.jpg)
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Byd Atto 2. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις.
27/5/2025
Ας δούμε τα αναλυτικά αποτελέσματα των μετρήσεων μας όσον αφορά την κατανάλωση ρεύματος, την ευρυχωρία στο εσωτερικό, αλλά και τις επιδόσεις του BYD ATTO 2 177 PS 47 kWh.
Μάρκα/Μοντέλο | BYD ATTO 2 | Καλύτερα | Χειρότερα | |||
---|---|---|---|---|---|---|
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματοςΓια Γόνατα πίσω επιβατών (εκ.) | 16 | 16 | BYD ATTO 2 BEV 177ps 47 KWh | 3,1 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | |
Πόσος χώρος υπάρχει από το κεφάλι του πίσω επιβάτη (ύψους 1,75) μέχρι την οροφήΓια Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.) | 6,5 | 9,5 | SMART #1 EV 200 kW 66 kWh 272ps 66 KWh | 2,8 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | |
Πόσο φαρδιά είναι η καμπίνα πίσω, στο ύψος των ώμωνΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα) | 1,34 | 1,4 | KIA EV3 LONG RANGE 204ps 81,4 KWh | 1,21 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | |
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 400 | 460 | KIA EV3 LONG RANGE 204ps 81,4 KWh | 270 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | |
Χώροι | 83% | |||||
Είδος | Ηλεκτρικό | |||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.) | ||||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 177 | 272 | SMART #1 EV 200 kW 66 kWh 272ps 66 KWh | 65 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | |
Πόσο γρήγορα μπορεί να επιταχύνει ο κινητήρας το αυτοκίνητο. Όσο περισσότερη ροπή, τόσα περισσότερα άλογα έχουμε σε αυτές τις στροφέςΜέγιστη ροπή (Nm) | 290 | 343 | SMART #1 EV 200 kW 66 kWh 272ps 66 KWh | 113 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | |
Πόσο γρήγορα πιάνει τα 100 χλμ./ώραΕπιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 8,6 | 6,3 | SMART #1 EV 200 kW 66 kWh 272ps 66 KWh | 15,3 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | |
Όσο μικρότερος ο χρόνος, τόσο ευκολότερη η προσπέραση. Η μέτρηση γίνεται πατώντας τέρμα το γκάζι με την τελευταία ταχύτητα. Δείχνει το εύρος στροφών και εξαρτάται από την ροπή του κινητήρα.Προσπέρασμα 80-120 (δλ.) | 7 | 3,8 | SMART #1 EV 200 kW 66 kWh 272ps 66 KWh | 17,6 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | |
Κινητήρας - Επιδόσεις | 80% | |||||
Εγγύηση για τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου, όπως π.χ. κινητήρας, κιβώτιοΕγγύηση αντιπροσωπείας - Μηχανικά μέρη (χρόνια) | 6 | 7 | KIA EV3 LONG RANGE 204ps 81,4 KWh | 2 | SMART #1 EV 200 kW 66 kWh 272ps 66 KWh | |
Εγγύηση για σκουριές στο αμάξωμαΔιάτρηση από σκουριά (χρόνια) | ||||||
Διαστάσεις αμαξώματος (χλστ.) | ||||||
Μήκος (μέτρα) | 4,34 | |||||
Πλάτος (μέτρα) | 1,83 | |||||
Ύψος (μέτρα) | 1,68 | |||||
Είναι η απόσταση μεταξύ των δύο τροχών. Συνήθως, όσο μεγαλύτερο, τόσο πιο άνετο στο εσωτερικό το αυτοκίνητοΜεταξόνιο (μέτρα) | 2,62 | |||||
Ρεζερβουάρ (λίτρα) | ||||||
Είναι η μικρότερη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. 20 εκατοστά είναι τιμή που συγκαταλέγεται στις καλές για SUVΑπόσταση από το έδαφος (εκ.) | 16,5 | 20 | JEEP AVENGER BEV 156ps 54 KWh | 14 | KIA EV3 LONG RANGE 204ps 81,4 KWh | |
Βάρος, με οδηγό 75 κιλών (κιλά) | 1570 | 1050 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | 1885 | KIA EV3 LONG RANGE 204ps 81,4 KWh | |
Κινητήρας (στοιχεία κατασκευαστή) | ||||||
Κυβικά εκατοστά | ||||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 177 | 272 | SMART #1 EV 200 kW 66 kWh 272ps 66 KWh | 65 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | |
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) | ||||||
Ροπή (Nm) | 290 | 343 | SMART #1 EV 200 kW 66 kWh 272ps 66 KWh | 113 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | |
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) | ||||||
Φρένα | ||||||
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 35,6 | 34,6 | PEUGEOT 2008 e (OBC 11) 156ps 54 KWh | 41,1 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | |
Κατανάλωση κατασκευαστή (kWh/100χλμ) | ||||||
Προδιαγραφή για τις εκπομπές ρύπων του αυτοκινήτου. Τα καινούρια αυτοκίνητα πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές EU6. Τα παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα επηρεάζονται ως προς τα τέλη κυκλοφορίας και την είσοδο στο δακτύλιο της Αθήνας.Νόρμα EU | EU6 | |||||
Κατανάλωση Κατασκευαστή (kWh/100 χλμ.) | 16 | 14,7 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | 17,8 | MG ZS EV LR 156ps 72,6 KWh | |
Εκπομπές ρύπων CO2 σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Από αυτές εξαρτώνται τα τέλη κυκλοφορίας, η είσοδος στομ δακτύλιο μέχρι και το τέλος ταξινόμησης κάθε οχήματος.Εκπομπές ρύπων CO2 (γρ./χλμ) | ||||||
Για Ηλεκτρικά | ||||||
Αν ήταν βενζίνη, θα λέγαμε πως είναι το ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου. Όσο μεγαλύτερη χωρητικότητα μπαταρίας, τόσο μεγαλύτερη αυτονομία με μια φόρτισηΣυνολική χωρητικότητα μπαταρίας (kWh) | 47 | |||||
Ωφέλιμη χωρητικότητα μπαταρίας (kWh) | 45,12 | |||||
Κατανάλωση στην πόλη (KWh/100 χλμ.) | 14,1 | 11,2 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | 15,5 | JEEP AVENGER BEV 156ps 54 KWh | |
Κατανάλωση σε ταξίδι (KWh/100 χλμ.) | 21,5 | 15 | PEUGEOT 2008 e (OBC 11) 156ps 54 KWh | 22,8 | MG ZS EV LR 156ps 72,6 KWh | |
Πραγματική μέση κατανάλωση (KWh/100χλμ.) | 17,2 | 15 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | 18,1 | MG ZS EV LR 156ps 72,6 KWh | |
Θεωρητική Αυτονομία (χλμ.) | 312 | |||||
Οι περισσότεροι κατασκευαστές δίνουν εγγύηση τέτοια ώστε στο τέλος της εγγύησης η υγεία της μπαταρίας να είναι τουλάχιστον στο 70%Εγγύηση μπαταρίας (χρόνια) | 8 | 7 | MG ZS EV LR 156ps 72,6 KWh | 8 | ALFA ROMEO JUNIOR ELETTRICA 156ps |
Ξεκινώντας από την κατανάλωση ρεύματος, τα νούμερα βρίσκονται πάνω από τον μέσο όρο της κατηγορίας σε κάθε συνθήκη. Καίει 14,1 kWh/100 χλμ. στην πόλη και 21,5 kWh/100 χλμ. σε ταξίδι. Πάντως, η μέση κατανάλωση σε μικτό κύκλο οδήγησης διαμορφώνεται ως 17,2 kWh/100 χλμ., κοντά στην μέση τιμή για τα μικρά ηλεκτρικά SUV. Με βάση τα παραπάνω νούμερα, η αυτονομία του περιορίζεται στα 270 χλμ. σε μικτό κύκλο οδήγησης, ενώ είναι ακόμα μικρότερη σε περίπτωση ταξιδιού. Ταξιδεύοντας με 120 χλμ./ώρα, θα μπορέσει να διανύσει μόνο 210 χλμ. Όπως προαναφέρθηκε, τα 8,6 δλ. για το 0-100 είναι ικανοποιητικός χρόνος, αλλά δεν εντυπωσιάζουν για ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Το ίδιο ισχύει και για τον χρόνο προσπέρασης από τα 80 στα 120 χλμ./ώρα, διαδικασία που ολοκληρώνεται σε 7 δλ. Ουσιαστικά, αυτό σημαίνει πως προσπερνάει άμεσα και με ασφάλεια, ακόμα κι από υψηλές ταχύτητες.
Στον δρόμο, προσφέρει μια άνετη και ήσυχη οδηγική εμπειρία, ιδανική για αστικές μετακινήσεις. Η ανάρτησή του απορροφά αποτελεσματικά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, ενώ το σύστημα πέδησης παρέχει ομαλή μετάβαση από την ανάκτηση ενέργειας στα κανονικά φρένα. Η απόκριση του κινητήρα είναι γραμμική και ευχάριστη, με την επιτάχυνση να επαρκεί για τις καθημερινές ανάγκες. Το τιμόνι, αν και ελαφρύ, προσφέρει ικανοποιητική αίσθηση και ευχέρεια ελιγμών. Ωστόσο, σε υψηλότερες ταχύτητες, η αίσθηση του τιμονιού γίνεται ακόμα πιο ελαφριά και η ανάρτηση εμφανίζει μεγαλύτερες κλίσεις στις στροφές.
.jpg)
Όσον αφορά την ευρυχωρία στο εσωτερικό, οι χώροι για τους πίσω επιβάτες είναι ικανοποιητικοί, αν εξαιρεθεί το σχετικά μικρό φάρδος του πίσω καθίσματος (1,34 μ.). Παρόλα αυτά, η απόσταση των γονάτων τους από τα μπροστινά καθίσματα (16 εκ.) είναι αρκετή ακόμα και για ψηλότερους, όπως και ο χώρος πάνω από το κεφάλι τους (6,5 εκ.). Καταλήγοντας στο πορτμπαγκάζ, έχοντας συνολική χωρητικότητα 400 λτ., θα χωρέσει με ευκολία όσα θα χρειαστούν στην καθημερινότητα, αλλά και τις υπόλοιπες αποσκευές που μπορεί να χρειαστεί μία μικρή οικογένεια.
Συνολικά, το εσωτερικό του νέου BYD ATTO 2 χαρακτηρίζεται από μια λιτή και σύγχρονη σχεδίαση, με έμφαση στη λειτουργικότητα και την άνεση. Η ποιότητα κατασκευής είναι αξιοσημείωτη, με προσεγμένη συναρμογή και υλικά που αποπνέουν αίσθηση στιβαρότητας. Οι πόρτες κλείνουν με έναν ευχάριστο ήχο, ενώ η δυσάρεστη χημική μυρωδιά που υπήρχε σε προηγούμενα μοντέλα της BYD δεν εντοπίζεται εδώ. Τα υλικά στο εσωτερικό περιλαμβάνουν μαλακά πλαστικά και συνθετικό δέρμα, τα οποία προσφέρουν μια αίσθηση ποιότητας, αν και δεν φτάνουν τα επίπεδα πολυτέλειας πολύ ακριβότερων μοντέλων. Η συνολική αίσθηση είναι αυτή ενός ευχάριστου και καλοφτιαγμένου χώρου, χωρίς υπερβολές, εστιάζοντας στην πρακτικότητα και την καθημερινή χρηστικότητα.
.jpg)
Σελ. 1 | Πόσο καλό είναι το Byd Atto 2 σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, ασφάλεια, εξοπλισμό, εγγυήσεις και τιμές. |
Σελ. 2 | Byd Atto 2. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις. |
Σελ. 3 | Byd Atto 2. Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας. |