autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Εντυπωσιακή αναμένεται να είναι η νέα BMW X2, η οποία θα αποτελέσει ουσιαστικά την Coupe έκδοση της BMW X1.

Το εσωτερικό της X2 δεν θα διαφέρει πολύ από αυτό της Χ1 (φωτό). Ο οδηγός θα κάθεται ελαφρώς πιο χαμηλά, ενώ θα υπάρχει 4θέσια διάταξη καθισμάτων στο εσωτερικό.

Η BMW X1 (φωτό) θα δανείσει στην BMW X2 τόσο μηχανικά μέρος όσο και το μπροστινό μέρος της σχεδίασης.

Το πίσω μέρος της Χ2 είναι αυτό που θα τη διαφοροποιεί κυρίως από την Χ1, καθώς η οροφή θα κλίνει πιο έντονα προς τα πίσω χαρίζοντας δυναμισμό.

Στην έκθεση αυτοκινήτου στο Παρίσι η BMW παρουσίασε το X2 concept. Όπως φαίνεται και από τις φωτογραφίες, το πρωτότυπο είναι πολύ πιο δυναμικό σε σχέση με το τελικό μοντέλο παραγωγής, ειδικότερα στο πίσω μέρος όπου είναι μυώδες και κουπέ, ενώ οι απολήψεις της εξάτμισης βρίσκοται χωνευτές στον προφυλακτήρα.

Στην έκθεση αυτοκινήτου στο Παρίσι η BMW παρουσίασε το X2 concept. Όπως φαίνεται και από τις φωτογραφίες, το πρωτότυπο είναι πολύ πιο δυναμικό σε σχέση με το τελικό μοντέλο παραγωγής, ειδικότερα στο πίσω μέρος όπου είναι μυώδες και κουπέ, ενώ οι απολήψεις της εξάτμισης βρίσκοται χωνευτές στον προφυλακτήρα.

ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΑ: Νέα BMW X2

16/1/2017

Το BMW X2 concept που παρουσιάστηκε στο Παρίσι πριν μερικούς μήνες ήταν πολύ εντυπωσιακό. Πως θα είναι όμως πραγματικά το μοντέλο που θα βγει στην παραγωγή;

autoagora Team

Η κατηγορία των SUV /crossover έχει γίνει η δημοφιλέστερη εμπορικά κατηγορία στην Ευρώπη και οι προτάσεις από τη μεριά των κατασκευαστών πληθαίνουν συνεχώς. Αφενός, εφοδιάζουν τα υπάρχοντα μοντέλα τους με νέους κινητήρες χαμηλότερου κυβισμού και με χαμηλότερη κατανάλωση καθιστώντας τα πιο δελεαστικά στον μέσο αγοραστή, αφετέρου εμπλουτίζουν την γκάμα τους με νέα μοντέλα.

Μια τέτοια περίπτωση αποτελεί και το μοντέλο που σας παρουσιάζουμε, η BMW X2. Συγκεκριμένα, πρόκειται για την κουπέ εκδοχή της BMW Χ1, η οποία έρχεται να συμπληρώσει την γκάμα των κουπέ SUV της βαυαρικής εταιρίας (υπενθυμίζουμε πως υπάρχουν ακόμη οι X4 και η Χ6). Μάλιστα, η BMW μας έχει δώσει ήδη μία πρόγευση του μοντέλου στην περασμένη έκθεση αυτοκινήτου στο Παρίσι με το BMW X2 concept, ωστόσο όπως συμβαίνει συνήθως, το concept με το τελικό μοντέλο παραγωγής δεν θα είναι ακριβώς ίδιο.

Στις ηλεκτρονικά επεξεργασμένες ψηφιακές φωτογραφίες που μας εξασφάλισαν οι κατάσκοποί μας φαίνεται πως η BMW X2 παραγωγής δεν θα είναι τόσο αιχμηρή και επιθετική όσο το concept, ωστόσο αυτό δεν σημαίνει πως θα φείδεται από δυναμισμό. Το αντίθετο. Το εμπρός μέρος θα προέρχεται βέβαια από την Χ1, ωστόσο από τη μέση και πίσω η κεκλιμένη οροφή θα προσθέτει δυναμισμό. Ας τη δούμε πιο αναλυτικά.
 
Στη βάση της Χ1
Όπως είναι αναμενόμενο και συνηθίζεται σε αντίστοιχες περιπτώσεις «αδελφών» μοντέλων, η νέα BΜW X2 θα βασιστεί πάνω στη δεύτερη γενιά της X1, κάτι που σημαίνει ότι το πάτωμα θα είναι η προσθιοκίνητη (και με δυνατότητα να λάβει τετρακίνηση) UKL πλατφόρμα της BMW-Mini. Μάλιστα, στόχος της BMW είναι η Χ2 να είναι ελάχιστα πιο σπορτίφ από την Χ1, τόσο σχεδιαστικά, όσο και οδηγικά κάτι που θα επιτευχθεί κυρίως με την ελαφρώς πιο σπορτίφ ρύθμιση της ανάρτησης και από το γεγονός ότι η γκάμα των κινητήρων συνόλων θα ξεκινά με ελαφρώς μεγαλύτερες ιπποδυνάμεις σε σχέση με την X1.
 
Με 3 ή 4 κυλίνδρους
Πιο αναλυτικά, η νέα BMW X2 θα είναι διαθέσιμη στο λανσάρισμά της αποκλειστικά με turbo κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου 3 ή 4 κυλίνδρων από 136 έως 231 άλογα, δηλαδή δεν θα υπάρχει έκδοση με 116 ίππους. Σε κάποιες εκδόσεις μάλιστα θα προσφέρεται και η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση xDrive, ενώ εναλλακτικά του 6τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου θα προσφέρεται και το 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της γερμανικής φίρμας. Τέλος, αναμένεται να υπάρχει και μια ακόμη πιο ισχυρή έκδοση, που θα ενταχθεί στις εκδόσεις M Performance της BMW όμως αυτό θα γίνει αργότερα, όχι με το λανσάρισμα του μοντέλου. Οι πληροφορίες των κατασκόπων μας κάνουν λόγο για 2λιτρο, 4κύλινδρο, κινητήρα με απόδοση 310-320 ίππων, ικανό να χαρίσει καυτές επιδόσεις.
 
Εσωτερικό που θα παραπέμπει στην Χ1
Τέλος, όσον αφορά την εσωτερική σχεδίαση του μοντέλου, η καμπίνα της Χ2 θα βασιστεί φυσικά σε αυτήν της Χ1, αλλά τα εμπρός καθίσματα θα είναι χαμηλότερα τοποθετημένα, όπως συμβαίνει αντίστοιχα στην περίπτωση της Χ4 σε σχέση με την Χ3. Επίσης θα υπάρχει και επιλογή για 4θέσια διαμόρφωση. Ποιοτικά και τεχνολογικά το επίπεδο θα είναι ανάλογα υψηλό με αυτό της υπάρχουσας γενιάς της Χ1.