Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Φανερά πιο άγριο με τη νέα μάσκα αλλά και τα φωτιστικά σώματα.

Δοκιμάζουμε Peugeot 2008: Το απόλυτο αστικό Crossover

Διαβάστηκε από 5550 αναγνώστες - 12/7/2018

Δοκιμάζουμε την πετρελαιοκίνητη έκδοση του Peugeot 2008 με τον 1.6 BlueHDi κινητήρα και τα 120 άλογα και σας μεταφέρουμε κάθε πτυχή του.

Έχοντας σαν βέλη στη φαρέτρα του τη δυναμική σχεδίαση, τον αποδοτικό κινητήρα και τους καλούς χώρους, φιλοδοξεί να στρέψει τα αγοραστικά βλέμματα προς το μέρος του.
Έχοντας ως πρότυπο το 208, οι υπεύθυνοι της Peugeot, δημιούργησαν και εν τέλει ανανέωσαν το 2008. Ένα μικρό crossover που συνδυάζει τα πλεονεκτήματα από πολλές διαφορετικές κατηγορίες. Δοκιμάζουμε την έκδοση με τον 1.200άρη κινητήρα και τους 110 ίππους σε συνδυασμό με το αυτόματο EAT6 κιβώτιο ταχυτήτων. 

Εμφάνιση: Αγρίεψε για να αναμετρηθεί με τον ανταγωνισμό
Η αλήθεια είναι πως ήτανε κάπως μουντό και αυτό ήτανε κάτι που δεν θα το συγχωρούσε ο σκληρός ανταγωνισμός της κατηγορίας. Έτσι μία πιο μάτσο εμφάνιση ήταν αναγκαία και επετεύχθη με μικρές αλλά προσεγμένες αλλαγές – προσθήκες. Η νέα μεγάλη μάσκα που πρωταγωνιστεί εμπρός και ενσωματώνει πλέον το λογότυπο της εταιρίας αποτυπώνει τις προθέσεις του φρεσκαρισμένου 2008. 
Επανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα (εμπρός και πίσω) με σκουρόχρωμο τζάμι και μαύρα πλαστικά να περιβάλλουν τους θόλους, θα κάνουν πολλά κεφάλια να γυρίσουν. Είναι πραγματικά μία μικρογραφία του 3008, η μια μεγεθυμένη παρουσία του 208. Καμία από τις δύο περιπτώσεις βέβαια δεν είναι απαξιωτική, κάθε άλλο.

Κινητήρας-επιδόσεις: Δυνατό τράβηγμα με πολιτισμένη χροιά
Κάτω από το καπό του 2008 της δοκιμής, συναντάμε τον κορυφαίο 1.600άρη BlueHDi πετρελαιοκινητήρα, ο οποίος αποδίδει 120 ίππους. Με 300 Nm ροπής που είναι διαθέσιμα από τις 1.700 στροφές, μιλάμε για ένα μηχανικό σύνολο που θα προσφέρει απόλυτη σιγουριά και φυσικά ευχαρίστηση στον οδηγό. Εάν κινηθείτε εντός πόλης, θα συνειδητοποιήσετε πως τραβάει δυνατά από χαμηλά και δεν δείχνει να κουράζεται σε όποιο σημείο κι αν βρίσκεται η βελόνα στο στροφόμετρο. Ήχος από την λειτουργία του δεν περνάει εντός καμπίνας καθώς η χροιά του χαρακτηρίζεται πολιτισμένη, ενώ και στο θέμα των επιδόσεων έχει πολλά να μας πει, κάνοντας τα 0-100 σε κάτω από 10 δευτ. Η αραιή κλιμάκωση του 6τάχυτου μηχανικού κιβωτίου καταφέρνει να διατηρήσει υψηλά αυτές τις επιδόσεις, κρατώντας όμως παράλληλα χαμηλά την κατανάλωση. Μετρώντας την τελευταία στην πράξη, πετύχαμε 5,5 λτ./100χλμ. μία τιμή εξαιρετική και πραγματικά ζηλευτή για την κατηγορία.
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις