Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Το κόκκινο κουπέ κατασκευάστηκε τον Οκτώβριο του 1964.

Το Μουσείο λοιπόν αποφάσισε να αγοράσει και τις δύο 911.

Tο Μουσείο της Porsche θα παρουσιάσει επιτέλους τη νεώτερη προσθήκη στη συλλογή του, μέρος της οποίας είναι και η παλαιότερη 911 που έχει στην κατοχή του.

Ο κινητήρας, το κιβώτιο ταχυτήτων, τα ηλεκτρικά και το εσωτερικό επιδιορθώθηκαν με την ίδια αρχή.

Το 2014, ένα γερμανικό τηλεοπτικό συνεργείο σκόνταψε σε δύο 911 που χρονολογούνταν από τη δεκαετία του 1960.

Σπάνια Porsche 911 έγινε κούκλα!

15/12/2017

Μια από τις πρώτες 911 που φτιάχτηκαν ποτέ, βρέθηκε σε αχυρώνα να σαπίζει. Η Porsche ανέλαβε την ανακαίνιση της και της έδωσε την παλία της αίγλη. Δείτε την αλλαγή αλλά και όλη την ιστορία πίσω από το αυτοκίνητο!

Μπορεί αυτή τη στιγμή να είναι σκέτη «κούκλα» αλλά αυτή η «901 No.57» δεν ήταν πάντα σε τόση καλή κατάσταση. Μετά από τρία χρόνια αποκατάστασης, το Μουσείο της Porsche θα παρουσιάσει επιτέλους τη νεώτερη προσθήκη στη συλλογή του, μέρος της οποίας είναι και η παλαιότερη 911 που έχει στην κατοχή του στην ειδική έκθεση «Ένας θρύλος ξεκινάει» από σήμερα μέχρι τις 8 Απριλίου 2018.

Το κόκκινο κουπέ κατασκευάστηκε τον Οκτώβριο του 1964 ως ένα από τα πρώτα μοντέλα παραγωγής του σπορ αυτοκινήτου που ήταν γνωστό τότε ως 901 και αποτέλεσε τον διάδοχο της 356, ωστόσο, μόλις λίγες εβδομάδες μετά την έναρξη της παραγωγής το φθινόπωρο του 1964, η δίθυρη έπρεπε να μετονομαστεί λόγω κάποιας διαφωνίας σχετικά με το εμπορικό σήμα. Τότε λοιπόν πήρε το όνομα 911 με τα υπόλοιπα να είναι ιστορία.

Το 2014, ενώ ένα γερμανικό τηλεοπτικό συνεργείο που εργάζονταν σε ένα πρόγραμμα αντίκες και αναμνηστικών αξιολογούσε μια συλλογή αντικειμένων σε έναν αχυρώνα, , σκόνταψε σε δύο 911 που χρονολογούνταν από τη δεκαετία του 1960. Μετά από έρευνες με το Μουσείο της Porsche, προέκυψε ότι ένα από τα δύο σπορ αυτοκίνητα με αριθμό πλαισίου 300.057 ήταν ένα από τα σπάνια μοντέλα που χτίστηκαν πριν αρχίσει η μετονομασία της γραμμής του μοντέλου.

Το Μουσείο λοιπόν αποφάσισε να αγοράσει και τις δύο 911 στην εκτιμώμενη τιμή που καθορίστηκε από ανεξάρτητο εμπειρογνώμονα, κλείνοντας έτσι το μεγάλο κενό που είχε δημιουργηθεί στη συλλογή της. Ένας από τους κρίσιμους παράγοντες για την αγορά του αριθ. 57 ήταν το γεγονός ότι η 911 που βρέθηκε δεν είχε αποκατασταθεί καθόλου, δίνοντας στους ειδικούς την ευκαιρία να την ανακαινίσουν αυθεντικά και όσο το δυνατόν πιο πιστά στο αρχικό μοντέλο.

Ο κινητήρας, το κιβώτιο ταχυτήτων, τα ηλεκτρικά και το εσωτερικό επιδιορθώθηκαν με την ίδια αρχή. Ο γενικός κανόνας ήταν να διατηρούνται τμήματα και θραύσματα όπου είναι δυνατόν και όχι να αντικαθίστανται. Αυτές οι περίπλοκες μέθοδοι αποκατάστασης που χρησιμοποιήθηκαν από το Μουσείο Porsche είναι ακριβώς ο λόγος για τον οποίο χρειάστηκαν 3 χρόνια περίπου για να ξαναζωντανέψει αυτό το εξαιρετικά ιστορικά σημαντικό σπορ αυτοκίνητο της μάρκας.
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις