Ικανοποιητικό πορτ-μπαγκάζ, μαζεμένο εσωτερικό
29/4/2024
Μπορεί η καμπίνα να έχει σύγχρονα τεχνολογικά στοιχεία και καλή ποιότητα κατασκευής, όμως έχει κληρονομήσει και κάποιες «ατασθαλίες» από το Clio, όπως το περιορισμένο πίσω χώρο για επιβάτες. Ευτυχώς οι μπροστά έχουν ικανοποιητικό αέρα, με το άτομο που κάθεται πίσω από το τιμόνι να μπορεί να βρει άνετα την ιδανική θέση οδήγησης. Tα 301 λίτρα του πορτ-μπαγκάζ (254 λτ. μέχρι την εταζέρα) κρίνονται ικανοποιητικά για τα δεδομένα της κατηγορίας και σίγουρα θα καλύψουν τις καθημερινές ανάγκες μια μικρής οικογένειας εντός αστικού ιστού.
Μπορεί να κινηθεί και σβέλτα αν του ζητηθεί
Αν και κατά κύρια βάση η λειτουργία του κινητήριου συνόλου είναι προσανατολισμένη ως προς τη μειωμένη κατανάλωση, αλλά το Mitsubishi Colt έχει το δικό του «νεύρο». Οι 143 ίπποι σε συνδυασμό με το έξυπνο κιβώτιο προσφέρουν την απαραίτητη ροπή σε όλο το φάσμα των στροφών και ικανοποιητικές επιδόσεις. Συγκεκριμένα το 0-100 χ.α.ω. χρειάζεται 9,3 δλ. για να ολοκληρωθεί, ενώ θέλει κάτι λιγότερο από 6 δλ. για να φτάνει από τα 80-120 χλμ./ώρα, με την τελική ταχύτητα να διαμορφώνεται στα 180 χλμ./ώρα. Στο Sport mode, το τιμόνι σκληραίνει, δίνοντας λίγο παραπάνω αυτοπεποίθηση στον οδηγό που θέλει να κινηθεί πιο σβέλτα.Σίγουρα η ανάρτηση δεν είναι για ανεβοκατεβάσματα σε βουνό με τέρμα γκάζι, αλλά έχει καλά περιθώρια πρόσφυσης και κρατάει σε λογικά επίπεδα την κλίση του αμαξώματος, τη στιγμή μάλιστα που παραμένει πάντα επικεντρωμένη στο στόχο της, την απορρόφηση των κακοτεχνιών. Τα φρένα, παρά το σύστημα ανάκτησης που διαθέτουν, έχουν καλή αίσθηση, και μόλις μετά από λίγα μέτρα ο οδηγός θα έχει «βρει» τη δύναμη που χρειάζονται.
H τιμή του Mitsubishi Colt HEV ξεκινάει από τις 29.170 ευρώ και φτάνει στις 32.690 ευρώ στην κορυφαία Ιnstyle, με το μοντέλο να συνοδεύεται από εργοστασιακή εγγύηση 5ετών ή 100.000 χλμ. και εγγύηση μπαταρίας 8 ετών ή 160.000 χλμ.
Συμπέρασμα
Το Mitsubishi Colt ΗΕV ήρθε να προστεθεί σε μια κατηγορία, όπου ο ανταγωνισμός είναι σκληρός. Χωρίς να ξεχωρίζει από το Clio κι έχοντας το μειονέκτημα της τιμής σε σχέση με το Yaris, γλυκοκοιτάζει περισσότερο τους φίλους της ιαπωνικής εταιρείας και όσους έλειψε σε αυτά τα 10 χρόνια που βρισκόταν εκτός Ευρώπης. Πάντως είναι ενδιαφέρον που έστω και με αυτό το τρόπο, οι παίχτες στα μικρά full υβριδικά πόλης αυξήθηκαν.
Τεχνικά χαρακτηριστικά* | Mitsubishi Colt HEV |
---|---|
Κινητήρας | |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.598 |
Κύλινδροι/Βαλβίδες | 4/16 |
Τροφοδοσία | Αμεσος ψεκασμός βενζίνη, full hybrid |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) | 145 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 205 |
Κιβώτιο/μετάδοση | Αυτόματο/μπροστά |
Start/Stop | NAI |
Eπιδόσεις | |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 9,3 |
80-120 χλμ./ώρα (δλ.) | 6 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 180 |
Βάρος με οδηγό (κιλά) | 1.450 |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | |
Μέση εργοστασιακή WLTP | 4,2 |
Μέση Δοκιμής | 5,2 |
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) WLTP | 96 |
Ρεζερβουάρ (λτ.) | 39 |
Πορτμπαγκάζ (λτ.) | 301 |
Τιμή από (ευρώ) | 29.170 |
Σελ. 1 | Mitsubishi Colt Hybrid: Γαλλοϊαπωνική συμμαχία με στόχο τις πωλήσεις |
Σελ. 2 | Ικανοποιητικό πορτ-μπαγκάζ, μαζεμένο εσωτερικό |