.jpg)
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Hyundai Ioniq 5. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις.
2/12/2025
Ας δούμε τα αναλυτικά αποτελέσματα των μετρήσεων μας όσον αφορά την κατανάλωση, την ευρυχωρία στο εσωτερικό, αλλά και τις επιδόσεις του Hyundai Ioniq 5 LR RWD 229 PS 84 kWh.
| Μάρκα/Μοντέλο | Hyundai Ioniq 5 | Καλύτερα | Χειρότερα | |||
|---|---|---|---|---|---|---|
| Χώροι | ||||||
| Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματοςΓια Γόνατα πίσω επιβατών (εκ.) | 20,5 | 29 | LEAPMOTOR C10 EV 160 kW 218ps 69,9 KWh | 19 | KGM TORRES EVX 207ps 73,4 KWh | |
| Πόσος χώρος υπάρχει από το κεφάλι του πίσω επιβάτη (ύψους 1,75) μέχρι την οροφήΓια Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.) | 7,5 | 10 | LEAPMOTOR C10 EV 160 kW 218ps 69,9 KWh | 3,8 | FORD MUSTANG MACH-E ER RWD MY 2025 294ps 98,7 KWh | |
| Πόσο φαρδιά είναι η καμπίνα πίσω, στο ύψος των ώμωνΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα) | 1,45 | 1,45 | GEELY EX5 BEV 218ps 60,22 KWh | 1,36 | TESLA MODEL Y JUNIPER AWD LR 514ps 78,1 KWh | |
| Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 520 | 839 | KGM TORRES EVX 207ps 73,4 KWh | 402 | FORD MUSTANG MACH-E ER RWD MY 2025 294ps 98,7 KWh | |
| Κινητήρας - Επιδόσεις | ||||||
| Είδος | Ηλεκτρικό | |||||
| Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.) | ||||||
| Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 229 | 514 | TESLA MODEL Y JUNIPER AWD LR 514ps 78,1 KWh | 204 | TOYOTA bZ4X 204 PS 4x2 204ps 71,4 KWh | |
| Πόσο γρήγορα μπορεί να επιταχύνει ο κινητήρας το αυτοκίνητο. Όσο περισσότερη ροπή, τόσα περισσότερα άλογα έχουμε σε αυτές τις στροφέςΜέγιστη ροπή (Nm) | 350 | 855 | AUDI Q6 e-tron QUATTRO 388ps 100 KWh | 266 | TOYOTA bZ4X 204 PS 4x2 204ps 71,4 KWh | |
| Πόσο γρήγορα πιάνει τα 100 χλμ./ώραΕπιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 7,3 | 5 | TESLA MODEL Y JUNIPER AWD LR 514ps 78,1 KWh | 8,7 | NISSAN ARIYA 91 kWh 242PS 4x2 242ps 91 KWh | |
| Όσο μικρότερος ο χρόνος, τόσο ευκολότερη η προσπέραση. Η μέτρηση γίνεται πατώντας τέρμα το γκάζι με την τελευταία ταχύτητα. Δείχνει το εύρος στροφών και εξαρτάται από την ροπή του κινητήρα.Προσπέρασμα 80-120 (δλ.) | 4,7 | 2,8 | TESLA MODEL Y JUNIPER AWD LR 514ps 78,1 KWh | 6,7 | LEAPMOTOR C10 EV 160 kW 218ps 69,9 KWh | |
| Διαστάσεις αμαξώματος (χλστ.) | ||||||
| Μήκος (μέτρα) | 4,66 | |||||
| Πλάτος (μέτρα) | 1,89 | |||||
| Ύψος (μέτρα) | 1,6 | |||||
| Είναι η απόσταση μεταξύ των δύο τροχών. Συνήθως, όσο μεγαλύτερο, τόσο πιο άνετο στο εσωτερικό το αυτοκίνητοΜεταξόνιο (μέτρα) | 3 | |||||
| Ρεζερβουάρ (λίτρα) | ||||||
| Είναι η μικρότερη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. 20 εκατοστά είναι τιμή που συγκαταλέγεται στις καλές για SUVΑπόσταση από το έδαφος (εκ.) | 16 | 21 | SUBARU SOLTERRA BEV 4xe 218ps 71,4 KWh | 14,7 | FORD MUSTANG MACH-E ER RWD MY 2025 294ps 98,7 KWh | |
| Βάρος, με οδηγό 75 κιλών (κιλά) | 2060 | 1970 | TOYOTA bZ4X 204 PS 4x2 204ps 71,4 KWh | 2273 | CUPRA TAVASCAN EV 250 4WD kW 340ps 82 KWh | |
| Κινητήρας (στοιχεία κατασκευαστή) | ||||||
| Κυβικά εκατοστά | ||||||
| Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 229 | 514 | TESLA MODEL Y JUNIPER AWD LR 514ps 78,1 KWh | 204 | TOYOTA bZ4X 204 PS 4x2 204ps 71,4 KWh | |
| Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) | ||||||
| Ροπή (Nm) | 350 | 855 | AUDI Q6 e-tron QUATTRO 388ps 100 KWh | 266 | TOYOTA bZ4X 204 PS 4x2 204ps 71,4 KWh | |
| Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) | ||||||
| Φρένα | ||||||
| Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 37,9 | 33,1 | AUDI Q6 e-tron QUATTRO 388ps 100 KWh | 41,5 | KGM TORRES EVX 207ps 73,4 KWh | |
| Για Ηλεκτρικά | ||||||
| Ωφέλιμη χωρητικότητα μπαταρίας (kWh) | 80 | |||||
| Αν ήταν βενζίνη, θα λέγαμε πως είναι το ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου. Όσο μεγαλύτερη χωρητικότητα μπαταρίας, τόσο μεγαλύτερη αυτονομία με μια φόρτισηΣυνολική χωρητικότητα μπαταρίας (kWh) | 84 | |||||
| Κατανάλωση στην πόλη (KWh/100 χλμ.) | 14,5 | 12,8 | SKODA ENYAQ 85 (FL) 286ps 82 KWh | 17,1 | AUDI Q6 e-tron QUATTRO 388ps 100 KWh | |
| Πραγματική Κατανάλωση στο ταξίδι με 120 χλμ (kWh/120 χλμ) | 19 | 17,3 | TESLA MODEL Y JUNIPER RWD LR 340ps 78,1 KWh | 23,4 | NISSAN ARIYA 91 kWh 242PS 4x2 242ps 91 KWh | |
| Πραγματική μέση κατανάλωση (KWh/100χλμ.) | 16,8 | 14,7 | TOYOTA bZ4X 204 PS 4x2 204ps 71,4 KWh | 20 | AUDI Q6 e-tron QUATTRO 388ps 100 KWh | |
| Πραγματική Αυτονομία στο ταξίδι με 120 χλμ./ώρα | 421 | 434 | TESLA MODEL Y JUNIPER RWD LR 340ps 78,1 KWh | 300 | SUBARU SOLTERRA BEV 4xe 218ps 71,4 KWh | |
| Θεωρητική Αυτονομία (χλμ.) | 570 | |||||
| Οι περισσότεροι κατασκευαστές δίνουν εγγύηση τέτοια ώστε στο τέλος της εγγύησης η υγεία της μπαταρίας να είναι τουλάχιστον στο 70%Εγγύηση μπαταρίας (χρόνια) | 8 | 7 | KIA EV6 FL LR RWD 228ps 84 KWh | 11 | TOYOTA bZ4X 204 PS 4x2 204ps 71,4 KWh | |
Παρατηρώντας τις αναλυτικές μετρήσεις κατανάλωσης ρεύματος του Hyundai Ioniq 5 LR RWD, θα λέγαμε ότι πρόκειται για ένα από τα πιο οικονομικά ηλεκτρικά της κατηγορίας. Εντυπωσιακό, ειδικά αν λάβουμε υπόψη πως το βάρος του αυξήθηκε κατά 40 κιλά λόγω της μεγαλύτερης μπαταρίας. Όπως είπαμε, βγάζει 500 χλμ. σε μεικτό κύκλο, όμως η κατανάλωση «πέφτει» σημαντικά στην πόλη (14,5 kWh/100 χλμ.) με αποτέλεσμα η αυτονομία του σε αστικό κύκλο να είναι ακόμα μεγαλύτερη. Ακόμα και ταξιδεύοντας με 120 χλμ./ώρα, η κατανάλωση δεν ξεπερνά τις 19 kWh/100 χλμ., κάτι που μεταφράζεται σε 421 χλμ. αυτονομίας. Με λίγα λόγια, κάνει και για εκδρομές/ταξίδια, αφού παράλληλα φορτίζει στο «πι και φι» σε ταχυφορτιστή.
Όσο για τις επιδόσεις επιτάχυνσης, τα 7,3 δλ. για το 0-100 και τα 4,7 δλ. για το 80-120 χλμ./ώρα αποδεικνύουν πως θα καλύψει και με το παραπάνω τους περισσότερους οδηγούς. Το σημαντικότερο όμως είναι η αίσθηση προοδευτικότητας. Το Ioniq 5 δεν εντυπωσιάζει με «εκρήξεις» δύναμης αντίστοιχες ενός καθαρόαιμου «N», αλλά με τη γραμμική και πολιτισμένη απόδοση που ταιριάζει απόλυτα στον χαρακτήρα του. Ακόμα και στην έκδοση N-Line με τις 20-άρες ζάντες και το χαμηλό προφίλ ελαστικών, μας έκανε εντύπωση πόσο ομαλά περνάει πάνω από τις κακοτεχνίες του ελληνικού οδοστρώματος, φανερώνοντας υψηλή ποιότητα κύλισης σε επίπεδα premium κατασκευαστή.
.webp)
Παράλληλα, η πίσω κίνηση χαρίζει μια ευχάριστη αίσθηση ελαφρότητας στο τιμόνι, ενώ το χαμηλό κέντρο βάρους συμβάλλουν σε σταθερότητα και σιγουριά στις στροφές. Θα λέγαμε πως είναι αρκετά ευχάριστο οδηγικά για ένα συμβατικό ηλεκτρικό crossover, ενώ όσοι θέλουν να τιμήσουν την έκδοση «N-Line» θα χαρούν με την δυνατότητα πλήρους απενεργοποίησης του esp, που επιτρέπει το ελεγχόμενο άνοιγμα της τροχιάς του πίσω άξονα σε ολισθηρή άσφαλτο. Κατά τ ΄άλλα, στις περισσότερες περιπτώσεις, το «μπαμπάτσικο» φάρδος ελαστικών (255 χλστ.) προσφέρει περίσσεια πρόσφυση για το συγκεκριμένο επίπεδο ισχύος.
.webp)
Περνώντας στο εσωτερικό του, κάθε μέτρηση βρίσκεται στο άνω άκρο της κατηγορίας. Ο μέσος επιβάτης στα πίσω καθίσματα θα απολαύσει χώρο 20,5 εκ. μπροστά από τα γόνατά του και 7,5 εκ. πάνω από το κεφάλι του. Παράλληλα, το φάρδος του πίσω καθίσματος (1,45 μ.) είναι το μεγαλύτερο στην κατηγορία και φανερώνει την δυνατότητα να φιλοξενήσει με σχετική άνεση τρεις ενήλικες. Όσον αφορά το πορτμπαγκάζ, παρόλο που απέχει από το μεγαλύτερο της κατηγορίας του, θα χωρέσει 520 λτ. αποσκευών και ουσιαστικά θα χωρέσει όλα όσα θα χρειαστεί μία οικογένεια, αν και με ψηλό κατώφλι φόρτωσης λόγω της πισωκίνητης διάταξης.
Αξίζει να σημειώσουμε πως η ύπαρξη διακόπτη επιλογής οδηγικού προφίλ στο τιμόνι του «N-Line» είναι ιδιαίτερα βολική, με αισθητή διαφορά σε απόκριση στο γκάζι. Παράλληλα, χρήσιμα είναι και τα – στιβαρά σε αίσθηση – paddles πίσω από το τιμόνι για την διαβάθμιση του επιπέδου αναγεννητικής πέδησης. Στο ισχυρότερο, το Ioniq 5 μπορεί να οδηγηθεί μόνο με το δεξί πεντάλ, αφού την επιβράδυνση αναλαμβάνει εξ ολοκλήρου το σύστημα ανάκτησης ενέργειας (λειτουργία «i-Pedal»).
.webp)
| Σελ. 1 | Πόσο καλό είναι το Hyundai Ioniq 5 σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, ασφάλεια, εξοπλισμό, εγγυήσεις και τιμές. |
| Σελ. 2 | Hyundai Ioniq 5. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις. |
| Σελ. 3 | Hyundai Ioniq 5. Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας. |
autoagora Team

