.jpg)
Στον δρόμο νιώθεις ότι οδηγάς ηλεκτρικό, ενώ εμφανής είναι ο προσανατολισμός στην άνεση
Στον δρόμο, το Leapmotor C10 REEV προσφέρει μια οδηγική εμπειρία που θυμίζει καθαρόαιμο ηλεκτρικό SUV. Η αθόρυβη λειτουργία του ηλεκτροκινητήρα και η άμεση απόκριση του γκαζιού δημιουργούν μια αίσθηση ευελιξίας και άνεσης, ιδανική για καθημερινή οδήγηση στην πόλη αλλά και για ταξίδια.
Η ανάρτηση είναι ρυθμισμένη για να απορροφά αποτελεσματικά τις ανωμαλίες του δρόμου, προσφέροντας ομαλή και σταθερή οδήγηση, ενώ η καλή ηχομόνωση συμβάλλει σε μια ήρεμη καμπίνα. Η αίσθηση του οχήματος στον δρόμο είναι σίγουρη, με το βάρος του συστήματος μπαταρίας να χαρίζει σταθερότητα στις στροφές χωρίς να μειώνει την άνεση.
Η οδηγική συμπεριφορά του C10 REEV είναι γενικά προοδευτική και ασφαλής, χωρίς εκπλήξεις για τον οδηγό. Το τιμόνι είναι ελαφρύ αλλά σαφές στις εντολές, ενώ το σύστημα υποβοήθησης οδηγού επιπέδου 2 προσφέρει σημαντική υποστήριξη, μειώνοντας την κόπωση σε μεγάλα ταξίδια. Σε πιο δυναμικές συνθήκες, όπως απότομες στροφές ή γρήγορη επιτάχυνση, παρατηρείται μια ελαφρά κλίση του αμαξώματος, αναπόφευκτη στα SUV αντίστοιχου βάρους,.jpg)
Συνολικά, το Leapmotor C10 REEV καταφέρνει να συνδυάσει την τεχνολογική καινοτομία με την πρακτικότητα ενός σύγχρονου SUV. Προσφέρει άνεση, ευρυχωρία και προηγμένα συστήματα υποβοήθησης, ενώ η ηλεκτρική του λειτουργία σε συνδυασμό με τον κινητήρα-γεννήτρια εξασφαλίζει μεγάλη αυτονομία και εξαιρετική οικονομία. Είναι ένα όχημα που καλύπτει τόσο τις καθημερινές ανάγκες όσο και τις απαιτήσεις μεγαλύτερων διαδρομών, καθιστώντας το μια αξιόλογη και σύγχρονη επιλογή στην κατηγορία των plug-in υβριδικών SUV.
| Τεχνικά χαρακτηριστικά | Leapmotor C10 REEV |
|---|---|
| Κινητήρας | |
| Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.500 |
| Κύλινδροι/Βαλβίδες | 4 σε σειρά/16 |
| Τροφοδοσία | Αμεσος ψεκασμός + Turbo + Plug-in Hybrid |
| Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) | 215 |
| Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 320 |
| Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση | Single Speed |
| Start/Stop | NAI |
| Eπιδόσεις | |
| 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 9 |
| 60-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 4,3 |
| 80-120 χλμ./ώρα (δλ.) | 6,4 |
| Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 170 |
| Βάρος με οδηγό (κιλά) | 1.950 |
| Ηλεκ. Αυτονομία (χλμ.) | 145 |
| Μέση Κατανάλωση Δοκιμής (λτ./100 χλμ.) | 6 |
| Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) WLTP | 10 |
| Ρεζερβουάρ (λτ.) | 50 |
| Πορτμπαγκάζ (λτ.) | 400 |
| Σελ. 1 | Leapmotor C10 REEV 215 PS: Με τον βενζινοκινητήρα για γεννήτρια |
| Σελ. 2 | Μοντέρνο μεσαίο SUV που κινείται με ρεύμα όσο ο βενζινοκινητήρας παράγει ενέργεια |
| Σελ. 3 | Έχει πλούσιο εξοπλισμό και εσωτερικό που χωράει 5 ψηλούς (ο μεγαλύτερος χώρος για τα γόνατα στην κατηγορία) |
| Σελ. 4 | Μπορεί να διανύσει έως και 130 χλμ. μόνο με ρεύμα, με χρήση του βενζινοκινητήρα καίει 6 λτ./100 χλμ. |
| Σελ. 5 | Στον δρόμο νιώθεις ότι οδηγάς ηλεκτρικό, ενώ εμφανής είναι ο προσανατολισμός στην άνεση |
autoagora Team

