Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Το SEAT Mii είναι αρκετά ευέλικτο μέσα στην πόλη, ενώ κατά την κίνηση στον αυτοκινητόδρομο, ο οδηγός θα εκτιμήσει ιδιαίτερα την σταθερότητά του, ακόμη και σε υψηλές ταχύτητες.

Το SEAT Mii έχει επιθετικές λεπτομέρειες σχεδιασμού, ενώ χαρακτηριστικά είναι τα πίσω φώτα του.

Λιτός είναι ο διάκοσμος στο εσωτερικό του Mii.

SEAT Mii 1,0 60PS 5d

Διαβάστηκε από 5681 αναγνώστες - 22/11/2013

Η 5θυρη έκδοση του μίνι μοντέλου της SEAT προσφέρει μεγαλύτερη πρακτικότητα συγκρινόμενη με εκείνη που έχει 3θυρο αμάξωμα, ενώ η τιμή του το καθιστά προσιτό.

To μίνι μοντέλο της SEAT ανταποκρίνεται πλήρως στις προσταγές των καιρών που θέλουν μικρά ευέλικτα και προσιτά αυτοκίνητα με χαμηλή κατανάλωση, ενώ στην 5θυρη έκδοση μπορεί να προσφέρει, εκτός των παραπάνω και ισχυρές δόσεις πρακτικότητας. Η σχεδιαστική προσέγγιση που ακολουθεί το Mii είναι προορισμένη να του προσδώσει ταμπεραμέντο. Χαρακτηριστικά είναι τα εμπρός φώτα που έχουν επιθετική σχεδίαση και πλαισιώνονται από ένα ευμεγέθη προφυλακτήρα που καταλήγει στην μάσκα της SEAT. Γωνιώδης είναι και η σχεδίαση του πίσω μέρους, με τριγωνικά σχέδια στα φώτα και ένα μοτίβο που φανερώνει ότι τα φώτα δεν είναι μέρος της πίσω πόρτας, αλλά του αμαξώματος. Το Mii έχει μήκος 3,56 μέτρα και πλάτος 1,64, νούμερα που φανερώνουν τις συμπαγείς διαστάσεις του, ενώ το μεγάλο μεταξόνια των 2,42 μέτρων αναδεικνύει την προσπάθεια για βέλτιστη αξιοποίηση του εσωτερικού.           
Σχεδίαση: «Μεσογειακός μοντερνισμός»
Έτσι αποκαλεί η SEAT τη σχεδιαστική προσέγγιση που ακολουθεί το Mii και η οποία είναι προορισμένη να του προσδώσει περισσότερο ταμπεραμέντο, έναντι των αδελφών μοντέλων. Χαρακτηριστικά είναι τα εμπρόσθια φώτα που έχουν επιθετική σχεδίαση και πλαισιώνονται από έναν ευμεγέθη προφυλακτήρα που καταλήγει σε μία πιο σουλουπωμένη εκδοχή της μάσκας της SEAT. Εξίσου γωνιώδης είναι και η σχεδίαση του πίσω μέρους, με τριγωνικά σχέδια στα φώτα και ένα πιο απλοϊκό μοτίβο από αυτό του up! που φανερώνει ότι τα φώτα δεν είναι μέρος της πίσω πόρτας, αλλά του αμαξώματος. Με μήκος 3,56 μέτρα και πλάτος 1,64 μέτρα, η συμπαγείς διαστάσεις του Mii τονίζονται από το μεγάλο (για τα δεδομένα της κατηγορίας) μεταξόνιο των 2,42 μέτρων που αναδεικνύει την προσπάθεια για βέλτιστη αξιοποίηση του εσωτερικού.

 Εσωτερικό: Ανετο και ποιοτικό για τα δεδομένα της κατηγορίας
Στο εσωτερικό η αισθητική του Mii είναι λιτή, αλλά όχι απλοϊκή. Τα καθίσματα έχουν ενσωματωμένα προσκέφαλα και φαρδιά βάση. Οι χώροι είναι πολύ καλοί για μοντέλο της κατηγορίας, ειδικά όσον αφορά στο χώρο για τα κεφάλια των επιβατών και το εσωτερικό πλάτος στο εμπρόσθιο κάθισμα. Παράλληλα, ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 251 λίτρα (ένα κορυφαίο νούμερο για την κατηγορία), μέγεθος που μπορεί να φτάσει τα 951 λίτρα, εφόσον πέσουν οι ασύμμετρα αναδιπλούμενες πλάτες του πίσω καθίσματος.
Η ποιότητα είναι προσεγμένη, με σκληρά πλαστικά που έχουν καλή συναρμογή και καλό φινίρισμα. Η θέση οδήγησης είναι καλή και η περιφερειακή ορατότητα απρόσκοπτη, αν και το τιμόνι δε ρυθμίζεται στο «μέσα – έξω». Οδηγός και επιβάτες έχουν αρκετές θέσεις για μικροαντικείμενα στο εσωτερικό, αλλά η ύπαρξη ξεχωριστού διακόπτη για τα (προαιρετικά) ηλεκτρικά παράθυρα σε κάθε πόρτα στερεί από το Mii πόντους χρηστικότητας.

Στο δρόμο: ¶νετη και σπορ
Το Mii έχει πολλά από τα χαρακτηριστικά που ορίζουν την οδική συμπεριφορά τόσο του up!, όσο και του Citigo. Αυτό σημαίνει ότι, το αυτοκίνητο αποδεικνύεται ιδιαίτερα άνετο και προσεγμένο, όσον αφορά στον τρόπο με τον οποίο φιλτράρονται οι ανωμαλίες του οδοστρώματος. Το χαρακτηριστικό του Mii, έναντι των άλλων δύο, είναι ότι το SEAT μοιάζει πιο «δεμένο» στο δρόμο, με λιγότερες κλίσεις και μηδενικές πλεύσεις. Ασχέτως κατηγορίας, το τιμόνι του είναι ακριβές, στις στροφές εμπνέει σιγουριά και στον ανοιχτό δρόμο θυμίζει αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας. Επίσης έχει πολύ καλά σε αίσθηση και απόδοση φρένα, ενώ το μακρύ του μεταξόνιο το έχει απαλλάξει από τη νευρικότητα που συνήθως χαρακτηρίζει τα κοντά αυτοκίνητα σε πλήθος οδηγικών περιστάσεων (απότομο φρενάρισμα, «κλειστή» στροφή, υψηλές ταχύτητες).

Ικανός και οικονομικός ο 1.000άρης κινητήρας 
Το μηχανικό σύνολο του 1,0 λίτρου, απόδοσης 60 ίππων  και 95 Nm ροπής παρουσιάζει αρκετά πολιτισμένη λειτουργία προσφέροντας επιδόσεις που κινούνται πάνω από το μέσο όρο της κατηγορίας (ειδικά εν κινήσει). Από την πλευρά του, το χειροκίνητο κιβώτιο των 5 σχέσεων έχει πολύ καλή αίσθηση και είναι ιδιαίτερα ακριβές, ακόμη και στις γρήγορες αλλαγές. Το σύστημα Start / Stop που εφοδιάζει την έκδοση Ecomotive, λειτουργεί πολύ ομαλά και βοηθά στη διατήρηση της κατανάλωσης σε χαμηλά επίπεδα (4,1 λτ./100 χλμ. με βάση τις εργοστασιακές μετρήσεις ). Επίσης, η συγκεκριμένη έκδοση απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας, καθώς οι εκπομπές CO2 ανέρχονται στα 95 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο. 

Συμπέρασμα 
Στη βασική τιμή των 8.925 ευρώ, η SEAT αποφάσισε να περιλάβει στον βασικό εξοπλισμό του Mii, το σύστημα ελέγχου της ευστάθειας (ESP) αλλά και 4 αερόσακους (2 μετωπικούς και δύο κεφαλής-θώρακος). Αυτή η επιλογή είναι κατά τη γνώμη μας ψύχραιμη και αποτελεί ένα συμπληρωματικό στοιχείο για το ότι, το Mii παίζει το ρόλο του πιο οδηγηκεντρικού μοντέλου από τα αντίστοιχα της VW και της Skoda. Αν ξεπεράσεις το φτωχό βασικό εξοπλισμό του και κάποια ατοπήματα στην εργονομία, το Mii δείχνει ώριμο για την κατηγορία του, τόσο αναφορικά με την οδική του συμπεριφορά, όσο και αναφορικά με την ποιότητα κατασκευής, ενώ είναι άνετο, με ικανό και οικονομικό κινητήρα.


Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις