autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Ford Puma. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ford Puma. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις.

4/9/2025

Ας δούμε τα αναλυτικά αποτελέσματα των μετρήσεων μας όσον αφορά την κατανάλωση, την ευρυχωρία στο εσωτερικό, αλλά και τις επιδόσεις του Ford Puma Gen-E 168 PS 53 kWh.
 

Μάρκα/Μοντέλο Ford Puma Καλύτερα Χειρότερα
 
Χώροι
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματοςΓια Γόνατα πίσω επιβατών (εκ.)
11,2 16 BYD ATTO 2 FWD 177ps 47 KWh 3,1 DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh
Πόσος χώρος υπάρχει από το κεφάλι του πίσω επιβάτη (ύψους 1,75) μέχρι την οροφήΓια Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.)
3,1 9,5 SMART #1 EV 200 kW RWD 272ps 66 KWh 2,8 DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh
Πόσο φαρδιά είναι η καμπίνα πίσω, στο ύψος των ώμωνΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα)
1,3 1,4 KIA EV3 LONG RANGE 204ps 81,4 KWh 1,21 DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα)
523 523 FORD PUMA Gen-E 168ps 53 KWh 270 DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh
 
Κινητήρας - Επιδόσεις
Είδος Ηλεκτρικό        
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.)
         
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS)
168 280 ALFA ROMEO JUNIOR ELETTRICA VELOCE 280ps 54 KWh 65 DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh
Πόσο γρήγορα μπορεί να επιταχύνει ο κινητήρας το αυτοκίνητο. Όσο περισσότερη ροπή, τόσα περισσότερα άλογα έχουμε σε αυτές τις στροφέςΜέγιστη ροπή (Nm)
376 376 FORD PUMA Gen-E 168ps 53 KWh 113 DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh
Πόσο γρήγορα πιάνει τα 100 χλμ./ώραΕπιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.)
8,3 6,1 ALFA ROMEO JUNIOR ELETTRICA VELOCE 280ps 54 KWh 15,3 DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh
Όσο μικρότερος ο χρόνος, τόσο ευκολότερη η προσπέραση. Η μέτρηση γίνεται πατώντας τέρμα το γκάζι με την τελευταία ταχύτητα. Δείχνει το εύρος στροφών και εξαρτάται από την ροπή του κινητήρα.Προσπέρασμα 80-120 (δλ.)
6,9 3,4 ALFA ROMEO JUNIOR ELETTRICA VELOCE 280ps 54 KWh 17,6 DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh
 
Διαστάσεις αμαξώματος (χλστ.)
Μήκος (μέτρα) 4,21        
Πλάτος (μέτρα) 1,8        
Ύψος (μέτρα) 1,56        
Είναι η απόσταση μεταξύ των δύο τροχών. Συνήθως, όσο μεγαλύτερο, τόσο πιο άνετο στο εσωτερικό το αυτοκίνητοΜεταξόνιο (μέτρα)
2,59        
Ρεζερβουάρ (λίτρα)          
Είναι η μικρότερη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. 20 εκατοστά είναι τιμή που συγκαταλέγεται στις καλές για SUVΑπόσταση από το έδαφος (εκ.)
15,7 20 JEEP AVENGER BEV 156ps 54 KWh 14 KIA EV3 LONG RANGE 204ps 81,4 KWh
Βάρος, με οδηγό 75 κιλών (κιλά) 1563 1050 DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh 1885 KIA EV3 LONG RANGE 204ps 81,4 KWh
 
Κινητήρας (στοιχεία κατασκευαστή)
Κυβικά εκατοστά          
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS)
168 280 ALFA ROMEO JUNIOR ELETTRICA VELOCE 280ps 54 KWh 65 DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.)          
Ροπή (Nm) 376 376 FORD PUMA Gen-E 168ps 53 KWh 113 DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.)          
 
Φρένα
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) 39,7 34,6 PEUGEOT 2008 e (OBC 11) 156ps 54 KWh 41,1 DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh
 
Για Ηλεκτρικά
Ωφέλιμη χωρητικότητα μπαταρίας (kWh) 43,6        
Αν ήταν βενζίνη, θα λέγαμε πως είναι το ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου. Όσο μεγαλύτερη χωρητικότητα μπαταρίας, τόσο μεγαλύτερη αυτονομία με μια φόρτισηΣυνολική χωρητικότητα μπαταρίας (kWh)
53        
Κατανάλωση στην πόλη (KWh/100 χλμ.) 11 11 FORD PUMA Gen-E 168ps 53 KWh 16 ALFA ROMEO JUNIOR ELETTRICA VELOCE 280ps 54 KWh
Πραγματική Κατανάλωση στο ταξίδι με 120 χλμ (kWh/120 χλμ) 19 16,8 JEEP AVENGER BEV 156ps 54 KWh 23,5 ALFA ROMEO JUNIOR ELETTRICA VELOCE 280ps 54 KWh
Πραγματική μέση κατανάλωση (KWh/100χλμ.) 14,3 14,3 FORD PUMA Gen-E 168ps 53 KWh 20 ALFA ROMEO JUNIOR ELETTRICA VELOCE 280ps 54 KWh
Πραγματική Αυτονομία στο ταξίδι με 120 χλμ./ώρα 229 344 KIA EV3 LONG RANGE 204ps 81,4 KWh 210 BYD ATTO 2 FWD 177ps 47 KWh
Θεωρητική Αυτονομία (χλμ.) 376        
Οι περισσότεροι κατασκευαστές δίνουν εγγύηση τέτοια ώστε στο τέλος της εγγύησης η υγεία της μπαταρίας να είναι τουλάχιστον στο 70%Εγγύηση μπαταρίας (χρόνια)
8 7 MG ZS EV LR 156ps 72,6 KWh 8 ALFA ROMEO JUNIOR ELETTRICA 156ps

Παρατηρώντας αναλυτικά τις μετρήσεις κατανάλωσης ρεύματος του Ford Puma Gen-E, γίνεται αντιληπτό ότι πρόκειται για το οικονομικότερο μικρό ηλεκτρικό SUV της αγοράς. Όπως αναφέρθηκε, η μέση κατανάλωσή του (14,3 kWh/100 χλμ.) είναι η χαμηλότερη της κατηγορίας, χαρίζοντάς του 310 χλμ. αυτονομίας. Το ίδιο ισχύει και στην πόλη, εφόσον καίει μόνο 11 kWh/100 χλμ., που μεταφράζεται ως 400 χλμ. αυτονομίας κι είναι η μικρότερη που έχουμε συναντήσει σε οποιοδήποτε ηλεκτρικό έχουμε δοκιμάσει. Τέλος, η κατανάλωσή του σε ταξίδι φτάνει τις 19 kWh/100 χλμ., αλλιώς 229 χλμ. αυτονομίας με σταθερή ταχύτητα 120 χλμ./ώρα.

Οι επιδόσεις του είναι παραπάνω από ικανοποιητικές για ένα καθημερινό μικρό SUV. Το 0-100 έρχεται σε 8,3 δλ., ενώ το 80-120 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 6,9 δλ. Με λίγα λόγια, το Puma Gen-E αποδεικνύεται σβέλτο, ειδικά εντός πόλης όπου η άμεση επιτάχυνση από το ηλεκτρικό σύνολο είναι καθοριστική. Αυτό που εντυπωσιάζει, όμως, είναι η οδηγική του συμπεριφορά σε συνθήκες πίεσης, εκεί όπου αποδεικνύεται ιδιαίτερα διασκεδαστικό και ισορροπημένο. Παρά το αυξημένο βάρος, δεν έχει χάσει την σπορτίφ διάθεση που χαρακτήριζε το βενζινοκίνητο Puma.



Όσον αφορά τους χώρους του, καταφέρνει να αποτελεί ένα από τα πιο ευρύχωρα ηλεκτρικά SUV αυτού του μεγέθους. Ο ελεύθερος χώρος για τα γόνατα των πίσω επιβατών ξεπερνά τα 11 εκ., αν και ο ελεύθερος χώρος για το κεφάλι τους για άτομα μεσαίου ύψους βρίσκεται κοντά στα 3 εκ. λόγω της κυρτής οροφής. Το φάρδος καθίσματος (1,3 μ.) θα φιλοξενήσει με ευκολία δύο ενήλικες επιβάτες ή τρεις μικρόσωμους/παιδιά.

Πρέπει να υπογραμμιστεί ο πρακτικός χαρακτήρας του μοντέλου με πολλούς και άνετους αποθηκευτικούς χώρους, όπως αυτόν κάτω από την κεντρική κονσόλα. Όπως και να έχει, το πορτμπαγκάζ είναι το μεγαλύτερο της κατηγορίας και θα χωρέσει 523 λτ. αποσκευών με την παρουσία του «GigaBox», του πλενόμενου αποθηκευτικού χώρου στο κάτω μέρος. Μπροστά, κάτω από το καπό, υπάρχουν ακόμη 43 λτ. ελεύθερου χώρου (Frunk).

Σελ.
1
Πόσο καλό είναι το Ford Puma σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, ασφάλεια, εξοπλισμό, εγγυήσεις και τιμές.
Σελ.
2
Ford Puma. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις.
Σελ.
3
Ford Puma. Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας.

autoagora Team

FORD
MERCEDES