H Γερμανία ετοιμάζει επιδοτήσεις. Η Ελλάδα τι κάνει?

Διαβάστηκε από 1742 αναγνώστες - 2/6/2020

Διαπραγματεύσεις για ένα πακέτο επιδοτήσεων αγοράς καινούργιου αυτοκινήτου (όλων των τύπων, όχι μόνο ηλεκτρικά), ύψους 5 δισεκατομμυρίων ευρώ, έχει ξεκινήσει η Γερμανία. Στην Ελλάδα ακόμα ψάχνουμε τρόπους να «ανοίξει» η αγορά?

 
 
Συζητήσεις ξεκίνησαν στο Γερμανικό Κοινοβούλιο, με κίνητρα και επιδοτήσεις, για αγορά νέου αυτοκινήτου, και συμβατικών κινητήρων αλλά και ηλεκτρικών. Η πρόταση του υπουργείου Οικονομίας είναι να προσφερθούν κίνητρα σε αγοραστές ηλεκτρικών αλλά και συμβατικών αυτοκινήτων που κοστίζουν λιγότερο από 77.000 ευρώ, με το πρόγραμμα να λήγει στο τέλος του έτους.

Οι αρχικές προβλέψεις αναφέρουν πως, σχεδιάζουν επιδότηση ύψους 2.500 ευρώ ανά αυτοκίνητο, το οποίο θα ανεβαίνει κατά περίπου 500 ευρώ για οχήματα με εξοικονόμηση καυσίμου. Παράλληλα τα κίνητρα θα αυξηθούν κατά 1.500 ευρώ για ηλεκτρικά αυτοκίνητα και 750 ευρώ για υβριδικά.
 
Βέβαια, δεν είναι λίγοι στο Γερμανικό Κοινοβούλιο που ζητούν επιδοτήσεις μόνο για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αλλά οι συζητήσεις θα συνεχιστούν. Το σίγουρο είναι πως τα κίνητρα αυτά θα δώσουν ώθηση στην αγορά της Γερμανίας, και πραγματικά αναρωτιώμαστε, ποιες είναι οι σκέψεις της χώρας μας... Μπορεί από μέρα σε μέρα να ανακοινωθούν τα κίνητρα αγοράς αυτοκινήτων με μηδενικούς ρύπους, αλλά θα ήταν ιδανικό να δωθούν επιδοτήσεις για την αγορά και συμβατικών αυτοκινήτων, που θα έδιναν πνοή σε όλη την αγορά του αυτοκινήτου στην χώρα μας.