Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Hyundai i30N: Μοτέρ διαμάντι, τιμόνι ξυράφι
18 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Hyundai i30N: Μοτέρ διαμάντι, τιμόνι ξυράφι

Διαβάστηκε από 35228 αναγνώστες - 5/7/2022

Το υπερόπλο i30N επιστρέφει ανανεωμένο, με ακόμα πιο αεροδυναμική εμφάνιση, κινητήρα - ξυράφι στη Performance έκδοση και συμπεριφορά αγωνιστικού, ξαναθυμίζοντας σε όλους, ότι τα αυτοκίνητα δεν είναι απλά ένα μέσο μεταφοράς.

Το 2017, η Hyundai με το πρώτο GTi μοντέλο της, το i30N, μας εξέπληξε ευχαρίστα και αφήνοντας στην άκρη το αγώνα της ηλεκτροκίνησης, μας ξαναθύμισε ότι τα αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων μπορούν να προσφέρουν ατελείωτες ώρες οδηγικής ευχαρίστησης και απόλαυσης. Οι Κορεάτες έχουν πάρει τόσο ζεστά το θέμα, που έστησαν ειδικό τμήμα με το κωδικό όνομα «Ν», το οποίο ασχολείται μόνο με τα μοντέλα υψηλών επιδόσεων της. Η ονομασία «Ν», μόνο τυχαία δεν είναι, αφού συμβολίζει τη Namyang, που είναι η έδρα του κέντρου έρευνα και ανάπτυξης της εταιρία, τη πίστα του Nurburgring, όπου οι άνθρωποι της Hyundai «λιώνουν» στις δοκιμές τα αυτοκίνητα, αλλά και την διπλή στροφή «σικέιν» σημείο αναφοράς στους αγώνες, που φανερώνει τις ικανότητες του αυτοκινήτου στο στρίψιμο. Πλέον, μετά από το i20N και Kona N, προχωράει στην ανανέωση του i30N, βελτιώνοντας στα σημεία, και κάνοντας το ακόμα πιο επιθετικό, με αυξημένες δυνατότητες και πιο fun to drive.

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »



Μυώδες σχεδίαση και γεμάτο αεροδυναμικά βοηθήματα τo i30N

Η ανανέωση του i30N ξεκίνησε από την εξωτερική του σχεδίαση, όπου τονίστηκε ακόμα περισσότερο ο δυναμικός χαρακτήρας του και ταυτόχρονα δέχτηκε αεροδυναμικές βελτιώσεις, που βοηθάνε στο τομέα των επιδόσεων. Ξεκινώντας από τον εμπρός πρόβολο, ο νέος τονισμένος σχεδιαστικά προφυλακτήρας φέρει δυο εισαγωγές αέρα και αεροδυναμικά πλευρικά πτερύγια με αεροκουρτίνες που βελτιώνουν την ροή του αέρα και ταυτόχρονα καταφέρει να ελαχιστοποιήσει τους στροβιλισμούς. Η μάσκα του Hyundai φάρδυνε κι άλλο με σκοπό να ψύχεται καλύτερα ο κινητήρας, ενώ οι προβολείς LED σε σχήμα V «δένουν το γλυκό», δημιουργώντας ένα δυναμικό σύνολο. Βλέποντας το αυτοκίνητο από το πλάι ξεχωρίζουν οι 19αρες σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου, που φοράνε ελαστικά Pirelli P Zero Ν, ειδικά σχεδιασμένα για το μοντέλο και οι κόκκινες δαγκάνες με το σύμβολο «Ν». Αρκετή δουλειά έχει γίνει και στο πίσω μέρος του i30N, όπου υπάρχουν αρκετές αλλαγές σε σχέση με τον προκάτοχο του. Τα επανασχεδιασμένα διαιρούμενα φωτιστικά σώματα σε σχήμα «V» είναι τύπου LED, ενώ ο πίσω προφυλακτήρας έγινε πιο μυώδης, με τις δυο μονές διευρυμένες απολήξεις τις εξάτμισης να μαγνητίζουν τα βλέμματα και να υπογραμμίζουν τον επιθετικό χαρακτήρα και τις επιδόσεις του μοντέλου. Η αεροτομή μόνο διακοσμητική δεν είναι, αφού εξασφαλίζει αεροδυναμική κάθετη δύναμη, που είναι αρωγός στην μεγαλύτερη πρόσφυση και στην οδηγική απόλαυση, ενώ ταυτόχρονα ενσωματώνει ένα τριγωνικό φως φρένων.
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε