autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Η Mustang έχει χαρακτήρα και τον δείχνει στον δρόμο, έχοντας πολύ καλή ποιότητα κύλισης. Απενεργοποιώντας τα ηλεκτρονικά, δεν θα διστάσει να διώξει την ουρά της φανερώνοντας την δύναμή της.

H καμπίνα της Mustang έχει macho χαρακτήρα «παντρεύοντας» με επιτυχία ρετρό και μοντέρνα στοιχεία.

Ο 2,3 λτ. EcoBoost αποδίδει 317 άλογα στις 5.500 σ.α.λ. και 432 Nm ροπής στις 3.000 σ.α.λ.

Ford Mustang 2,3 EcoBoost

8/1/2016

Η Mustang είναι icon! Εδώ και 50 χρόνια έχει κτίσει με τον έναν ή τον άλλο τρόπο, το δικό της μύθο και αυτός με τη σειρά του έχει γεμίσει τα οδηγικά όνειρα των οπαδών του all American muscle.

Η Mustang είναι icon! Εδώ και 50 χρόνια έχει κτίσει με τον έναν ή τον άλλο τρόπο, το δικό της μύθο και αυτός με τη σειρά του έχει γεμίσει τα οδηγικά όνειρα των οπαδών του all American muscle. H Μustang δημιούργησε την κατηγορία των σπορ κουπέ με μακρύ καπό και κοντό πίσω μέρος με ιδιαίτερη επιτυχία. Μετά από 9.000.000 πωλήσεις, η Ford Mustang 6ης γενιάς έρχεται για να αποτελέσει και την πρώτη Mustang που θα κυκλοφορήσει επίσημα στην Ευρώπη. 

Σχεδίαση
Η νέα Mustang έρχεται να «παντρέψει» τις κλασσικές αναλογίες με το σύγχρονο design σε ένα μυώδες και εντυπωσιακό «πακέτο». H επιθετικότητα του μοντέλου τονίζεται από τα λεπτά μπροστινά φώτα και από τις έντονες νευρώσεις του καπό. Ειδικά για την Ευρώπη υπάρχουν φώτα ημέρας ενσωματωμένα στους προβολείς ομίχλης, πίσω φώτα με διάφανο κάλυμμα, πίσω φως ομίχλης ενσωματωμένο στη θέση του φωτός για την όπισθεν, ενώ ειδικής σχεδίασης είναι οι πλευρικοί καθρέπτες, που είναι παράλληλα θερμαινόμενοι και αναδιπλούμενοι. Η θέα της Mustang είναι δυναμική από όποια πλευρά και να την κοιτάξεις και κλέβει τις εντυπώσεις το βράδυ, όταν μέχρι να την κλειδώσει ο οδηγός, ο Mustang Projector, που υπάρχει σε κάθε πλευρικό καθρέφτη, προβάλει το -σήμα κατατεθέν- άγριο άλογο Mustang, στο δρόμο! Κάποιοι ίσως το θεωρήσουν υπερβολή… 
 
Εσωτερικό
H καμπίνα της νέας Mustang συνδυάζει με επιτυχία στοιχεία αυθεντικής muscle αισθητικής με σύγχρονες, high-tech, επιλογές. Έτσι οι χαρακτηριστικοί αεραγωγοί στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας, το μεγάλο τριάκτινο τιμόνι με το άλογα Mustang στο κέντρο και τα στρογγυλά αναλογικά όργανα (το ταχύμετρο μας γνωστοποιεί πως τα στοιχεία του αφορούν… Ground Speed ήτοι ταχύτητα εδάφους) συνδυάζονται με πολλές ψηφιακές ενδείξεις, ηλεκτρονικό 2ζωνικό κλιματισμό και μια μεγάλη έγχρωμη οθόνη αφής 8 ιντσών του συστήματος infotainment SYNC2, που επιτρέπει τον φωνητικό χειρισμό του τηλεφώνου, του συστήματος ψυχαγωγίας, του κλιματιστικού και του συστήματος πλοήγησης. Ανάμεσα στα αναλογικά όργανα υπάρχει μια οθόνη για διάφορες πληροφορίες μεταξύ των οποίων η απεικόνιση των δεδομένων από το στάνταρ λογισμικό Track Apps για τη μέτρηση διαφόρων επιδόσεων στην πίστα (επιταχύνσεις από στάση, επιβραδύνσεις g-meter κτλ). Στην κεντρική κονσόλα ξεχωρίζουν οι χαμηλά τοποθετημένοι αεροπορικού τύπου διακόπτες. Παράλληλα, υπάρχουν και άλλες ανέσεις, όπως η κάμερα οπισθοπορείας, η πρόσβαση χωρίς κλειδί, αλλά και ο εσωτερικός φωτισμός σε 7 αποχρώσεις (5 ξεχωριστές αποχρώσεις υπάρχουν για τα όργανα). Η Mustang είναι το πρώτο αυτοκίνητο, παγκοσμίως, που διαθέτει αερόσακο γονάτων για το συνοδηγό, που είναι φυλαγμένος στο πορτάκι του ντουλαπιού εμπρός από τον συνεπιβάτη, ενώ η καμπίνα της συνεχίζει να ακολουθεί την 2+2 λογική, δηλαδή θα βολέψει μια χαρά και με ιδιαίτερη άνεση, δυο επιβάτες μπροστά, αλλά πίσω θα κάτσουν ουσιαστικά μόνο παιδιά ή ιδιαίτερα μικροκαμωμένοι ενήλικες.

Κινητήρας
Η νέα Mustang ακολουθεί τα νέα ήθη περί downsizing και κάτω από το μακρύ καπό φιλοξενεί τον νέο, 16V, αλουμινένιο, άμεσου ψεκασμού βενζίνης, 2,3 λτ. EcoBoost κινητήρα της Ford, που αποδίδει 317 άλογα στις 5.500 σ.α.λ. και 432 Nm ροπής στις 3.000 σ.α.λ. Μπορεί να μην έχει τον «κτηνώδη» χαρακτήρα και τον ήχο ενός πολυκύλινδρου V κινητήρα, αλλά είναι εύρωστος από χαμηλά, έχει ροπή για να κινείσαι με μία ή και δύο σχέσεις πάνω και καταφέρνει να επιταχύνει γρήγορα τη Mustang, την οποία με 1.655 κιλά μόνο ελαφριά δεν την λες. Στις ψηλές στροφές γίνεται λίγο τραχύς και δείχνει να μην έχει τη δύναμη που περιμένεις και, που ίσως, θα ήθελες, αλλά σε γενικές γραμμές ο 4κύλινδρος κινητήρας τα καταφέρνει μια χαρά, βοηθούμενος και από το 6τάχυτο κιβώτιο, που συνδυάζεται με έναν εξαιρετικό σε κούμπωμα και ακρίβεια, κοντών διαδρομών, επιλογέα.

Οδηγώντας
Η Mustang είναι εκλεπτυσμένη, απρόσμενα άνετη, με υψηλή ποιότητα κύλισης και δεν θα σε ταλαιπωρήσει ακόμα και σε μεγάλα ταξίδια. Η Ford «έκτισε» την Mustang πάνω σε μια νέα πλατφόρμα με τον κωδικό «S550», με νέα πίσω ανεξάρτητη ανάρτηση (integral link) και νέα εμπρός ανάρτηση με γόνατα ΜακΦέρσον. Με 90 κιλά λιγότερα χάρη στην κατασκευή πολλών μερών του αυτοκινήτου από αλουμίνιο, με στιβαρό και καλοζυγισμένο πλαίσιο (κατανομή βάρους 53% εμπρός /47 % πίσω), με στάνταρ τροχούς 19 ιντσών, μπλοκέ διαφορικό και Perfomance Package, η Mustang δεν έχει πρόβλημα να επιτεθεί στις στροφές, όπου προσφέρει εξαιρετικά υψηλά περιθώρια πρόσφυσης. Η Ford υπόσχεται ότι στις στροφές το αυτοκίνητο μπορεί να επιτύχει πλευρική επιτάχυνση μέχρι 0,97 g και η δοκιμή τη δικαιώνει. Το μακρύ μεταξόνιο εξασφαλίζει προοδευτικότητα στις όποιες αντιδράσεις, που είναι περισσότερο υποστροφικές παρά υπερστροφικές, ενώ στην πόλη ο μεγάλος κύκλος στροφής και ο βαρύς συμπλέκτης δεν είναι ότι καλύτερο. Η ουσία πάντως είναι πως τη Mustang την οδηγείς και θυμάσαι τι οδήγησες γιατί έχει χαρακτήρα. Και όλοι οι χαρακτήρες έχουν τα καλά και τα κακά τους, γιατί είναι ζωντανοί και όχι αποστειρωμένοι. 

Συμπέρασμα
Αν ζητάτε ένα ξεχωριστό σπορ δυνατό αυτοκίνητο με δυναμικές επιδόσεις, καυτή εμφάνιση, αξιόλογα δυναμικά χαρακτηριστικά και πλούσιο εξοπλισμό, τότε θα πιάσουν τόπο τα 44.000 ευρώ, που κοστίζει το εισιτήριο για τον θαυμαστό κόσμο της Mustang.  

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις