Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Κοντά στα 4.9 μέτρα προϊδεάζει για τους εντυπωσιακούς εσωτερικούς χώρους.

Ο κινητήρας είναι εντυπωσιακά ήσυχος αλλά και αποδοτικός.

Οδηγική συμπεριφορά: Κερδισμένος στόχος η άνεση και η ευελιξία

Διαβάστηκε από 5991 αναγνώστες - 21/8/2018

Καταφέρνει με μαεστρία να κρύψει τον όγκο του, και εκμεταλλευόμενο την μείωση βάρους κινείται με ευελιξία μικρότερης κατηγορίας. Η ρύθμιση της ανάρτησης είναι σχετικά μαλακή και καταφέρνει να αποσβέσει όλες τις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Τίποτα δεν πρόκειται να σας χαλάσει ένα άνετο ταξίδι, καθώς μέσα στη καμπίνα δεν θα ακουστεί το παραμικρό. Οι κλίσεις του αμαξώματος είναι περιορισμένες και έτσι σε μια ορεινή διαδρομή με κλειστές καμπές το Insignia δε δυσανασχετεί και εμφανίζει μεγάλα περιθώρια πίεσης επιτρέποντας στον οδηγό να ευχαριστηθεί πλήρως τον καλό κινητήρα σε μεσαίες και ψηλές στροφές. Το τιμόνι παρέχει πολύ καλή πληροφόρηση, ενώ η υποβοήθηση είναι πολύ καλά μετρημένη. Γενικότερα στον τον ανοικτό δρόμο όπου κρατά άνετα ταχύτητες και τον οδηγό ξεκούραστο και με καθαρό το κεφάλι του από θορύβους. Σε πιο απαιτητικές διαδρομές έχει πολλά να δώσει στον οδηγό χωρίς να καταφεύγει σε ακραίες λύσεις.

Κινητήρας-επιδόσεις: Αθόρυβος και απαλός τραβάει από τις 2.000 σ.α.λ.
Τα ονόματα δεν βγαίνουν τυχαία, έτσι και το συγκεκριμένο μηχανικό σύνολο έχει βαπτιστεί ως «Whisper diesel», ακριβώς για την αθόρυβη λειτουργία του. Η πραγματικά γαλήνια ατμόσφαιρα στην καμπίνα του αυτοκινήτου, οφείλεται σε έναν βαθμό στην ενισχυμένη μόνωση, μα η απαλή λειτουργία του κινητήρα είναι το 90%. Κοιτώντας από θέμα επιδόσεων, ο πολύ πρόθυμος και γεμάτος χαρακτήρας του, ξεδιπλώνεται μετά τις 2.000 στροφές μέχρι και τον κόφτη, όπου θυμίζει πιο πολύ σύνολο βενζίνης, παρά πετρελαίου. Στον αυτοκινητόδρομο το σχετικά μακρύ κιβώτιο δίνει ωραίες μέσες ταχύτητες για το ταξίδι ενώ σε δρόμο με στροφές δεν κόβει τις ορέξεις του οδηγού για κάτι πιο σπορτίφ. Οι μετρήσεις επιβεβαιώνουν το καλό προφίλ του μοντέλου στον τομέα των επιδόσεων, το οποίο παρά το μεγάλο μέγεθος του, εκμεταλλεύεται το μειωμένο βάρος. Στα συν της όλης ρύθμισης ανήκει σίγουρα η κατανάλωση καυσίμου η οποία περιορίζεται σε πραγματικές συνθήκες στα 6,6 λτ./100 χλμ.. 
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ