Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Στα πλαϊνά του νέου Citroen C3 ξεχωρίζουν τα, αλά C4 Cactus, πλαστικά προστατευτικά Airbumps.

Η κορυφαία έκδοση του Citroen C3 συνδυάζει αριστοτεχνικά την άνεση και την ευχάριστη οδική συμπεριφορά σε όλες τις συνθήκες.

Citroen C3 1,2 PureTech 110 PS

Διαβάστηκε από 6707 αναγνώστες - 24/7/2017

Δελεαστικό πακέτο - Αν στο ξεχωριστό στυλ και τα λοιπά πλεονεκτήματα του Citroen C3 προστεθεί το μπρίο των 110 ίππων της έκδοσης 1,2 PureTech και η τιμή, τότε μιλάμε για ένα άκρως δελεαστικό πακέτο.

Το τρίτης γενιάς Citroen C3 στοχεύει ψηλά στην κατηγορία βασισμένο στον trendy χαρακτήρα, στην προηγμένη τεχνολογία, στην ασφάλεια και στην πρακτικότητα που προσφέρει. Η κορυφαία από πλευράς ιπποδύναμης έκδοση 1,2 PureTech με τα 110 άλογα σκοπεύει σε όλα τα παραπάνω να βάλει και το αλατοπίπερο των επιδόσεων. Η τιμή εκκίνησης στην έκδοση Feel είναι 14.605 ευρώ με τον εξοπλισμό να περιλαμβάνει ουσιαστικά τα πάντα εκτός από ζάντες ελαφρού κράματος. 
 
Σχεδίαση
Η Citroen προσφέρει μεγάλες δυνατότητες εξατομίκευσης για να γίνει κάθε C3 όσο ξεχωριστό θέλει ο ενδιαφερόμενος, κάτι που δεν συναντάται συχνά στην κατηγορία. Συγκεκριμένα, το μοντέλο προσφέρεται με 36 χρωματικούς συνδυασμούς (9 χρώματα αμαξώματος και 3 για την οροφή) και αν στους συνδυασμούς αυτούς μπουν οι ζάντες, οι χρωματισμοί του εσωτερικού κτλ., τότε μιλάμε για την αποθέωση του customization. Όπως και να έχει κυρίαρχα στοιχεία της εμφάνισης του C3 είναι τα στενά LED φώτα ημέρας και τα εμπρός/πίσω φώτα, καθώς και  τα προαιρετικά προστατευτικά, αλά C4 Cactus, Airbumps. 
 
Οδηγώντας
Tο μπρίο και η σβελτάδα έχουν κάνει ακόμη πιο ευχάριστη την οδήγηση του C3, χωρίς θυσίες στην άνεση και την πολύ καλή ποιότητα κύλισης ή την ευχρηστία στην καθημερινότητα και την ευελιξία. Έτσι στην πράξη, αφήνει ευχάριστη γεύση και σε εκτός πόλης διαδρομές, με την ανάρτηση να μην επιτρέπει την εμφάνιση μεγάλων κλίσεων στις στροφές, ενώ ο πίσω ημιάκαμπτος άξονας έχει «δέσει» αρμονικά με το πλαίσιο, αποτρέποντας την εμφάνιση νευρικών αναπηδήσεων. Ακόμη και υπό πίεση λοιπόν, το C3 στρίβει ουδέτερα και δεν «αγχώνει» τον οδηγό του, προσφέροντάς του και πολύ καλή αίσθηση μέσω του συστήματος διεύθυνσης, ενώ τα φρένα στέκονται πάντα στο ύψος των περιστάσεων. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις