.jpg)
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Lynk And Co 02. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις.
14/7/2025
Ας δούμε τα αναλυτικά αποτελέσματα των μετρήσεων μας όσον αφορά την κατανάλωση ρεύματος, την ευρυχωρία στο εσωτερικό, αλλά και τις επιδόσεις του Lynk & Co 02 272 PS 69 kWh.
Μάρκα/Μοντέλο | Lynk And Co 02 | Καλύτερα | Χειρότερα | |||
---|---|---|---|---|---|---|
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματοςΓια Γόνατα πίσω επιβατών (εκ.) | 16 | 25 | GEELY EX5 BEV 218ps 0 KWh | 14 | MERCEDES EQA 250+ 190ps 73,9 KWh | |
Πόσος χώρος υπάρχει από το κεφάλι του πίσω επιβάτη (ύψους 1,75) μέχρι την οροφήΓια Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.) | 6,5 | 10 | SKODA ELROQ 85 286ps 82 KWh | 3 | CITROEN C4 X Electric Standard Range 136ps 50 KWh | |
Πόσο φαρδιά είναι η καμπίνα πίσω, στο ύψος των ώμωνΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα) | 1,35 | 1,45 | GEELY EX5 BEV 218ps 0 KWh | 1,35 | LYNK AND CO 02 ELECTRIC 272ps 69 KWh | |
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 410 | 550 | OPEL GRANDLAND Electric 213ps 77 KWh | 340 | MERCEDES EQA 250+ 190ps 73,9 KWh | |
Χώροι | 69% | |||||
Είδος | Ηλεκτρικό | |||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.) | ||||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 272 | 428 | SMART #3 BRABUS 428ps 66 KWh | 113 | CITROEN C3 AIRCROSS Electric 113ps 45 KWh | |
Πόσο γρήγορα μπορεί να επιταχύνει ο κινητήρας το αυτοκίνητο. Όσο περισσότερη ροπή, τόσα περισσότερα άλογα έχουμε σε αυτές τις στροφέςΜέγιστη ροπή (Nm) | 323 | 545 | AUDI Q4 e-tron 45 286ps 82 KWh | 124 | CITROEN C3 AIRCROSS Electric 113ps 45 KWh | |
Πόσο γρήγορα πιάνει τα 100 χλμ./ώραΕπιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 6,1 | 4,1 | SMART #3 BRABUS 428ps 66 KWh | 11,5 | CITROEN C3 AIRCROSS Electric 113ps 45 KWh | |
Όσο μικρότερος ο χρόνος, τόσο ευκολότερη η προσπέραση. Η μέτρηση γίνεται πατώντας τέρμα το γκάζι με την τελευταία ταχύτητα. Δείχνει το εύρος στροφών και εξαρτάται από την ροπή του κινητήρα.Προσπέρασμα 80-120 (δλ.) | 4,1 | 3,4 | SMART #3 BRABUS 428ps 66 KWh | 8,7 | CITROEN C3 AIRCROSS Electric 113ps 45 KWh | |
Κινητήρας - Επιδόσεις | 79% | |||||
Εγγύηση για τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου, όπως π.χ. κινητήρας, κιβώτιοΕγγύηση αντιπροσωπείας - Μηχανικά μέρη (χρόνια) | 4 | 8 | FORD EXPLORER EXTENDED RANGE RWD 286ps 82 KWh | 2 | MERCEDES EQA 250+ 190ps 73,9 KWh | |
Εγγύηση για σκουριές στο αμάξωμαΔιάτρηση από σκουριά (χρόνια) | ||||||
Διαστάσεις αμαξώματος (χλστ.) | ||||||
Μήκος (μέτρα) | 4,46 | |||||
Πλάτος (μέτρα) | 1,84 | |||||
Ύψος (μέτρα) | 1,57 | |||||
Είναι η απόσταση μεταξύ των δύο τροχών. Συνήθως, όσο μεγαλύτερο, τόσο πιο άνετο στο εσωτερικό το αυτοκίνητοΜεταξόνιο (μέτρα) | 2,76 | |||||
Ρεζερβουάρ (λίτρα) | ||||||
Είναι η μικρότερη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. 20 εκατοστά είναι τιμή που συγκαταλέγεται στις καλές για SUVΑπόσταση από το έδαφος (εκ.) | 19,1 | 19,8 | PEUGEOT 3008 e Standard Range 210ps 73 KWh | 13,5 | HONDA e:Ny1 EV 204ps 68,8 KWh | |
Βάρος, με οδηγό 75 κιλών (κιλά) | 1820 | 1581 | CITROEN C3 AIRCROSS Electric 113ps 45 KWh | 2207 | OPEL GRANDLAND Electric 213ps 77 KWh | |
Κινητήρας (στοιχεία κατασκευαστή) | ||||||
Κυβικά εκατοστά | ||||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 272 | 428 | SMART #3 BRABUS 428ps 66 KWh | 113 | CITROEN C3 AIRCROSS Electric 113ps 45 KWh | |
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) | ||||||
Ροπή (Nm) | 323 | 545 | AUDI Q4 e-tron 45 286ps 82 KWh | 124 | CITROEN C3 AIRCROSS Electric 113ps 45 KWh | |
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) | ||||||
Φρένα | ||||||
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 35,7 | 35,7 | LYNK AND CO 02 ELECTRIC 272ps 69 KWh | 40,4 | MERCEDES EQB 250+ 190ps 73.9 KWh | |
Κατανάλωση κατασκευαστή (λίτρα/100χλμ) | ||||||
Προδιαγραφή για τις εκπομπές ρύπων του αυτοκινήτου. Τα καινούρια αυτοκίνητα πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές EU6. Τα παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα επηρεάζονται ως προς τα τέλη κυκλοφορίας και την είσοδο στο δακτύλιο της Αθήνας.Νόρμα EU | EU6 | |||||
Κατανάλωση Κατασκευαστή (λίτρα/100 χλμ.) | 17,6 | 14,5 | FORD EXPLORER EXTENDED RANGE RWD 286ps 82 KWh | 18,2 | CITROEN C3 AIRCROSS Electric 113ps 45 KWh | |
Εκπομπές ρύπων CO2 σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Από αυτές εξαρτώνται τα τέλη κυκλοφορίας, η είσοδος στομ δακτύλιο μέχρι και το τέλος ταξινόμησης κάθε οχήματος.Εκπομπές ρύπων CO2 (γρ./χλμ) | ||||||
Για Ηλεκτρικά | ||||||
Αν ήταν βενζίνη, θα λέγαμε πως είναι το ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου. Όσο μεγαλύτερη χωρητικότητα μπαταρίας, τόσο μεγαλύτερη αυτονομία με μια φόρτισηΣυνολική χωρητικότητα μπαταρίας (kWh) | 69 | |||||
Ωφέλιμη χωρητικότητα μπαταρίας (kWh) | 66 | |||||
Κατανάλωση στην πόλη (KWh/100 χλμ.) | 14,5 | 11,9 | HYUNDAI KONA ELECTRIC LR 217ps 68.5 KWh | 19,1 | MERCEDES EQB 300 4MATIC 228ps 69,7 KWh | |
Πραγματική αυτονομία στην πόλη (χλμ.) | 450 | |||||
Πραγματική μέση κατανάλωση (KWh/100χλμ.) | 17 | 14 | CITROEN C4 X Electric Standard Range 136ps 50 KWh | 22,5 | MERCEDES EQB 300 4MATIC 228ps 69,7 KWh | |
Πραγματική μέση αυτονομία (χλμ.) | 395 | |||||
Θεωρητική Αυτονομία (χλμ.) | 435 | |||||
Οι περισσότεροι κατασκευαστές δίνουν εγγύηση τέτοια ώστε στο τέλος της εγγύησης η υγεία της μπαταρίας να είναι τουλάχιστον στο 70%Εγγύηση μπαταρίας (χρόνια) | 8 | 7 | OMODA 5 EV FWD 204ps 64 KWh | 8 | AUDI Q4 e-tron 45 286ps 82 KWh |
Ξεκινώντας από την κατανάλωση ρεύματος, τα νούμερα βρίσκονται κοντά στον μέσο όρο της κατηγορίας. Καίει 14,5 kWh/100 χλμ. στην πόλη, χαρίζοντας αυτονομία 450 χλμ. Σε μεικτό κύκλο, καταναλώνει 17 kWh/100 χλμ. Κάπως έτσι, η μέση αυτονομία υπολογίζεται κοντά στα 400 χλμ. Όσον αφορά τις επιδόσεις του, κάνει το 0-100 σε 6,1 δλ. και το 80-120 χλμ./ώρα σε 4,1 δλ. Αυτοί οι χρόνοι προσεγγίζουν αυτούς ενός σπορ αυτοκινήτου και σίγουρα υπερκαλύπτουν τις ανάγκες για ένα οικογενειακό SUV.
.jpg)
Όσο για τους χώρους του, όπως προαναφέρθηκε, το Lynk & Co 02 θα χωρέσει με ευκολία μία μέση οικογένεια ή τέσσερις ενηλίκους. Τα 16 εκ. ελεύθερου χώρου μπροστά από τα γόνατα των πίσω επιβατών, καθώς και τα 6,5 εκ. πάνω από το κεφάλι τους φανερώνουν πως ακόμα και οι ψηλοί δεν θα αντιμετωπίσουν πρόβλημα στο πίσω κάθισμα. Παρόλα αυτά, το φάρδος του είναι το μικρότερο στην κατηγορία (1,35 μ.), με αποτέλεσμα τρεις ενήλικοι στο πίσω μέρος να πρέπει να στριμωχτούν για να χωρέσουν. Καταλήγοντας στο πορτμπαγκάζ, η χωρητικότητά του (410 λτ.) είναι αρκετή για τις ανάγκες μιας οικογένειας ή τις καθημερινές αποσκευές. Όμως, δεν ξεχωρίζει στην κατηγορία του.
.jpg)
Σελ. 1 | Πόσο καλό είναι το Lynk And Co 02 σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, ασφάλεια, εξοπλισμό, εγγυήσεις και τιμές. |
Σελ. 2 | Lynk And Co 02. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις. |
Σελ. 3 | Lynk And Co 02. Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας. |