.jpg)
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Chery Tiggo 7. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις.
20/11/2025
Ας δούμε τα αναλυτικά αποτελέσματα των μετρήσεων μας όσον αφορά την κατανάλωση, την ευρυχωρία στο εσωτερικό, αλλά και τις επιδόσεις του Chery Tiggo 7 PHEV 279 PS.
| Μάρκα/Μοντέλο | Chery Tiggo 7 | Καλύτερα | Χειρότερα | |||
|---|---|---|---|---|---|---|
| Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | 3 | 1,5 | MERCEDES GLA 250 e FL 218ps | 4,5 | TOYOTA C-HR 2.0L PHEV 223ps | |
| Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ./ώρα) | 5 | 4 | AUDI A3 SPORTBACK allstreet 45 TFSI e S tronic 272ps | 9,8 | JEEP COMPASS 1.3 TB 240 PS 4xe 240ps | |
| Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 5 | 4,8 | ALFA ROMEO TONALE 1.3 AT 280HP PHEV Q4 280ps | 8 | DS DS 7 PHEV 4WD 360ps | |
| Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία σε ταξίδι (χλμ.) | 1200 | 1200 | CHERY TIGGO 7 1.5 TGDI PHEV 279ps | 378 | JEEP COMPASS 1.3 TB 240 PS 4xe 240ps | |
| Κατανάλωση | 88% | |||||
| Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματοςΓια Γόνατα πίσω επιβατών (εκ.) | 20 | 20,4 | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 eHybrid DSG 204ps | 11 | AUDI A3 SPORTBACK allstreet 45 TFSI e S tronic 272ps | |
| Πόσος χώρος υπάρχει από το κεφάλι του πίσω επιβάτη (ύψους 1,75) μέχρι την οροφήΓια Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.) | 11 | 11 | CHERY TIGGO 7 1.5 TGDI PHEV 279ps | 1,5 | JEEP COMPASS 1.3 TB 240 PS 4xe 240ps | |
| Πόσο φαρδιά είναι η καμπίνα πίσω, στο ύψος των ώμωνΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα) | 1,37 | 1,41 | DS DS 7 PHEV 225ps | 1,33 | AUDI A3 SPORTBACK allstreet 45 TFSI e S tronic 272ps | |
| Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 500 | 555 | DS DS 7 PHEV 225ps | 280 | AUDI A3 SPORTBACK allstreet 45 TFSI e S tronic 272ps | |
| Χώροι | 80% | |||||
| Είδος | Plug-in hybrid | |||||
| Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.) | 1499 | |||||
| Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 279 | 360 | DS DS 7 PHEV 4WD 360ps | 204 | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 eHybrid DSG 204ps | |
| Πόσο γρήγορα μπορεί να επιταχύνει ο κινητήρας το αυτοκίνητο. Όσο περισσότερη ροπή, τόσα περισσότερα άλογα έχουμε σε αυτές τις στροφέςΜέγιστη ροπή (Nm) | 365 | 525 | JAECOO 7 1.5T GDI SUPER HYBRID SYSTEM 347ps | 208 | TOYOTA C-HR 2.0L PHEV 223ps | |
| Πόσο γρήγορα πιάνει τα 100 χλμ./ώραΕπιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 7,3 | 5,7 | DS DS 7 PHEV 4WD 300ps | 8,7 | DS DS 7 PHEV 225ps | |
| Όσο μικρότερος ο χρόνος, τόσο ευκολότερη η προσπέραση. Η μέτρηση γίνεται πατώντας τέρμα το γκάζι με την τελευταία ταχύτητα. Δείχνει το εύρος στροφών και εξαρτάται από την ροπή του κινητήρα.Προσπέρασμα 80-120 (δλ.) | 4,4 | 3,4 | DS DS 7 PHEV 4WD 360ps | 5,6 | JAECOO 7 1.5T GDI SUPER HYBRID SYSTEM 347ps | |
| Κινητήρας - Επιδόσεις | 79% | |||||
| Εγγύηση για τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου, όπως π.χ. κινητήρας, κιβώτιοΕγγύηση αντιπροσωπείας - Μηχανικά μέρη (χρόνια) | 7 | 11 | TOYOTA C-HR 2.0L PHEV 223ps | 2 | MERCEDES GLA 250 e FL 218ps | |
| Εγγύηση για σκουριές στο αμάξωμαΔιάτρηση από σκουριά (χρόνια) | ||||||
| Διαστάσεις αμαξώματος (χλστ.) | ||||||
| Μήκος (μέτρα) | 4,55 | |||||
| Πλάτος (μέτρα) | 1,86 | |||||
| Ύψος (μέτρα) | 1,7 | |||||
| Είναι η απόσταση μεταξύ των δύο τροχών. Συνήθως, όσο μεγαλύτερο, τόσο πιο άνετο στο εσωτερικό το αυτοκίνητοΜεταξόνιο (μέτρα) | 2,67 | |||||
| Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 60 | 60 | CHERY TIGGO 7 1.5 TGDI PHEV 279ps | 35 | MERCEDES GLA 250 e FL 218ps | |
| Είναι η μικρότερη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. 20 εκατοστά είναι τιμή που συγκαταλέγεται στις καλές για SUVΑπόσταση από το έδαφος (εκ.) | 18 | 21,3 | LYNK AND CO 01 PHEV 261ps | 14,3 | MERCEDES GLA 250 e FL 218ps | |
| Βάρος, με οδηγό 75 κιλών (κιλά) | 1950 | 1685 | AUDI A3 SPORTBACK allstreet 45 TFSI e S tronic 272ps | 2010 | JEEP COMPASS 1.3 TB 240 PS 4xe 240ps | |
| Κινητήρας (στοιχεία κατασκευαστή) | ||||||
| Κυβικά εκατοστά | 1499 | |||||
| Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 279 | 360 | DS DS 7 PHEV 4WD 360ps | 204 | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 eHybrid DSG 204ps | |
| Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) | ||||||
| Ροπή (Nm) | 365 | 525 | JAECOO 7 1.5T GDI SUPER HYBRID SYSTEM 347ps | 208 | TOYOTA C-HR 2.0L PHEV 223ps | |
| Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) | ||||||
| Κατανάλωση κατασκευαστή (λίτρα/100χλμ) | ||||||
| Προδιαγραφή για τις εκπομπές ρύπων του αυτοκινήτου. Τα καινούρια αυτοκίνητα πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές EU6. Τα παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα επηρεάζονται ως προς τα τέλη κυκλοφορίας και την είσοδο στο δακτύλιο της Αθήνας.Νόρμα EU | EU6 | |||||
| Κατανάλωση Κατασκευαστή (λίτρα/100 χλμ.) | 0,8 | 0,4 | AUDI A3 SPORTBACK allstreet 45 TFSI e S tronic 272ps | 2,2 | JEEP COMPASS 1.3 TB 240 PS 4xe 240ps | |
| Εκπομπές ρύπων CO2 σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Από αυτές εξαρτώνται τα τέλη κυκλοφορίας, η είσοδος στομ δακτύλιο μέχρι και το τέλος ταξινόμησης κάθε οχήματος.Εκπομπές ρύπων CO2 (γρ./χλμ) | 19 | 6 | AUDI A3 SPORTBACK allstreet 45 TFSI e S tronic 272ps | 45 | JEEP COMPASS 1.3 TB 240 PS 4xe 240ps | |
Με μία καλύτερη ματιά στα νούμερα κατανάλωσης του Chery Tiggo 7 PHEV, επιβεβαιώνεται η αποδοτικότητα του plug-in υβριδικού συνόλου. Ιδίως στην πόλη, η συμβολή του ηλεκτροκινητήρα είναι καθοριστική, με αποτέλεσμα να καίει μόνο 3 λτ./100 χλμ. Ακόμα και ταξιδεύοντας με 100 χλμ./ώρα, η κατανάλωση δεν ξεφεύγει πάνω από τα 5 λτ./100 χλμ., χαρίζοντας συνδυαστική αυτονομία 1.200 χιλιομέτρων.
Αν και η μπαταρία των 18,3 kWh προσφέρει παραπάνω από 90 χλμ. ηλεκτρικής αυτονομίας στην πόλη, στην πραγματικότητα δεν ξεφορτίζει πλήρως ποτέ. Το σύστημα φροντίζει ώστε ο θερμικός κινητήρας, μέσω της γεννήτριας, να διατηρεί πάντα το ελάχιστο ποσοστό φόρτισης 20% για λόγους βέλτιστης αποδοτικότητας. Με λίγα λόγια, ακόμα και χωρίς να μπει στην πρίζα, και πάλι θα πετυχαίνει χαμηλά νούμερα κατανάλωσης και καλές επιδόσεις επιτάχυνσης λειτουργώντας ως υβριδικό.
.webp)
Μιλώντας για επιτάχυνση, το Tiggo 7 PHEV αποδεικνύει ότι δεν θυσιάζει τις επιδόσεις στον βωμό της οικονομίας. Αντιθέτως, το 0-100 ολοκληρώνεται σε 7,3 δλ. και η ρεπρίζ των 80-120 χλμ./ώρα διαρκεί 4,4 δλ. Καθόλου άσχημα για ένα οικογενειακό SUV που επιβαρύνεται –στην κυριολεξία– από την ύπαρξη θερμικού κινητήρα και μπαταρίας ταυτόχρονα.
Στον δρόμο, πάντως, εμφανίζεται ξεκούραστο και ευχάριστο, με τον ηλεκτροκινητήρα να δίνει ζωντανές εκκινήσεις και το υβριδικό σύστημα να εναλλάσσεται σχεδόν ανεπαίσθητα ανάμεσα σε EV και θερμική λειτουργία. Η ανάρτηση – McPherson εμπρός και πολλαπλών συνδέσμων πίσω – είναι ρυθμισμένη προς την άνεση, φιλτράροντας αποτελεσματικά τις ανωμαλίες χωρίς όμως να επιτρέπει υπερβολικές κλίσεις σε πιο γρήγορη οδήγηση.
.webp)
Συνολικά, ο εσωτερικός χώρος του Tiggo 7 δίνει την αίσθηση ενός καλά σχεδιασμένου και ποιοτικού SUV, χωρίς περιττά διακοσμητικά, με έμφαση στην άνεση, την ψηφιακή εμπειρία και την εργονομία. Όσο για την ευρυχωρία του, οι μετρήσεις φανερώνουν πως πρόκειται για ένα από τα πιο «δοτικά» της κατηγορίας. Προσφέρει τον περισσότερο χώρο πάνω από το κεφάλι των πίσω επιβατών (11 εκ.) και άπλετο χώρο μπροστά από τα γόνατά τους (20 εκ.). Αν και δεν ξεχωρίζει σε φάρδος πίσω καθίσματος (1,37 μ.), επιτρέπει την πρόσβαση σε τρεις ενήλικες. Τέλος, παρά την παρουσία της μπαταρίας για το υβριδικό σύστημα, το πορτμπαγκάζ διατηρεί χωρητικότητα 500 λτ., η οποία κρίνεται ικανοποιητική για ένα οικογενειακό SUV αυτού του μεγέθους.
.webp)
| Σελ. 1 | Πόσο καλό είναι το Chery Tiggo 7 σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, ασφάλεια, εξοπλισμό, εγγυήσεις και τιμές. |
| Σελ. 2 | Chery Tiggo 7. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις. |
| Σελ. 3 | Chery Tiggo 7. Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας. |
autoagora Team

