Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Δοκιμάζουμε το αυτόματο MG ZS 1.0 T-GDi των 111 ίππων

Δοκιμάζουμε το αυτόματο MG ZS 1.0 T-GDi των 111 ίππων

21/12/2023

Η MG μπήκε δυνατά στην ελληνική αγορά παρουσιάζοντας μοντέλα που μπορούν να καλύψουν σχεδόν όλες τις ανάγκες του καταναλωτικού κοινού. Έχοντας ήδη δοκιμάσει το μικρομεσαίο SUV ΗS σε καθαρά βενζινοκίνητη αλλά και Plug-In υβριδική έκδοση, καθώς και το μικρό MG ZS με τον 1.500αρη κινητήρα, ήρθε η στιγμή να δούμε πως τα πάει ΖS με το τούρμπο μοτέρ των 111 ίππων, που σίγουρα προσφέρει τις επιδόσεις που λείπουν από την ατμοσφαιρική έκδοση.

Τυπική αλλά και ταυτόχρονα δυναμική σχεδίαση για το MG ZS

Όπως στην ατμοσφαιρική έκδοση, έτσι και στο τουρμπάτο MG ZS η εμφάνιση του είναι κομψή και τυπική για SUV, με ρέουσες γραμμές κι έχοντας επιρροές από Ευρώπη και Ιαπωνία. Τα 4,3 μ. του μήκους του το κρατάνε οριακά στην μικρή SUV κατηγορία, με τη μεγάλη κάθετη μάσκα, τα τσιτωμένα ανοίγματα του προφυλακτήρα και τους LED προβολείς να του δίνουν ένα τόνο επιβλητικότητας ώστε να ξεχωρίζει.



Το πίσω μέρος ακολουθεί μια πιο minimal φιλοσοφία, όντας πιο ήσυχο και λιγότερο δυναμικό στο μάτι, ενώ τα περιμετρικά πλαστικά και η αυξημένη απόσταση από το έδαφος τονίζουν την SUV εικόνα του.

Ποιοτικά ανώτερο ακόμα κι από ακριβότερα μοντέλα

Μέχρι στιγμής κανένα MG δεν θα έχει απογοητεύσει με την ποιότητα κατασκευής της καμπίνας τους και το τουρμπάτο ZS δεν αποτελεί εξαίρεση. Μάλιστα επειδή ο συγκεκριμένος κινητήρας είναι διαθέσιμος μόνο στην κορυφαία έκδοση Luxury Plus, τα δερμάτινα καθίσματα και τα μαλακά στοιχεία σε ταμπλό και πόρτες δίνουν μια πολυτελή αίσθηση που θα ζήλευαν αρκετά πιο ακριβά μοντέλα. O ψηφιακός πίνακας οργάνων, που μας είναι γνωστός από την ατμοσφαιρική έκδοση, συνεχίζει να μας προκαλεί θετικά συναισθήματα με τα όμορφα γραφικά του, με την κεντρική οθόνη 10,1 ιντσών να συμπληρώνει τη hi-tech εικόνα του μοντέλου.



Το κάθισμα του οδηγού έρχεται στάνταρ με ηλεκτρική ρύθμιση 6 κατευθύνσεων, αλλά το τιμόνι δεν διαθέτει τηλεσκοπική ρύθμιση κάτι που θα δυσκολέψει λίγο τους πιο ψηλούς να βρουν αμέσως την ιδανική θέση οδήγησης. Οι πίσω επιβάτες έχουν μπόλικα αέρα σε γόνατα και κεφάλι, με τα διαθέσιμα εκατοστά να είναι από τα καλύτερα στην κατηγορία (17 και 7 αντίστοιχα), ενώ διαθέτει ένα από τα μεγαλύτερα πορτ-μπαγκάζ με 448 λίτρα.
 

Σελ.
1
MG ZS: Αυτόματο, πλούσιο, με 111 ίππους και τιμή-λουκούμι
Σελ.
2
Δοκιμάζουμε το αυτόματο MG ZS 1.0 T-GDi των 111 ίππων
Σελ.
3
Νορμάλ επιδόσεις, σε καλά επίπεδα η κατανάλωση