Μικρά SUV | Μικρά | Οικογενειακά SUV | Premium | Electric
Ford Kuga: Πετρέλαιο, αυτόματο και πολιτισμένο
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ford Kuga: Πετρέλαιο, αυτόματο και πολιτισμένο

Διαβάστηκε από 13802 αναγνώστες - 12/1/2022

Όταν η οικονομία του πετρελαίου συναντά την ευχρηστία του αυτομάτου κιβωτίου, το ισοζύγιο είναι εκρηκτικό. Όταν στην εξίσωση μπαίνει κι ένα από τα κορυφαία SUV, τότε το αποτέλεσμα απογειώνεται. Δοκιμάζουμε το Ford Kuga Diesel με αυτόματο κιβώτιο και σας το παρουσιάζουμε

Το Kuga γράφει τη δικιά του ιστορία στο χώρος της αυτοκίνησης, όντας ήδη ένα από τα πιο καλοπουλημένα και αξιόλογα SUV της εταιρίας. Η Ford βλέποντας την επιτυχία του, συνέχεια το εξελίσσει και το αναβαθμίζει, κάνοντας ακόμα πιο ελκυστική την αγορά του. Τελευταία προσθήκη το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων στις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις, που εκτοξεύει τα πλεονέκτημα του αυτοκινήτου, ειδικά στο τομέα της άνεσης και της ευκολίας χρήσης.

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »


Σπορτίφ στοιχεία και τονισμένες λεπτομέρειες
Στα χέρια μας βρέθηκε η έκδοση «SΤ-Line», που έχει πιο σπορ προσανατολισμό σε σχέση με τις απλές εκδόσεις. Αρχικά δεν υπάρχουν πουθενά φιλέτα χρωμίου και όλες οι χρωμιωμένες επιφάνειες, που υπάρχουν στις άλλες εκδόσεις, είναι βαμμένες μαύρες. Ο μπροστινός προφυλακτήρας είναι πιο τονισμένος με μεγαλύτερους αεραγωγούς, ενώ η μάσκα είναι ολόμαυρη με κυψελωτό σχεδιασμό. Ανασχεδιασμένο με σπορ στοιχεία είναι και ο πίσω προφυλακτήρας, με τις απολήξεις της εξάτμισης να είναι μεγαλύτερες και τραπεζοειδής ενώ οι ζάντες ελαφρού κράματος είναι 18 ιντσών. Από εκεί και πέρα το αυτοκίνητο ακολουθάει τη σχεδιαστική φιλοσοφία της Ford, με απαλές γραμμές και αρκετές καμπύλες, που σε συνδυασμό με την πίσω κλίση της οροφής δημιουργούν ένα πιο «κουπέ» αμάξωμα.  Τα στενά φωτιστικά σώματα και το μεγάλο καπό κάνουν επιβλητικό το εμπρός μέρους του αυτοκινήτου, δίνοντας στο αυτοκίνητο τη δικιά του ξεχωριστή ταυτότητα.

Με flat-botton τιμόνι και σπορ καθίσματα
Η καμπίνα του αυτοκινήτου «φωνάζει» ότι βρίσκεσαι μέσα στην ST-Line έκδοση. Σπορ δερμάτινο flat-botton τιμόνι με paddles, αλουμινένια πεντάλ, σπορ καθίσματα με κόκκινες ραφές, ταμπλό επενδυμένο με σχέδιο ανθρακονήματος και λογότυπα ST ξεχωρίζουν την συγκεκριμένη έκδοση από τις υπόλοιπες. Στο κέντρο του ταμπλό συναντάμε την κεντρική οθόνη αφής 8 ιντσών, που είναι εφοδιασμένη με το Ford SYNC, με τον οδηγό να λαμβάνει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες μέσα από τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών ενώ στη θέση του κλασικού λεβιέ πλέον υπάρχει ένας περιστροφικός διακόπτης. Το Ford Kuga διαθέτει κορυφαίους χώρους για τους πίσω επιβάτες, με άπλετο χώρο για γόνατα και κεφάλι, κάνοντας το κατάλληλο να φιλοξενήσει άνετα 5 ενήλικες επιβάτες. Ο χώρος αποσκευών είναι μεταβαλλόμενος, χάρη στα πίσω συρόμενα καθίσματα, με την χωρητικότητα να  ξεκινάει για τη 5θεσια διαμόρφωση από τα 475 λίτρα, να ανεβαίνει στα 645 λίτρα και να καταλήγει στα 1534 λίτρα στη 2θέσια διαμόρφωση.
 

Πολιτισμένο και με τράβηγμα από χαμηλά

Πολιτισμένο και με τράβηγμα από χαμηλά
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Κάτω από το καπό υπάρχει ο γνωστός μας 1500αρι EcoBlue κινητήρας της Ford, που αποδίδει 120 ίππους στις 4.000 στροφές και 300Nm ροπή στις 1.750-2.250 στροφές. Η προσθήκη του αυτόματου κιβωτίου δεν επηρέασε τον πολιτισμένο χαρακτήρα του κινητήρα, με το τράβηγμα από χαμηλά και τις «γεμισμένες» με ροπή μεσαίες στροφές να παραμένουν τα πλεονεκτήματα του. Τα πρώτα 100 χιλιόμετρα έρχονται σε 12 δευτερόλεπτα, τα 60-100 χλμ./ώρα σε 6.9 δευτερόλεπτα και τα 80-120 χλμ./ώρα  σε 9,9 δευτερόλεπτα. Στην αυτόματη έκδοση, η κατανάλωση είναι ελαφρώς αυξημένη σε σχέση με τα 6,5λτ./100χλμ. της χειροκίνητης, μιας και στις μετρήσεις μας είδαμε 7,2 λτ./100χλμ.


Η καμπίνα του Kuga είναι ποιοτική και πρακτική, ενώ πλέον ένα περιστροφικό χειριστήριο υπάρχει στη θέση του επιλογέα

Η καμπίνα του Kuga είναι ποιοτική και πρακτική, ενώ πλέον ένα περιστροφικό χειριστήριο υπάρχει στη θέση του επιλογέα


Στο δρόμο: Κορυφαία οδηγική συμπεριφορά με σπορτίφ χαρακτηριστικά
Το Kuga στο δρόμο είναι πραγματική απόλαυση, ειδικά στην ST-Line έκδοση που εφοδιάζεται με πιο σπορ ανάρτηση. Με εκπληκτική ποιότητα κύλισης και εξαιρετικό πάτημα, το μοντέλο της Ford κινείται με απίστευτη ευκολία σε ανοιχτούς δρόμους και καταπίνει τα χιλιόμετρα με ευκολία. Σε πιο «σφιχτές» και «φιδίσιες» διαδρομές, η γρήγορη πληροφόρηση στο τιμόνι μέσω του συστήματος διεύθυνσης και οι περιορισμένες κλίσεις λόγω της ανάρτησης επιτρέπουν στον οδηγό του να κινηθεί γρήγορα, χωρίς να αγχώνεται για τα περιθώρια πρόσφυσης. Σημαντικό βοήθημα για τον  οδηγό που θέλει να κινηθεί πιο γρήγορα είναι κι η sport χαρτογράφηση, που αλλάζει την απόκριση του γκαζιού και τη λειτουργία του κιβωτίου.  Όμως και μέσα στη πόλη μπορεί να κινηθεί με σχετική ευκολία, παρά τον όγκο του, χάρη στην καλή περιμετρική ορατότητα που προσφέρει και το αυτόματο κιβώτιο που απαλλάσσει τον οδηγό από τη διαδικασία αλλαγής ταχυτήτων.

Η έκδοση ST-Line, που είχαμε εμείς στη διάθεση μας, ξεκινάει από 32.988 ευρώ και συνοδεύεται από 8ετη εγγύηση μηχανικών μέρων.

Συμπέρασμα
Με τη προσθήκη του αυτομάτου κιβωτίου στο πετρελαιοκίνητο Kuga, η Ford αναβάθμισε ακόμα περισσότερο το μοντέλο της. Πλέον ο αγοραστής, εκτός από την κορυφαία οδηγική του συμπεριφορά, τους χώρους και τη σύγχρονη τεχνολογία, απολαμβάνει την ευκολία χρήσης και την επιπλέον άνεση χάρη στο νέο κιβώτιο. Μια κίνηση που θα πιάσει ένα μεγάλο μερίδιο καταναλωτών που αναζητούν ένα κορυφαίο SUV, με diesel κινητήρα και αυτόματο κιβώτιο.
 

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »