2) Lamborghini Diablo: Εμπρός φανάρια από Nissan 300ZX Z32
Πριν εξαγοραστεί από τον όμιλο VW, η Lamborghini είχε περιορισμένο αριθμό χρημάτων που μπορούσε να διαθέσει προκειμένου να εξελιχθεί η Diablo, και προτιμούσε να τα χρησιμοποιήσει για να κατασκευάσει τον V12 κινητήρα και το σοφιστικέ σύστημα τετρακίνησης του supercar.
Όταν ήρθε η ώρα του facelift του μοντέλου, η χρονιά ήταν 1999, και τα pop-up φώτα ήταν στη δύση τους. Έτσι, η εταιρεία τα κατήργησε, και επέλεξε να χρησιμοποιήσει τα σταθερά φανάρια του πανέμορφου Nissan 300ZX. Μάλιστα, για να κρύψει το λογότυπο του Ιάπωνα κατασκευαστή που βρίσκεται στο επάνω μέρος των κρυστάλλων, η Lamborghini τους έβαλε «φρύδια» από ανθρακονήματα. Στις αγωνιστικές Diablo, τα πρόσθετα «φρύδια» λείπουν, και στη θέση τους είναι μία γραμμή από μαύρη μπογιά.
3) McLaren F1: Πίσω φώτα από Bova Futura
Είναι γνωστό τοις πάσι πως η McLaren F1, ένα από τα πιο εμβληματικά supercars όλων των εποχών, είχε κινητήρα BMW, ο οποίος, στην πολύ πιο ήπια εκδοχή του, ήταν τοποθετημένος στις 750i και 850i. Εκτός αυτού όμως, οι καθρέπτες της F1, ήταν από το VW Corrado, και ταίριαζαν αρμονικά με τις γραμμές του supercar.
Όλως παραδόξως, εξίσου ταιριαστά ήταν και τα πίσω φανάρια της McLaren F1, τα οποία ήταν κατασκευή μίας ανεξάρτητης εταιρείας, η οποία προμήθευε φωτιστικά σώματα και σε λεωφορεία.
Αποτέλεσμα αυτού, το supercar που πρωταγωνιστούσε ως αφίσα στα παιδικά δωμάτια, είχε ίδια πίσω φώτα με το Bova Futura, που πρωταγωνιστεί στα διάφορα ΚΤΕΛ.
4) MG XPower SV: Εμπρός φανάρια από Fiat Punto
To XPower SV ήταν ένα εντυπωσιακό αυτοκίνητο που κατασκεύασε η MG σε 82 αντίτυπα, από το 2003 έως το 2005, και διέθετε V8 κινητήρες 4,6 και 5 λίτρων της Ford. Το αμάξωμα, σχεδιασμένο από τον Peter Stevens που είχε δημιουργήσει και την McLaren F1, είχε πολλά εξαρτήματα από ανθρακονήματα, τα οποία κατασκευάζονταν στην Μ. Βρετανία, μεταφέρονταν έπειτα στην Ιταλία προκειμένου να συναρμολογηθούν, και στο τέλος επέστρεφαν στην Μ. Βρετανία ξανά, προκειμένου να γίνει το τελικό φινίρισμα.
Το αυτοκίνητο είχε συνολικά ανταλλακτικά από 6 διαφορετικές εταιρείες, συμπεριλαμβανομένων και των πίσω φαναριών που ήταν από Fiat Coupe.
Το πιο χαρακτηριστικό εξάρτημα προερχόμενο από ταπεινό μοντέλο που είχε το MG XPower SV ήταν τα εμπρός φώτα, τα οποία όπως ίσως παρατηρήσατε, ήταν από Fiat Punto MK2.
5) Pagani Zonda: Χειριστήρια κλιματισμού από Rover 45
Η Pagani Zonda είναι ένα supercar που έχει τεράστια αίγλη, η οποία οφείλεται όχι μόνο στον φινετσάτο σχεδιασμό του μοντέλου αλλά και στην τιμή του, αφού μια καινούρια Zonda F κόστιζε λίγο παραπάνω από 1.146.000 ευρώ, ενώ η Zonda HP Barchetta κόστιζε περισσότερο από 14.300.000 ευρώ, το 2017 που παρουσιάστηκε.
Στο εσωτερικό αυτών των πανάκριβων αυτοκινήτων κυριαρχούσε το αλουμίνιο, το ανθρακόνημα και το δέρμα, αλλά στην κεντρική κονσόλα παρατηρούσαμε τα χειριστήρια και την οθόνη του κλιματισμού, τα οποία ήταν από την τελευταία γενιά του Rover 45.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
autoagora Team
Copyright © 2025 - autoagora.gr