.jpg)
Mazda CX-30: Η ιαπωνική αντεπίθεση στα μικρομεσαία crossover
To Mazda CX-30 ανανεώθηκε και πλέον έρχεται ακόμα πιο φρέσκο και δυνατό για να βρει το δικό του χώρο στην κατηγορία, με τα δυνατά του στοιχεία να μην μένουν μόνο στην εμφάνιση.
Mazda CX-30: Mια ενδιαφέρουσα εναλλακτική πρόταση
Mazda δεν είναι μόνο το MX-5, το RX-7 ή το 2. Είναι και το CX-30, το μικρομεσαίο οικογενειακό crossover που δίνει μια διαφορετική νότα στην κατηγορία και επιμένει ατμοσφαιρικά, με την κατανάλωση του 2λίτρου κινητήρα βενζίνης Skyactiv-X να θυμίζει diesel. Βρεθήκαμε πίσω από το τιμόνι του και το δοκιμάσαμε σε όλες τις συνθήκες που θα το «ρίξουν» οι οικογενειάρχες.
Σχεδίαση που σε τραβάει
Το Mazda CX-30 σε κερδίζει από την πρώτη στιγμή, με την ιδιαίτερη σχεδίαση του που ακολουθεί την αφαιρετική φιλοσοφία Kodo και υπερτονίζεται από τις έντονες γραμμές που τρέχουν όλο το αμάξωμα. Την ήδη δυναμική εικόνα συμπληρώνει η μέθοδος εφαρμογή χρώματος Takumi-Nuri, όπου οι βραχίονες των ρομπότ μιμούνται τις κινήσεις ενός τεχνίτη, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα να δημιουργηθούν τόσο ιδιαίτερα φινιρίσματα.
Στο μπροστινό μέρος ξεχωρίζει η κάθετη μάσκα και οι προσαρμοσμένοι LED προβολείς που είναι τραβηγμένοι κάτω από το ρύγχος του καπό, με το καμπυλωτό αλλά και μυώδες καπό να δίνει την ένταση που χρειάζεται ένα σύγχρονο αυτοκίνητο. Στο πίσω μέρος τα φωτιστικά σώματα δημιουργούν μια μοναδική υπογραφή, ενώ οι διπλές εξατμίσεις τονίζουν το σπορτίφ υπόβαθρο του CX-30. Η ειδική έκδοση Homura που είχαμε στην κατοχή μας ξεχωρίζει λόγω των 18ίντσων μαύρων ζαντών και των μαύρων καλυμμάτων στους καθρέπτες.
Εσωτερικό με premium στοιχεία και μπόλικη τεχνολογία
Η καμπίνα του Mazda CX-30 βγάζει μια premium φιλοσοφία τόσο σε κατασκευή, όσο και σε τεχνολογία. Τα υλικά είναι ποιοτικά, με καλή συναρμογή και φινίρισμα, που στη έκδοση Homura τονίζεται από τις κόκκινες λεπτομέρειες. Η θέση οδήγησης ισορροπεί μεταξύ hatchback αίσθησης και SUV πρακτικότητας, με το πολυλειτουργικό τριάκτινο τιμόνι να δένει με το μερικώς ψηφιακό πίνακα οργάνων που προσφέρει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες στον οδηγό.
Η κεντρική οθόνη, η οποία στέκει στο πάνω μέρος του ταμπλό, είναι 8 ιντσών, χειρίζεται από 2 περιστροφικούς διακόπτες στην κεντρική κονσόλα και εφοδιάζεται με το σύστημα Mazda Connect, που προσφέρει αρκετές λειτουργίες και δυνατότητες συνδεσιμότητας μέσω Apple CarPlay και Android Auto. H πρακτικότητα και η εργονομία είναι από τα ατού του μοντέλου, ενώ η ευρυχωρία του κινείται στο μέσο όρο και μπορεί να φιλοξενήσει με άνεση 4 άτομα. Το πορτμπαγκάζ αγγίζει τα 430 λίτρα, έχει μεγάλο άνοιγμα και σχετικά χαμηλό κατώφλι, ιδιότητες που το κάνουν κατάλληλο για να ανταπεξέλθει την καθημερινότητα.
Σχολιάστε |