Εάν επιμένεις να αφήνεις τον κινητήρα να δουλεύει στο ρελαντί μέχρι να ανεβάσει κανονικά θερμοκρασία αφενός ξοδεύεις καύσιμα χωρίς λόγο και αφετέρου αυξάνεις τον χρόνο λειτουργίας του σε χαμηλές συνθήκες. Κάνεις δηλαδή αυτό που πρέπει να αποφύγεις και κινδυνεύεις με μεγάλες ζημιές. Δεν είναι τυχαίο πως το 90% της φθοράς ενός κινητήρα γίνεται στα πρώτα λεπτά της λειτουργίας του λόγω της χαμηλής θερμοκρασίας. Εάν θέλεις να είσαι καλυμμένος/η από όλες τις πλευρές, άφησέ τον να λειτουργήσει για 30 δευτ. και μετά ξεκίνα κανονικά προσέχοντας να μην ξεπερνάς τις 2.500 στροφές μέχρι να «πιάσουν» τη σωστή θερμοκρασία τα υγρά του αυτοκινήτου.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr