
Κορυφαίοι χώροι και επίπεδο εξοπλισμού και τεχνολογίας που μπορεί να συγκριθεί με πολύ ακριβότερα μοντέλα.
Όπως προαναφέρθηκε, το μέγεθός του δεν συμβάλει μονάχα στην μεγαλοπρεπή εμφάνισή του, αλλά και στους χώρους του στο εσωτερικό. Το μεταξόνιο μήκους 2,68 μ. χαρίζει κορυφαία άνεση για τους πίσω επιβάτες, οι οποίοι ακόμα κι αν έχουν μεγαλύτερο ύψος από τον μέσο όρο δεν θα αντιμετωπίσουν κανένα θέμα. Τα γόνατα ενός ατόμου ύψους 1,75 μ. θα απέχουν σχεδόν 20 εκ. από το μπροστινό κάθισμα σε θέση που ο οδηγός και συνοδηγός θα κάθονται εξίσου άνετα, ενώ το φάρδος πίσω καθίσματος (1,41 μ.) θα φιλοξενήσει με σχετική ευκολία τρεις επιβάτες. Όσο για τον χώρο αποσκευών, η KGM δηλώνει πορτμπαγκάζ χωρητικότητας 839 λτ., μέτρηση η οποία προφανώς αναφέρεται στον όγκο μέχρι την οροφή. Στην πράξη, όμως, σίγουρα θα χωρέσει όλες τις αποσκευές μίας μεγάλης οικογένειας. Σχετικά με την ποιότητα των υλικών του, είναι αξιοπρεπής και προσεγγίζει την premium κατηγορία. Παρόλα αυτά, ανά σημεία, φανερώνει πως έχουν χρησιμοποιηθεί πλαστικά και υλικά με στόχο να μειώσουν το κόστος κατασκευής του. Πλήρως αναμενόμενο και δεν θα ενοχλήσει τους περισσότερους αγοραστές.
Η τεχνολογία είναι πάντα αισθητή, αν και η KGM επιλέγει να δώσει μινιμαλιστικό χαρακτήρα στο εσωτερικό του Torres EVX. Στο ταμπλό εδράζεται ένα μακρύ οριζόντιο πάνελ, το οποίο φιλοξενεί τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και την κεντρική οθόνη infotainment, και οι δύο στις 12,3 ίντσες. Η τελευταία, αν και ευκρινής, απαιτεί αρκετή εξοικείωση για να πλοηγηθεί κανείς άμεσα ανάμεσα στα μενού, κάτι που κρίνεται απαραίτητο δεδομένης της έλλειψης κουμπιών, αφής ή φυσικών. Παρόλα αυτά, λειτουργίες όπως η διαχείριση του κλιματισμού δεν θα είναι δύσκολες όταν ο οδηγός συνηθίσει την θέση τους. Πάντως, το σύστημα είναι πλήρως ενημερωμένο με τις σύγχρονες εφαρμογές συνδεσιμότητας και διαθέτει χάρτες πλοήγησης. Ο πίνακας οργάνων είναι ενημερώνει με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες τον οδηγό, όπως την στιγμιαία κατανάλωση ενέργειας και την περίσσεια αυτονομία. Τα μπροστινά καθίσματα είναι άνετα και ρυθμίζονται ηλεκτρικά, ενώ επίσης είναι θερμαινόμενα και ψυχωμένα. Κάτι αρκετά ασυνήθιστο, πόσο μάλλον σε αυτό το εύρος τιμής, είναι πως και τα πίσω καθίσματα είναι θερμαινόμενα, όπως και το τιμόνι. Οι πίσω επιβάτες απολαμβάνουν διακριτικότητα, λόγω φιμέ κρυστάλλων και πτυσσόμενων κουρτινών στα παράθυρα. Στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται επίσης επαγωγική φόρτιση smartphone και ατμοσφαιρικός φωτισμός, που πηγάζει από αρκετά μέρη στην καμπίνα.
Πλούσιος είναι και ο κατάλογος συστημάτων ασφάλειας, που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων αυτόματο έκτακτο φρενάρισμα, διατήρηση λωρίδας και αναγνώριση τυφλού σημείου και απόσπασης οδηγού. Η αναγνώριση σημάτων Κ.Ο.Κ., καλώς ή κακώς, πάει μαζί με την προειδοποίηση για την υπέρβαση των ορίων ταχύτητας, η οποία είναι αρκετά επίμονη και ενοχλητική κατά την οδήγηση. Τα παραπάνω μπορούν να απενεργοποιηθούν μέσα από τα μενού της ψηφιακής οθόνης, αν και αυτό θα πρέπει να γίνεται πριν από κάθε διαδρομή, καθώς δεν κλείνουν μόνιμα. Πάντως, η λειτουργία του Adaptive Cruise Control είναι ιδιαίτερα καλή με σωστή διατήρηση αποστάσεων και κεντράρισμα στην λωρίδα.
Σελ. 1 | KGM Torres EVX 207 PS 73,4 kWh: Τεχνολογία και άνεση σε προσιτή τιμή |
Σελ. 2 | Επιβλητικό στον δρόμο με περιπετειώδη χαρακτήρα και off-road στοιχεία. |
Σελ. 3 | Κορυφαίοι χώροι και επίπεδο εξοπλισμού και τεχνολογίας που μπορεί να συγκριθεί με πολύ ακριβότερα μοντέλα. |
Σελ. 4 | 0-100 σε 8,1 δλ., άνεση και υψηλή ποιότητα κύλισης στον δρόμο. |
Σελ. 5 | Πραγματική αυτονομία μεγαλύτερη των 400 χλμ., φορτίζει σε ταχυφορτιστή από 10% σε 80% σε 37 λεπτά. |