Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Συνδυαστική απόδοση 180 ίππων με μέση κατανάλωση 5.5λτ./100χλμ.

Διαβάστηκε από 41309 αναγνώστες - 8/7/2020

Η συγκεκριμένη και κορυφαία έκδοση της Toyota Corolla χρησιμοποιεί ταυτόχρονα έναν 2λιτρο κινητήρα βενζίνης μαζί με έναν ηλεκτροκινητήρα 108 ίππων. Η συνδυαστική ισχύς ανέρχεται στα 180 άλογα με την ροπή να φτάνει τα 190 Nm. Ένα ικανό σύνολο που διαθέτει πιο μεγάλες μπαταρίες από την 1.8 έκδοση, ενώ εντυπωσιάζει με το αναβαθμισμένο e-CVT κιβώτιο. Το αυτοκίνητο μπορεί να κινηθεί για μικρές αποστάσεις αποκλειστικά με τον ηλεκτροκινητήρα, ενώ οι μπαταρίες επαναφορτίζονται κατά την αδράνεια αλλά και κατά το φρενάρισμα. Η τρομερή τεχνολογία του συνόλου μεταφράζεται σε μέση κατανάλωση στα 7.1λτ./100χλμ., νούμερο που σε αστικές συνθήκες πέφτει ακόμα και στα 5.5λτ./100χλμ. 



Ευχάριστα σπορ, όχι όμως GTi
Όταν μπορείς να απολαμβάνεις και επιδόσεις και οικονομία σε εξαιρετικό επίπεδο, γιατί να θυσιάσεις το παραμικρό ώστε να σφυρηλατήσεις έναν άκρως GTi χαρακτήρα; Έτσι και αυτή η σπορ έκδοση της Corolla διαθέτει φοβερή αμεσότητα από ένα ακριβές τιμόνι, εξαιρετική άνεση από τους πολλαπλούς συνδέσμους της πίσω ανάρτησης και αποτελεί ένα αποτελεσματικό και γρήγορο αυτοκίνητο, χωρίς όμως να σε ωθεί στο κάτι παραπάνω. Είναι μία Corolla και αυτό που κάνει το κάνει καλύτερα από όλους. ¶νεση, ηχομόνωση, ζηλευτή αναλογία επιδόσεων – οικονομίας.



Συμπέρασμα
Δεν είναι GTi, είναι όμως μία γρήγορη και άκρως οικονομική hatchback Corolla που δεν θα βαρεθείς ποτέ. Δεν είναι τυχαία το παγκόσμιο Best Seller.

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει