Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Τα facelift και το σκληροπυρηνικό 306 Race

Διαβάστηκε από 14588 αναγνώστες - 27/7/2021

To μοντέλο ανανεώθηκε οπτικά την επόμενη χρονιά, ενώ το 1999 έγινε και 2ο facelift. Τότε, θα μπορούσαμε να πούμε πως το 306 ομόρφυνε επικίνδυνα. Τα νέα εμπρόσθια φανάρια ήταν πλέον διάφανα, οι προβολείς ομίχλης χαμηλά έγιναν στρογγυλοί, και όλες οι λεπτομέρειες του εξωτερικού απέκτησαν το χρώμα του αμαξώματος. Τα πίσω φώτα χωρίζονταν σε 2 τμήματα: Κόκκινο επάνω και φιμέ κάτω.

Kοινοποίησε το »


Η απόδοση του κινητήρα του GTi-6 παρέμεινε η ίδια, αλλά, χάρη στη διαφορετική χαρτογράφηση του εγκεφάλου, το αυτοκίνητο έγινε πιο γρήγορο. Σε αυτό βοήθησε και η νέα κλιμάκωση του κιβωτίου ταχυτήτων, που έγινε πιο κοντή.

Η Peugeot δεν αρκέστηκε σε μόνο σε αυτή την έκδοση, και δημιούργησε ένα ελαφρύτερο μοντέλο, το οποίο ήταν βασισμένο στην GTi-6. Οι Βρετανοί το γνώρισαν ως «Rallye», συνοδευόμενο από τις 3 θρυλικές λωρίδες που αγαπήσαμε στα γρήγορα λιοντάρια του παρελθόντος, ενώ στη χώρα ονομάστηκε «Race».
Το 306 Race αποτελούσε τον ορισμό της πρότασης «επιστροφή στα βασικά», αφού από τον εξοπλισμό του έλειπε το ABS, ο κλιματισμός, τα δερμάτινα καθίσματα, οι ηλεκτρικοί καθρέπτες και ο αερόσακος συνοδηγού. Αυτές οι ελλείψεις θα έκαναν οποιονδήποτε «φυσιολογικό» εν δυνάμει αγοραστή να συνοφρυωθεί με δυσαρέσκεια, αλλά το συγκεκριμένο Peugeot δεν απευθυνόταν σε αυτούς.



Το κοινό του ήταν οι λάτρεις της γρήγορης οδήγησης και των επιδόσεων, των οποίων το μάτι συνήθως «γυαλίζει» στο άκουσμα των λέξεων «μείωση βάρους». Στην περίπτωσή μας, το πολεμικό Race ήταν κατά 55kg ελαφρύτερο από το GTi-6. Έχοντας την Θεά Φυσική και τους νόμους της με το μέρος του, το αυτοκίνητο έγινε ακόμα ταχύτερο. Τα πρώτα 100 km/h από στάση έρχονταν σε 7,7 δευτερόλεπτα, ενώ παράλληλα είχε βελτιωθεί και η επιτάχυνση εν κινήσει αλλά και το φρενάρισμα. Εκεί όμως που το αυτοκίνητο βρισκόταν πραγματικά στο στοιχείο του, ήταν οι στριφτερές διαδρομές. Το κορυφαίο 306 προσέφερε ανόθευτη οδηγική ευχαρίστηση σε αυτόν που βρισκόταν πίσω από το τιμόνι. Οι άμεσες αντιδράσεις του οχήματος σε συνδυασμό με τη διακριτική υπερστροφή στο άφημα του γκαζιού, επέτρεπαν στον οδηγό να «παίξει» με το Peugeot, ο κινητήρας παρακαλούσε να στροφάρει ψηλά, διεγείροντας τις αισθήσεις με τον ήχο του, και το 6άρι κιβώτιο ταχυτήτων έπαιζε σωστά το ρόλο του βοηθώντας το 306 Race να επιταχύνει γρήγορα.

Η νέα χιλιετία έφερε αλλαγές στις τάσεις των αυτοκινήτων. Τα αμαξώματα γίνονταν σταδιακά πιο μεγάλα, πιο ψηλά και πιο βαριά. Κατά συνέπεια, οι ιπποδυνάμεις άρχισαν να αυξάνονται, και οι turbo κινητήρες γίνονταν όλο και πιο mainstream. Με σχεδόν μία δεκατία ζωής, το Peugeot 306 παραμέρισε για να περάσει ο διάδοχος, το 307, το οποίο δεν απέκτησε έκδοση επιδόσεων.



Πλέον, είμαστε απορροφημένοι από το κυνήγι της απόλυτης ιπποδύναμης και των διαστημικών ηλεκτρονικών συστημάτων, και έχουμε συνδυάσει τα πολεμικά οχήματα με μεγάλα turbo και τετρακίνηση. Για αυτό ορισμένες φορές αναπολούμε αυτοκίνητα σαν το Peugeot 306 GTi-6, που μιλούσαν στο συναίσθημα του οδηγού και τον έκαναν να παίρνει τα βουνά, οδηγώντας το ατμοσφαιρικό Λιοντάρι σβέλτα και κάνοντας, όπως απαιτεί η παράδοση των Γαλατών, τον πίσω εσωτερικό τροχό να σηκώνεται επάνω στη στροφή.
 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει

Kοινοποίησε το »