Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Παρά τα 4.234 χλστ. μήκος, δείχνει να γεμίζει τον δρόμο και να επιβάλλεται σαν όχημα μεγαλύτερης κατηγορίας.

Μικρές λεπτομέρειες δείχνουν τη δουλειά που έχει γίνει.

Οι ράγες στην οροφή δίνουν μία πιο σπορ αισθητική.

Η Volkswagen Roc(άρει)!

Διαβάστηκε από 6956 αναγνώστες - 29/6/2018

Το T-Roc αποτελεί το μικρότερο crossover του ομίλου και είναι μία ακόμα τρανη απόδειξη για την σημασία που δείχνει η VW σε αυτή την κατηγορία.

Δοκιμάζουμε τον 1.000άρη turbo κινητήρα με τα 115 άλογα και σας παρουσιάζουμε κάθε πτυχή του. Είναι το μόλις 4.234 χλστ. αμάξωμα τελικά για σπουδαία πράγματα;

Στην οικογένεια της VW, το T-Roc αποτελεί το 4ο μέλος των crossover, και είναι όπως δείχνουν και τα νούμερα το μικρότερο. Γιατί όμως όλες οι εταιρίες έχουν μπει δυναμικά στον στίβο της κατηγορίας των μικρομεσαίων crossover; Γιατί πολύ απλά το 2018 το ποσοστό των παγκόσμιων πωλήσεων ανήλθε στο 11%. Με τις περισσότερες εταιρίες να έχουνε παρουσιάσει εδώ και καιρό τον εκπρόσωπο τους, ήρθε και η σειρά της VW.

Εμφάνιση-σχεδίαση: Ρισκάρει και του αρέσει
Να είναι οι πολλές φωνές που έλεγαν πως η εταιρία έχει πέσει εδώ και χρόνια σε σχεδιαστικό τέλμα; Να είναι η μη ύπαρξη προηγούμενου μοντέλου, άρα και περπατημένης; Ότι και να είναι, δεν έχει σημασία, μιας και το αποτέλεσμα κρίνεται απόλυτα θετικό.  Νέες ωραίες περιφερειακές λεπτομέρειες όπως τα εμπτός και πίσω φώτα και φυσικά η μάσκα κάνουν το T-Roc μοναδικό. Η τετραγωνισμένη αισθητική του μοντέλου είναι μοντέρνα , ενώ η διχρωμία ανάμεσα σε οροφή και αμάξωμα θα κερδίσει σίγουρα κοινό από πολλά διαφορετικά target groups. Παρά τα 4.234 χλστ. μήκος, δείχνει να γεμίζει τον δρόμο και να επιβάλλεται σαν όχημα μεγαλύτερης κατηγορίας.

Κινητήρας-επιδόσεις: Πολύ καλές επιδόσεις με σωστή κατανάλωση
Κάτω από το καπό του νέου T-Roc συναντάμε τον τρικύλινδρο turbo βενζινοκινητήρα  1.000 κ.εκ. με απόδοση 115 ίππων. Το συγκεκριμένο μηχανικό σύνολο κινεί με περίσσια ευκολία το αμάξωμα και δεν δείχνει να κάνει παραχωρήσεις. Το 6τάχυτο κιβώτιο αραιής κλιμάκωση του ταιριάζει γάντι, ενώ η μόνη περίπτωση να αντιληφθείτε ότι ο κινητήρας είναι τρικύλινδρος είναι να φτάσετε τη βελόνα του στροφόμετρου σε πολύ υψηλά νούμερα. Με άλλα λόγια, είναι πολιτισμένος, ήσυχος και αποδοτικός. Στον τομέα της κατανάλωσης, σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, το νούμερο σταμάτησε στα 6,8 λτ./100χλμ. Ένα νούμερο πραγματικά πολύ καλό για την συγκεκριμένη κατηγορία.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις