.jpg)
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Ford Puma. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις.
4/9/2025
Ας δούμε τα αναλυτικά αποτελέσματα των μετρήσεων μας όσον αφορά την κατανάλωση, την ευρυχωρία στο εσωτερικό, αλλά και τις επιδόσεις του Ford Puma Gen-E 168 PS 53 kWh.
Μάρκα/Μοντέλο | Ford Puma | Καλύτερα | Χειρότερα | |||
---|---|---|---|---|---|---|
Χώροι | ||||||
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματοςΓια Γόνατα πίσω επιβατών (εκ.) | 11,2 | 16 | BYD ATTO 2 FWD 177ps 47 KWh | 3,1 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | |
Πόσος χώρος υπάρχει από το κεφάλι του πίσω επιβάτη (ύψους 1,75) μέχρι την οροφήΓια Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.) | 3,1 | 9,5 | SMART #1 EV 200 kW RWD 272ps 66 KWh | 2,8 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | |
Πόσο φαρδιά είναι η καμπίνα πίσω, στο ύψος των ώμωνΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα) | 1,3 | 1,4 | KIA EV3 LONG RANGE 204ps 81,4 KWh | 1,21 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | |
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 523 | 523 | FORD PUMA Gen-E 168ps 53 KWh | 270 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | |
Κινητήρας - Επιδόσεις | ||||||
Είδος | Ηλεκτρικό | |||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.) | ||||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 168 | 280 | ALFA ROMEO JUNIOR ELETTRICA VELOCE 280ps 54 KWh | 65 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | |
Πόσο γρήγορα μπορεί να επιταχύνει ο κινητήρας το αυτοκίνητο. Όσο περισσότερη ροπή, τόσα περισσότερα άλογα έχουμε σε αυτές τις στροφέςΜέγιστη ροπή (Nm) | 376 | 376 | FORD PUMA Gen-E 168ps 53 KWh | 113 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | |
Πόσο γρήγορα πιάνει τα 100 χλμ./ώραΕπιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 8,3 | 6,1 | ALFA ROMEO JUNIOR ELETTRICA VELOCE 280ps 54 KWh | 15,3 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | |
Όσο μικρότερος ο χρόνος, τόσο ευκολότερη η προσπέραση. Η μέτρηση γίνεται πατώντας τέρμα το γκάζι με την τελευταία ταχύτητα. Δείχνει το εύρος στροφών και εξαρτάται από την ροπή του κινητήρα.Προσπέρασμα 80-120 (δλ.) | 6,9 | 3,4 | ALFA ROMEO JUNIOR ELETTRICA VELOCE 280ps 54 KWh | 17,6 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | |
Διαστάσεις αμαξώματος (χλστ.) | ||||||
Μήκος (μέτρα) | 4,21 | |||||
Πλάτος (μέτρα) | 1,8 | |||||
Ύψος (μέτρα) | 1,56 | |||||
Είναι η απόσταση μεταξύ των δύο τροχών. Συνήθως, όσο μεγαλύτερο, τόσο πιο άνετο στο εσωτερικό το αυτοκίνητοΜεταξόνιο (μέτρα) | 2,59 | |||||
Ρεζερβουάρ (λίτρα) | ||||||
Είναι η μικρότερη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. 20 εκατοστά είναι τιμή που συγκαταλέγεται στις καλές για SUVΑπόσταση από το έδαφος (εκ.) | 15,7 | 20 | JEEP AVENGER BEV 156ps 54 KWh | 14 | KIA EV3 LONG RANGE 204ps 81,4 KWh | |
Βάρος, με οδηγό 75 κιλών (κιλά) | 1563 | 1050 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | 1885 | KIA EV3 LONG RANGE 204ps 81,4 KWh | |
Κινητήρας (στοιχεία κατασκευαστή) | ||||||
Κυβικά εκατοστά | ||||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 168 | 280 | ALFA ROMEO JUNIOR ELETTRICA VELOCE 280ps 54 KWh | 65 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | |
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) | ||||||
Ροπή (Nm) | 376 | 376 | FORD PUMA Gen-E 168ps 53 KWh | 113 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | |
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) | ||||||
Φρένα | ||||||
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 39,7 | 34,6 | PEUGEOT 2008 e (OBC 11) 156ps 54 KWh | 41,1 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | |
Για Ηλεκτρικά | ||||||
Ωφέλιμη χωρητικότητα μπαταρίας (kWh) | 43,6 | |||||
Αν ήταν βενζίνη, θα λέγαμε πως είναι το ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου. Όσο μεγαλύτερη χωρητικότητα μπαταρίας, τόσο μεγαλύτερη αυτονομία με μια φόρτισηΣυνολική χωρητικότητα μπαταρίας (kWh) | 53 | |||||
Κατανάλωση στην πόλη (KWh/100 χλμ.) | 11 | 11 | FORD PUMA Gen-E 168ps 53 KWh | 16 | ALFA ROMEO JUNIOR ELETTRICA VELOCE 280ps 54 KWh | |
Πραγματική Κατανάλωση στο ταξίδι με 120 χλμ (kWh/120 χλμ) | 19 | 16,8 | JEEP AVENGER BEV 156ps 54 KWh | 23,5 | ALFA ROMEO JUNIOR ELETTRICA VELOCE 280ps 54 KWh | |
Πραγματική μέση κατανάλωση (KWh/100χλμ.) | 14,3 | 14,3 | FORD PUMA Gen-E 168ps 53 KWh | 20 | ALFA ROMEO JUNIOR ELETTRICA VELOCE 280ps 54 KWh | |
Πραγματική Αυτονομία στο ταξίδι με 120 χλμ./ώρα | 229 | 344 | KIA EV3 LONG RANGE 204ps 81,4 KWh | 210 | BYD ATTO 2 FWD 177ps 47 KWh | |
Θεωρητική Αυτονομία (χλμ.) | 376 | |||||
Οι περισσότεροι κατασκευαστές δίνουν εγγύηση τέτοια ώστε στο τέλος της εγγύησης η υγεία της μπαταρίας να είναι τουλάχιστον στο 70%Εγγύηση μπαταρίας (χρόνια) | 8 | 7 | MG ZS EV LR 156ps 72,6 KWh | 8 | ALFA ROMEO JUNIOR ELETTRICA 156ps |
Παρατηρώντας αναλυτικά τις μετρήσεις κατανάλωσης ρεύματος του Ford Puma Gen-E, γίνεται αντιληπτό ότι πρόκειται για το οικονομικότερο μικρό ηλεκτρικό SUV της αγοράς. Όπως αναφέρθηκε, η μέση κατανάλωσή του (14,3 kWh/100 χλμ.) είναι η χαμηλότερη της κατηγορίας, χαρίζοντάς του 310 χλμ. αυτονομίας. Το ίδιο ισχύει και στην πόλη, εφόσον καίει μόνο 11 kWh/100 χλμ., που μεταφράζεται ως 400 χλμ. αυτονομίας κι είναι η μικρότερη που έχουμε συναντήσει σε οποιοδήποτε ηλεκτρικό έχουμε δοκιμάσει. Τέλος, η κατανάλωσή του σε ταξίδι φτάνει τις 19 kWh/100 χλμ., αλλιώς 229 χλμ. αυτονομίας με σταθερή ταχύτητα 120 χλμ./ώρα.
Οι επιδόσεις του είναι παραπάνω από ικανοποιητικές για ένα καθημερινό μικρό SUV. Το 0-100 έρχεται σε 8,3 δλ., ενώ το 80-120 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 6,9 δλ. Με λίγα λόγια, το Puma Gen-E αποδεικνύεται σβέλτο, ειδικά εντός πόλης όπου η άμεση επιτάχυνση από το ηλεκτρικό σύνολο είναι καθοριστική. Αυτό που εντυπωσιάζει, όμως, είναι η οδηγική του συμπεριφορά σε συνθήκες πίεσης, εκεί όπου αποδεικνύεται ιδιαίτερα διασκεδαστικό και ισορροπημένο. Παρά το αυξημένο βάρος, δεν έχει χάσει την σπορτίφ διάθεση που χαρακτήριζε το βενζινοκίνητο Puma.
.jpg)
Όσον αφορά τους χώρους του, καταφέρνει να αποτελεί ένα από τα πιο ευρύχωρα ηλεκτρικά SUV αυτού του μεγέθους. Ο ελεύθερος χώρος για τα γόνατα των πίσω επιβατών ξεπερνά τα 11 εκ., αν και ο ελεύθερος χώρος για το κεφάλι τους για άτομα μεσαίου ύψους βρίσκεται κοντά στα 3 εκ. λόγω της κυρτής οροφής. Το φάρδος καθίσματος (1,3 μ.) θα φιλοξενήσει με ευκολία δύο ενήλικες επιβάτες ή τρεις μικρόσωμους/παιδιά.
Πρέπει να υπογραμμιστεί ο πρακτικός χαρακτήρας του μοντέλου με πολλούς και άνετους αποθηκευτικούς χώρους, όπως αυτόν κάτω από την κεντρική κονσόλα. Όπως και να έχει, το πορτμπαγκάζ είναι το μεγαλύτερο της κατηγορίας και θα χωρέσει 523 λτ. αποσκευών με την παρουσία του «GigaBox», του πλενόμενου αποθηκευτικού χώρου στο κάτω μέρος. Μπροστά, κάτω από το καπό, υπάρχουν ακόμη 43 λτ. ελεύθερου χώρου (Frunk).
.jpg)
Σελ. 1 | Πόσο καλό είναι το Ford Puma σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, ασφάλεια, εξοπλισμό, εγγυήσεις και τιμές. |
Σελ. 2 | Ford Puma. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις. |
Σελ. 3 | Ford Puma. Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας. |
autoagora Team