Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Η VW έλυσε το πρόβλημα των diesel κινητήρων

Διαβάστηκε από 8526 αναγνώστες - 19/9/2019

Η Γερμανική βιομηχανία της VW κατασκεύασε το σύστημα επεξεργασίας καυσαερίων Twin Dosing, που θα μειώσει εξωπραγματικά την εκπομπή NOx και ουσιαστικά μπορεί να βάλει τέλος στον πόλεμο εναντίων των diesel κινητήρων.

Η αυτοκινητοβιομηχανία της VW παρουσίασε και επίσημα το σύστημα που θα καταφέρει να λύσει το (γενικότερο) πρόβλημα όλων των βιομηχανιών με τους ρύπους NOx, που ταλανίζονται από τα νέα όρια της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Το σύστημα επεξεργασίας καυσαερίων έχει το όνομα Twin Dosing και έχει την δυνατότητα να μειώσει την εκπομπή NOx κατά 80%. Το Twin Dosing (διπλή δόση) ουσιαστικά έρχεται να προστεθεί στα συστήματα SCR που χρησιμοποιεί η εταιρία, από το 2018 και έπειτα.
 
Πως λειτουργεί το Twin Dosing
Οι κινητήρες diesel ως γνωστόν καταφέρνουν να έχουν «τελειότερη» διαδικασία καύσης από τους κινητήρες βενζίνης, κι αυτό γιατί το πετρέλαιο ως καύσιμο έχει υψηλότερη ενεργειακή πυκνότητα. Αυτό από μόνο του βέβαια, δεν καταφέρνει να λύσει το πρόβλημα των ρύπων που εκπέμπουν, γιατί ενώ έχουν μικρότερη εκπομπή CO2, αυτό το καταφέρνουν με μεγαλύτερες ποσότητες σε αέρα. Το αποτέλεσμα είναι το άζωτο του αέρα, αντιδρά με το οξυγόνο και έχουμε τον σχηματισμό οξειδίων του αζώτου.

Η τεχνολογία Twin Dosing απαιτεί έναν δεύτερο μετατροπέα SCR στο κάτω μέρος του αυτοκινήτου. Το σύστημα αυτό καταφέρνει να διατηρεί μεγάλη απόσταση από τον κινητήρα με αποτέλεσμα η θερμοκρασία πριν τον δεύτερο καταλύτη, καταφέρνει να είναι ιδιαιτέρως πιο χαμηλή. Με δεδομένο πως η θερμοκρασία των καυσαερίων είναι χαμηλότερη, το σύστημα Twin Dosing καταφέρνει να μειώσει εξωπραγματικά τους ρύπους επιτυγχάνοντας πολύ υψηλές τιμές απόδοσης.

Το συστατικό που ουσιαστικά λύνει τον γρίφο είναι η αμμωνία, η οποία εγχέεται ως υδατικός αναγωγικός παράγοντας AdBlue στο καυσαέριο πριν από τον καταλυτικό μετατροπέα SCR. Η διάσπαση του AdBlue σε συνδυασμό με τα εκπεμπόμενα καυσαέρια δημιουργούν την αμμωνία. Μέσα στον καταλύτη SCR, η αμμωνία αντιδρά με τα οξείδια του αζώτου NOx, με αποτέλεσμα την δημιουργία νερού και αζώτου.

Το πρώτο μοντέλο της εταιρίας που θα φιλοξενηθεί το σύστημα Twin Dosing θα είναι το νέο VW Passat 2.0 TDI Evo, ενώ οι πληροφορίες λένε πως θα το βρούμε και στο νέο VW Golf 8.
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις