
Mercedes GLA 250e: 20.000€ φθηνότερο στο leasing από το να το αγόραζες
Mercedes GLA 250e: 20.000€ φθηνότερο στο leasing από το να το αγόραζες
Η μίσθωση της plug-in υβριδικής GLA 250e κοστίζει συνολικά 35.075€ στην τετραετία.
Leasing στο 63% της αξίας της, γλιτώνεις 20.000€ σε σχέση με το να την αγόραζες.
SUV με πολυτελή χαρακτήρα που καίει σαν σκούτερ (1,5 λτ./100 χλμ. στην πόλη).
Ό,τι πρέπει για εταιρικά στελέχη, έχει κύρος στον δρόμο.
autoagora Team
ΝΕΟ: Τιμές Leasing για όλα τα μοντέλα >>
Δείτε ποια μοντέλα & ποιες εταιρείες ΔΕΝ συμφέρουν
Η μίσθωση της plug-in υβριδικής GLA 250e κοστίζει συνολικά 35.075€ στην τετραετία
Αντί για την άμεση αγορά, το leasing επιτρέπει τη χρήση ενός καινούργιου αυτοκινήτου με σταθερό μηνιαίο κόστος, χωρίς το βάρος της μεγάλης προκαταβολής ή της μακροχρόνιας δέσμευσης. Στο πλαίσιο αυτό, τα plug-inSUV αναδεικνύονται ως μία από τις πιο δημοφιλείς κατηγορίες για leasing, χάρη στον ιδανικό συνδυασμόευρυχωρίας, πολυτέλειας και δυνατότητας για ηλεκτροκίνηση στην καθημερινότητα, χωρίς όμως το άγχος της αυτονομίας μιας και υπάρχει η... «καβάτζα» της βενζίνης. Όλα αυτά φαίνεται να καλύπτει και με το παραπάνω η Mercedes GLA, ένα από τα best seller plug-in μοντέλα της πολυτελούς μάρκας.
Στο Autoagora, έχουμε δημιουργήσει βάση δεδομένων που περιλαμβάνει όλες τις προτάσεις leasing από όλες τις εταιρίες της αγοράς. Ανάμεσα στα οικογενειακά SUV φαίνεται να ξεχωρίζει η προσφορά της ανανεωμένης Mercedes GLA 250e των 218 ίππων, η οποία προέρχεται από την AYVENS. Κάνοντας τις πράξεις για εσάς, υπολογίζεται πως το συνολικό κόστος leasing του συγκριμένου μοντέλου στην 4-ετία ανέρχεται στα 35.075 ευρώ. Εάν και πρόκειται για ένα από τα ακριβότερα SUV της κατηγορίας του, το κόστος μίσθωσης δεν φαίνεται να απέχει σημαντικά από τον μέσο όρο. Ας δούμε, λοιπόν, αναλυτικότερα, γιατί συμφέρει το leasing της Mercedes GLA 250e.
| Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Λιανική (ευρώ) | Εταιρεία Leasing | Κόστος Leasing (ευρώ) | % | Προκαταβολή (ευρώ) | Δόση (ευρώ) |
| MERCEDES GLA 250e 218 PS | 55.536 | AYVENS | 35.075 | 63% | 10.540 | 522 |
Leasing στο 63% της αξίας της, γλιτώνεις 20.000€ σε σχέση με το να την αγόραζες
Ένα κριτήριο που δείχνει αν ένα αυτοκίνητο συμφέρει για leasing ή όχι είναι το ποσοστό κόστους τετραετίας επί την τιμή αγοράς. Όσο μεγαλύτερος είναι αυτός ο αριθμός, τόσο περισσότερο πλησιάζει το κόστος leasing στην τιμή λιανικής του αυτοκινήτου, υποδεικνύοντας πως η μίσθωσή του δεν είναι ιδιαίτερα συμφέρουσα και προτιμάται η αγορά του.
Στην περίπτωση της Mercedes GLA 250e, το συγκεκριμένο ποσοστό διαμορφώνεται ως 63%, δεδομένου πως η λιανική τιμή του μοντέλου ανέρχεται στα 55.536 ευρώ. Όχι μόνο αυτό το ποσοστό είναι καλό και υποδεικνύει πως αξίζει η μίσθωσή της, αλλά είναι και το χαμηλότερο σε ολόκληρη την κατηγορία τωνpremiumοικογενειακών plug-in SUV (στην κατηγορία το ρεκόρ ανήκει στο Ford Kuga PHEV με 59% από τη FordLeasing). Ο μέσος όρος του συγκεκριμένου ποσοστού σε αυτήν την κατηγορία είναι 80%. Με λίγα λόγια, αν ενδιαφέρεται κανείς για την μίσθωση ενός πολυτελούς plug-in SUV, η αξίζει και με το παραπάνω, καθώς το leasing της είναι φθηνότερο κατά 20.000 ευρώ (20.461 για την ακρίβεια) από την αγορά της.
Συμφέρει όμως βάση τεχνικών χαρακτηριστικών;
SUV με πολυτελή χαρακτήρα που καίει σαν σκούτερ (1,5 λτ./100 χλμ. στην πόλη)
Ποιοτικά, η καμπίνα της GLA είναι κορυφαία με top υλικά και φινίρισμα ανάλογων της premium υπόστασης, αλλά και της τιμής. Την παράσταση κλέβουν οι στάνταρ πλέον δυο οθόνες των 10,25 ιντσών, που δείχνουν σαν μία:Αυτή πίσω από το τιμόνι λειτουργεί ως ψηφιακός και διαμορφούμενος πίνακας οργάνων, ενώ εκείνη πάνω από τους εντυπωσιακούς κεντρικούς αεραγωγούς χρησιμοποιείται για το χειρισμό του βελτιωμένου infotainment ΜBUX. Μια από τις νέες δυνατότητες του τελευταίου είναι η ασύρματη σύνδεση με smartphone μέσω AppleCarPlay ή Android Auto, αλλά και μια επιλογή από παιχνίδια (Sudoku, ShufflePuck, Pairs, Match 3 και ένα κουίζ) ειδικά διαμορφωμένα για τις οθόνες αφής και τα πλήκτρα ελέγχου αφής στο τιμόνι, για όσους θέλουν να περάσουν το χρόνο τους περιμένοντας κατά τη διάρκεια φόρτισης του αυτοκινήτου.
Παράλληλα, προσφέρει άνεση για 4 ενήλικες, αν και ο χώρος αποσκευών είναι μικρότερος από το μέσο όρο της κατηγορίας, λόγω της μπαταρίας του υβριδικού συστήματος που κλέβει λίτρα χωρητικότητας.
Σε κάθε περίπτωση, στην ανανεωμένη GLA 250e που κυκλοφορεί, οι μηχανικοί της Mercedes έχουν αναβαθμίσει το plug-in υβριδικό σύστημα. Συνεχίζει να αποδίδει 218 άλογα με 450 Nm ροπής, είναι σε θέση όμως να κάνει περισσότερα ηλεκτρικά χιλιόμετρα. Πως; Η νέα μπαταρία έχει ίδια ονομαστική χωρητικότητα (15,6 kWh), έχει όμως και υψηλότερη ενεργειακή απόδοση (ωφέλιμη χωρητικότητα 11,5 kWh από 10,6) και δίνει ενέργεια σε ισχυρότερο ηλεκτροκινητήρα (109 από 102 ίππους), ο οποίος συνεχίζει να είναι ανάμεσα στο 8άρι ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και τον state-of-the-art 1,33 λτ. turbo βενζινοκινητήρα, που εμφανίζει επίσης καλύτερη απόδοση: Από 160 ίππους έφτασε στους 163 με 270 Nm ροπής (από 230). Στην πράξη, ενώ η ηλεκτρική αυτονομία ήταν γύρω στα 50 χλμ., τώρα πλησιάζει τα 70 χλμ., ενώ χωρίς απόθεμα ενέργειας στη μπαταρία η μέση κατανάλωση από τα 6,0 λτ./100 χλμ. έπεσε στα 5,3 λτ./100 χλμ. Με φορτισμένη μπαταρία η κατανάλωση ειδικά μέσα στην πόλη είναι 1,5 λτ./100 χλμ., λιγότερη και από ένα σκούτερ.
Στο κομμάτι της φόρτισης, η μπαταρία φορτίζει σε 1 ώρα & 45 λεπτά από ένα wallbox των 7,4 kW., όμως και σε απλή πρίζα δεν χρειάζεται πάνω από 5,5 ώρες για να φορτιστεί πλήρως.
Ό,τι πρέπει για εταιρικά στελέχη, έχει κύρος στον δρόμο
Η ανανεωμένη υβριδική Mercedes GLA που μπαίνει στην πρίζα διακρίνεται για το αρχοντικό της πάτημα και το στιβαρό τρόπο κίνησης. Η υψηλή ποιότητα κύλισης και η άνεση τονίζονται από την εξαιρετική ηχομόνωση, που συντελεί στη νιρβάνα που προσφέρει το εντελώς ψηφιακό και αθόρυβο cockpit.Το τιμόνι είναι ακριβές και γραμμικό βοηθώντας τον οδηγό να «σημαδεύει» τη σωστή οδηγική γραμμή, τη στιγμή που η πρόσφυση έχει μεγάλα περιθώρια και σε συνδυασμό με το πλήρες ηλεκτρονικό οπλοστάσιο,η GLA 250 e διατηρεί υψηλή μέση ωριαία, κρύβοντας περίτεχνα το βάρος και τις υποστροφικές διαθέσεις που αυτό επιφέρει στη γρήγορη οδήγηση.
Εκτός δρόμου και παρά την απουσία τετρακίνησης, η απόσταση από το έδαφος επιτρέπει στην GLA 250 e να κινείται παραπάνω από αξιοπρεπώς σε μέρη με δύσκολο ανάγλυφο, χωρίς ο οδηγός να έχει το άγχος πως θα «βρει». Βέβαια τα ασφάλτινα ελαστικά και η προσθιοκίνηση βάζουν όρια τα οποία πρέπει να σεβαστείς για να μην ταλαιπωρηθείς…
Εσείς, λοπόν, τι θα προτιμούσατε στην περίπτωση της Mercedes GLA 250e; Αγορά ή leasing;
