Honda Civic 1,6 i-DTEC Sport
15/12/2015
Δυναμικό και οικονομικό
Το Honda Civic ανανεώνεται, αποκτά νέα Sport έκδοση που συνδυάζεται με τον εξαιρετικό 1.600άρη diesel και προσφέρει ακόμη περισσότερο δυναμισμό, με πολύ καλή οικονομία κίνησης.
Η ανανέωση της 9ης γενιάς Civic στοχεύει κυρίως στην τόνωση της εξωτερικής εμφάνισής του, αλλά και στη δημιουργία μιας πιο διευρυμένης γκάμας επιλογών εξοπλιστικού χαρακτήρα. Η νέα έκδοση της δοκιμής μας Civic Sport, εκφράζει ένα ακόμη πιο σπορ χαρακτήρα.
Σχεδίαση
Η Honda τονίζει την αισθητική ιδιαιτερότητα ακόμη περισσότερο, κάνοντας το Civic ακόμη πιο ελκυστικό. Μπροστά τα φωτιστικά μεγαλώνουν και γίνονται πιο «αιχμηρά» και πιο «επιθετικά», ενώ ενσωματώνουν νέου τύπου προβολείς ημέρας. Αλλαγμένος είναι και ο προφυλακτήρας, που εκφράζει περισσότερο δυναμισμό ιδίως στην έκδοση Sport, θυμίζοντας Type-R. Στο πλάι εντύπωση προκαλούν τα ενσωματωμένα σπόιλερ στο κάτω μέρος, ενώ πίσω, την όλη εικόνα αναβαθμίζει ο νέος προφυλακτήρας, τα ραφιναρισμένα φωτιστικά, αλλά και η εξ ολοκλήρου βαμμένη στο χρώμα του αμαξώματος χαρακτηριστική αεροτομή.
Εσωτερικό
Ο θάλαμος επιβατών του ανανεωμένου Civic διατηρεί τις ιδιαίτερες γραμμές του και την πολύ καλή ποιότητα. Νέο στοιχείο αποτελεί η προσθήκη του συστήματος infotainment Honda Connect (στάνταρ από τη βασική έκδοση και πάνω) και προσφέρει διευρυμένη συνδεσιμότητα και 7άρα οθόνη αφής. Η θέση οδήγησης παραμένει πολύ καλή ενώ η ορατότητα προς τα πίσω λόγω της αεροτομής είναι σχετικά περιορισμένη. Στο πεδίο των χώρων τέλος, το Civic προσφέρει άνετες μετακινήσεις για 5 ενήλικες, έχει πολύ μεγάλο πορτ-μπαγκάζ (407 λτ., +70 λτ. κάτω από το δάπεδο), ενώ τα πίσω καθίσματα αναδιπλώνουν ακόμη και τις βάσεις τους, ώστε να δημιουργήσουν έναν έξτρα χώρο αποθήκευσης ακριβώς πίσω από τα μπροστινά.
Κινητήρας
Ο γνωστός μας 1600άρης diesel των 120 ίππων και των 300 Nm ροπής, συνεχίζει να κινεί το Civic. Σε σχέση με πριν, η κύρια διαφορά είναι η προσθήκη ενός νέου καταλύτη και φίλτρου μικροσωματιδίων πετρελαίου που μειώνει τους ρύπους, παρότι οι εκπομπές CO2 και η κατανάλωση είναι στα ίδια, χαμηλά επίπεδα με πριν (3,7 λτ./100 χλμ. και 98 γρ./χλμ. στην έκδοση Civic Sport). Στην πράξη, ο κινητήρας προσφέρει πολύ καλή τράβηγμα από χαμηλά και μέχρι και τις μεσαίες στροφές λειτουργίας του, ενώ, σε συνδυασμό με το πολύ καλό 6άρι μηχανικό κιβώτιο, προσφέρει πολύ καλές επιδόσεις.
Οδηγώντας
Στο δρόμο, το Civic δείχνει και πάλι τα πολύ καλά χαρακτηριστικά του, που καταφέρνουν να συνδυάσουν με επιτυχία τη σπορτίφ οδική συμπεριφορά με την πολύ καλή άνεση. Το πολύ καλό πλαίσιο σε συνδυασμό με την αποτελεσματικά ρυθμισμένη ανάρτηση και το ακριβές τιμόνι, μας δίνουν ένα ευχάριστο, ασφαλές και ιδιαίτερα στιβαρό μικρομεσαίο αυτοκίνητο, με εξαιρετική οδική συμπεριφορά.
Συμπέρασμα
Το ανανεωμένο Honda Civic diesel συνεχίζει να είναι μια από τις top επιλογές στην κατηγορία, ενώ η νέα Sport έκδοση, προσφέρει μάλιστα το κάτι παραπάνω αισθητικά, κάνοντας ακόμη πιο δελεαστική την επιλογή της.