autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Δοκιμάζουμε και βαθμολογούμε το Leapmotor C10 REEV 215 PS.
13 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Δοκιμάζουμε και βαθμολογούμε το Leapmotor C10 REEV 215 PS.

Leapmotor C10 REEV, Τιμή 22/10/2025: 38 900€

Leapmotor C10 REEV 215 PS: Με τον βενζινοκινητήρα για γεννήτρια

22/10/2025

Μοντέρνο μεσαίο SUV που κινείται με ρεύμα όσο ο βενζινοκινητήρας παράγει ενέργεια.
Έχει πλούσιο εξοπλισμό και εσωτερικό που χωράει 5 ψηλούς (ο μεγαλύτερος χώρος για τα γόνατα στην κατηγορία).
Μπορεί να διανύσει έως και 130 χλμ. μόνο με ρεύμα, με χρήση του βενζινοκινητήρα καίει 6 λτ./100 χλμ.
Στον δρόμο νιώθεις ότι οδηγάς ηλεκτρικό, ενώ εμφανής είναι ο προσανατολισμός στην άνεση

autoagora Team

Μοντέρνο μεσαίο SUV που κινείται με ρεύμα όσο ο βενζινοκινητήρας παράγει ενέργεια

Η Leapmotor αποτελεί μία από τις πιο ενδιαφέρουσες νέες δυνάμεις της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας, με έμφαση στην ηλεκτροκίνηση και την τεχνολογία. Το C10 είναι το πρώτο παγκόσμιο μοντέλο της, ένα μεσαίο SUV σχεδιασμένο για να σταθεί απέναντι στους καθιερωμένους ευρωπαϊκούς ανταγωνιστές, συνδυάζοντας μοντέρνα αισθητική, υψηλή ποιότητα και προηγμένα συστήματα συνδεσιμότητας.

 Στην έκδοση REEV, το C10 ενσωματώνει Plug-In υβριδική τεχνολογία, προσφέροντας τη σιωπηλή, ηλεκτρική λειτουργία της μπαταρίας με την ασφάλεια μεγάλης αυτονομίας χάρη σε έναν μικρό βενζινοκινητήρα. Η μεγάλη διαφορά είναι όμως πως ο τελευταίος δεν δίνει την κίνηση όταν χρειαστεί, όπως συνηθίζεται. Αντιθέτως, λειτουργεί ως γεννήτρια ρεύματος.

Το Leapmotor C10 εντυπωσιάζει με μια σχεδίαση που αποπνέει μοντέρνα κομψότητα και ισορροπία. Οι καθαρές γραμμές, οι αναλογίες του αμαξώματος και οι προσεγμένες λεπτομέρειες συνθέτουν μια εικόνα που αποπνέει τεχνολογική ωριμότητα και δυναμισμό, χωρίς υπερβολές. Είναι ένα SUV που δείχνει σύγχρονο και καλομελετημένο, αντανακλώντας τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της Leapmotor και την πρόθεσή της να σταθεί ισάξια απέναντι στους διεθνείς κατασκευαστές.

Έχει πλούσιο εξοπλισμό και εσωτερικό που χωράει 5 ψηλούς (ο μεγαλύτερος χώρος για τα γόνατα στην κατηγορία)

Στο εσωτερικό, το Leapmotor C10 ακολουθεί τη φιλοσοφία της απλότητας και της τεχνολογικής καθαρότητας. Οι επιφάνειες είναι λιτές και καλαίσθητες, με έμφαση στην οριζόντια αρχιτεκτονική και στην αίσθηση ευρυχωρίας, ενώ τα υλικά και η συναρμογή αποπνέουν ποιοτική εικόνα. Η μεγάλη οθόνη αφής και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων κυριαρχούν, υπογραμμίζοντας τον high-tech χαρακτήρα του μοντέλου και δημιουργώντας ένα περιβάλλον που συνδυάζει άνεση, λειτουργικότητα και σύγχρονη αισθητική.

Όσο για την ευρυχωρία του, πρόκειται για ένα από τα πιο άνετα στην κατηγορία, με κορυφαίο χώρο για τα γόνατα των πίσω επιβατών και άπλετο χώρο για το κεφάλι τους. Παρόλα αυτά, το πορτμπαγκάζ θα μπορούσε να είναι μεγαλύτερο για το μέγεθός του.


Στην πράξη, βγάζει 130 χλμ. ως αμιγώς ηλεκτρικό (19 kWh/100 χλμ.).

Στην πράξη, βγάζει 130 χλμ. ως αμιγώς ηλεκτρικό (19 kWh/100 χλμ.).

- Μπορεί να διανύσει έως και 130 χλμ. μόνο με ρεύμα, με χρήση του βενζινοκινητήρα καίει 6 λτ./100 χλμ.

Κάτω από το καπό του Leapmotor C10 REEV δεν βρίσκεται ένας συμβατικός υβριδικός συνδυασμός, αλλά ένα σύστημα που δίνει προτεραιότητα στην ηλεκτροκίνηση. Ο ηλεκτροκινητήρας, τοποθετημένος στον πίσω άξονα, αποδίδει 215 ίππους και 320 Nm ροπής, εξασφαλίζοντας ζωηρές επιδόσεις και αθόρυβη λειτουργία. Την τροφοδοσία του αναλαμβάνει μια μπαταρία ιόντων λιθίου τύπου LFP χωρητικότητας 28,4 kWh, που με βάση τον κατασκευαστή προσφέρει έως και 145 χιλιόμετρα αμιγώς ηλεκτρικής αυτονομίας, αρκετά για τις καθημερινές μετακινήσεις.

 Όταν η ενέργεια εξαντληθεί, ένας τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας 1.5 λίτρων αναλαμβάνει να λειτουργήσει ως γεννήτρια, φορτίζοντας τη μπαταρία και επιτρέποντας συνολική αυτονομία που ξεπερνά τα 900 χιλιόμετρα. Το αποτέλεσμα είναι μια λύση που συνδυάζει την αίσθηση και την απόδοση ενός ηλεκτρικού SUV με την ασφάλεια μεγάλης αυτονομίας, χωρίς το άγχος της φόρτισης.

Στον δρόμο νιώθεις ότι οδηγάς ηλεκτρικό, ενώ εμφανής είναι ο προσανατολισμός στην άνεση

Στον δρόμο, το Leapmotor C10 REEV προσφέρει μια οδήγηση που πλησιάζει την εμπειρία ενός πλήρως ηλεκτρικού οχήματος. Στην αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία, είναι αθόρυβο, ομαλό και εύκολο στην οδήγηση, με άμεση απόκριση του γκαζιού και ευχάριστη επιτάχυνση. Όταν ο βενζινοκινητήρας ενεργοποιείται ως γεννήτρια, το κάνει με διακριτικό τρόπο, χωρίς τις συνήθεις αυξομειώσεις στροφών που χαρακτηρίζουν τα παραδοσιακά υβριδικά οχήματα, διατηρώντας την αίσθηση της ηλεκτρικής οδήγησης.

Στις επόμενες σελίδες θα διαβάσετε αναλυτικά τη δοκιμή του Leapmotor C10 REEV 215 PS.

Σελ.
2
Μοντέρνο μεσαίο SUV που κινείται με ρεύμα όσο ο βενζινοκινητήρας παράγει ενέργεια
Σελ.
3
Έχει πλούσιο εξοπλισμό και εσωτερικό που χωράει 5 ψηλούς (ο μεγαλύτερος χώρος για τα γόνατα στην κατηγορία)
Σελ.
4
Μπορεί να διανύσει έως και 130 χλμ. μόνο με ρεύμα, με χρήση του βενζινοκινητήρα καίει 6 λτ./100 χλμ.
Σελ.
5
Στον δρόμο νιώθεις ότι οδηγάς ηλεκτρικό, ενώ εμφανής είναι ο προσανατολισμός στην άνεση

NISSAN
MRKTEO