκριμένη κατηγορία –είναι διαθέσιμο από τα 19.947 ευρώ στην εισαγωγική του έκδοση μέσω της EasyRental. Για δύο αυτοκίνητα της ίδιας κατηγορίας, λοιπόν, η διαφορά κόστους μίσθωσης στην 4-ετία αγγίζει τα 4.431 ευρώ. Με λίγα λόγια, η διαφορά τιμής στο κόστος απόκτησης τους μοιάζει να μεταφέρεται και στο leasing.
Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Λιανική (ευρώ) | Εταιρεία Leasing | Κόστος Leasing (ευρώ) | % | Προκαταβολή | Δόση |
---|---|---|---|---|---|---|
CITROEN C3 Turbo Manual 100 PS | 19.900 | HERTZ | 15.516 | 77% | 5.084 | 221 |
VOLKSWAGEN POLO 1.0 TSI 95 PS | 23.980 | EASYRENTAL | 19.947 | 83% | 4.620 | 326 |
Μισθώνεις το Citroen στο 77% της αξίας του, το VW στο 83%
Ένας βοηθητικός παράγοντας να υπολογίσουμε το πόσο συμφέρει μία προσφορά leasing είναι το ποσοστό του συνολικού κόστους μίσθωσης στην 4-ετία επί την κανονική αξία του σε λιανική. Όσο πιο κοντά βρίσκεται αυτό το ποσοστό στο 100%, τόσο υποδεικνύεται πως η αγορά του αποτελεί καλύτερη λύση. Ως μέτρο σύγκρισης, τα περισσότερα βενζινοκίνητα της κατηγορίας κινούνται στο 85%.
Το Citroen C3 φαίνεται να επαληθεύει τον ισχυρισμό πως αξίζει σε leasing, καθώς το ποσοστό στην συγκεκριμένη περίπτωση υπολογίζεται ως 77%. Βρίσκεται, λοιπόν, κάτω από το μέσο όρο και το όφελος μίσθωσης από την αγορά του φτάνει τα 4.384 ευρώ.
Από την άλλη, το ποσοστό του VW Polo στο 83%, αν και δεν ξεφεύγει πάνω από τον Μ.Ο., είναι αρκετά μεγαλύτερο από αυτό του C3. Και με απλά μαθηματικά, το όφελος μίσθωσής του σε σχέση με την αγορά του είναι στα 4.033.
Συνεπώς, και με τα δύο γλιτώνεις παραπάνω από 4.000 ευρώ, αλλά πρέπει να ληφθεί υπόψη πως η λιανική αξία του Polo είναι από μόνη της αρκετά υψηλότερη. Συνεπώς, το πώς καταφέρνει το C3 να έχει το ίδιο και μεγαλύτερο όφελος σε leasing ακόμα και με τόσο χαμηλή τιμή στην αντιπροσωπεία είναι εντυπωσιακό.
Το C3 προσπερνάει πιο γρήγορα, έχει καλύτερα φρένα και θα χωρέσει ψηλότερους στα πίσω καθίσματα
Πέρα από το κόστος μίσθωσης, το Citroën C3 αποδεικνύεται πειστικό και στην καθημερινή οδήγηση. Στις προσπεράσεις είναι πιο άμεσο (80-120 χλμ. 3 δλ. πιο γρήγορα), με κινητήρα που ανεβάζει στροφές πιο εύκολα χάρη στο 6-τάχυτο κιβώτιο και χωρίς τον «δισταγμό» που φαίνεται να έχει το Polo στην 5ή μεγαλύτερη σχέση. Ακόμη, στα φρένα, το C3 δείχνει την ίδια συνέπεια: η απόσταση ακινητοποίησης είναι μικρότερη (100-0 σε 38,9 μ., 3,2 μ. πριν το Polo) και το πεντάλ μεταδίδει καλύτερη αίσθηση στον οδηγό. Σε πραγματικές συνθήκες, αυτό σημαίνει περισσότερη ασφάλεια, ειδικά στην πόλη όπου τα απρόοπτα παραμονεύουν σε κάθε διασταύρωση.
Εξίσου σημαντικό πλεονέκτημα είναι οι χώροι. Στα πίσω καθίσματα, το C3 προσφέρει μεγαλύτερη ευρυχωρία για ψηλότερους επιβάτες, που θα βρουν χώρο για γόνατα και κεφάλι (+5 εκ. από το Polo) χωρίς να στριμώχνονται. Έτσι, ακόμα και σε οικογενειακή χρήση ή σε επαγγελματικά δρομολόγια με συνεπιβάτες, το μικρό Citroen αποδεικνύεται πιο άνετο και φιλικό. Εδώ όμως πρέπει να διευκρινιστεί πως το πορτμπαγκάζ του VW είναι ελάχιστα μεγαλύτερο, στα 351 λτ. (+33 λτ.).
Αντίστοιχο επίπεδο εξοπλισμού, όμως το Polo έχει λίγο καλύτερη ποιότητα συναρμογής
Στη σύγκριση δεν πρέπει να παραβλέπεται το επίπεδο εξοπλισμού, αφού εδώ οι προσφορές στα δύο μοντέλα ξεκινούν από διαφορετική βάση. Το Citroën C3 που εξετάζουμε είναι στη μεσαία έκδοση PLUS, ενώ το VW Polo έρχεται στη βασική Life. «Κάτι παίρνεις, κάτι χάνεις» ανάμεσα στα δύο, εφόσον η επιλογή θα κριθεί στο τι προτιμάει να έχει κανείς. Από την μία, το Citroen διαθέτει Cruise Control και μεγαλύτερη κεντρική οθόνη. Από την άλλη, το VW εξοπλίζεται με ηλεκτρικά πίσω παράθυρα, προβολείς ομίχλης και μεγαλύτερο και αναλυτικότερο ψηφιακό πίνακα οργάνων.
Τέλος, το Polo θα λέγαμε ότι υπερέχει ένα «τσακ» σε ποιότητα συναρμογής στο εσωτερικό, όμως το C3 έχει υψηλότερη θέση οδήγησης σαν να κάθεσαι σε ένα μικρό SUV. Αξίζει, λοιπόν, το πρώτο 4.000+ ευρώ παραπάνω; Εσείς τι λέτε;