autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Δείτε το νέο Ford Focus

30/5/2017

Απολαύστε και διαβάστε για το νέο Focus που θα λανσαριστεί και στη χώρα μας στις αρχές του 2018

autoagora Team

Με ακόμα πιο αιχμηρές γραμμές
Και στη νέα, τέταρτη γενιά, οι βασικές γραμμές θα είναι παραπλήσιες, οι πλαϊνές θα γίνουν πιο ευθείες και οι αντίστοιχες στο καπό λίγο πιο σκληρές. H μάσκα στο εμπρός μέρος φαίνεται να διατηρεί το πολυγωνικό σχήμα της ενώ τα φώτα θα είναι μακρόστενα έχοντας και μια μικρή τεθλασμένη γραμμή στο κάτω μέρος τους. Κάτι ανάλογο  θα υπάρχει και στα πίσω φώτα. 
 
Έρχεται νέο μεταξόνιο
Στο τεχνικό κομμάτι , στην Αγγλία συζητιέται ότι το Focus θα πατήσει πάνω στο υπάρχων δάπεδο και θα αποκτήσει μεταξόνιο ελαφρώς μεγαλύτερο. Από τη Γερμανία όμως ακούμε ότι το δάπεδο θα δεχτεί αρκετές αλλαγές σε βαθμό που θα μπορεί να θεωρηθεί καινούριο ενώ το μεταξόνιο θα μεγαλώσει αρκετά βελτιώνοντας τους χώρους σε όλα τα επίπεδα. 
Μια εξίσου μεγάλη αλλαγή στο εσωτερικό θα αφορά στη διαμόρφωση του ταμπλό.
Θα δωθεί μεγάλη έμφαση στη συνδεσιμότητα ενώ στόχος είναι να βελτιωθεί η λειτουργία των φωνητικών εντολών, να γίνει πιο φυσική και να μπορεί μέσω της φωνής να ξεκινά και αναζήτηση στο ίντερνετ. Η επικοινωνία θα γίνεται και μέσω οθόνης αφής η οποία θα έχει διάμετρο 8 ιντσών.

Active έκδοση
To Fiesta θα επηρεάσει όμως και σε έναν άλλο τομέα το μεγάλο του αδελφό καθώς θα του «δώσει» την ιδέα για μια έκδοση με crossover χαρακτηριστικά. Μάλιστα η κίνηση αυτή στο Fiesta άρεσε τόσο ώστε δε θα περιοριστεί καν στο Focus αλλά θα μεταδοθεί και σε άλλα μοντέλα της γκάμας. Aπό εκεί κι έπειτα η εξοπλιστική διάρθρωση επίσης θα ανανεωθεί και θα περιλαμβάνει την ST-Line έκδοση για πιο σπορ εκδόσεις και την Vignale για πιο πολυτελείς. Όσο για πραγματικό ST αυτό θεωρείται απόλυτα βέβαιο ότι θα υπάρξει.
 
Κινητήρες
Στους βενζινοκινητήρες θα υπάρχουν  μόνο EcoBoost σύνολα ξεκινώντας από τον 1.000άρη. Τουλάχιστον τρεις εκδοχές περιμένουν οι insiders: 100, 125 και 140+ ίππων.

Βασικό ρόλο από τους 130-140 και πάνω θα έχει όμως ο τρικύλινδρος 1,5 ο οποίος στο Fiesta ST «καταθέτει» 200 ίππους στο λογαριασμό του οδηγού. Από πλευράς diesel η εταιρεία θα κινηθεί κατά βάση με τα σημερινά σύνολα των 1,5 λίτρων με πιθανή μια προσθήκη στα 2,0 λίτρα.