autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Lynk And Co 08. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Lynk And Co 08. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις.

7/11/2025

Ας δούμε τα αναλυτικά αποτελέσματα των μετρήσεων μας όσον αφορά την κατανάλωση ρεύματος, την ευρυχωρία στο εσωτερικό, αλλά και τις επιδόσεις του Lynk & Co 08 PHEV 345 PS.
 

Μάρκα/Μοντέλο Lynk And Co 08 Καλύτερο
ΜΕΣΑΙΑ SUV Plug-in hybrid
Χειρότερο
ΜΕΣΑΙΑ SUV Plug-in hybrid
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) 4,5 1,5 MERCEDES GLC 400 e 4MATIC 381ps 6,5 JEEP WRANGLER 4xe GME 8ATX 380ps
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ./ώρα)
8,1 4,8 BYD SEAL U DM-i PHEV Comfort 218ps 12,5 JEEP WRANGLER 4xe GME 8ATX 380ps
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 6 4,8 MG HS PHEV+ 272ps 10,5 JEEP WRANGLER 4xe GME 8ATX 380ps
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία σε ταξίδι (χλμ.)
741 1250 BYD SEAL U DM-i PHEV Comfort 218ps 576 MERCEDES GLC 400 e 4MATIC 381ps
Κατανάλωση 72%  
 
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματοςΓια Γόνατα πίσω επιβατών (εκ.)
19,5 29 LEAPMOTOR C10 REEV 215ps 12 DFSK E5 1.5 PHEV 250ps
Πόσος χώρος υπάρχει από το κεφάλι του πίσω επιβάτη (ύψους 1,75) μέχρι την οροφήΓια Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.)
4,1 12 CHERY TIGGO 8 1.5 TGDI PHEV 279ps 3,8 MERCEDES GLC COUPE 300 e 4MATIC 313ps
Πόσο φαρδιά είναι η καμπίνα πίσω, στο ύψος των ώμωνΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα)
1,43 1,47 HYUNDAI SANTA FE 1.6T PHEV 7-SEATER 253ps 1,36 LEXUS NX 450h+ 309ps
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα)
540 889 CHERY TIGGO 8 1.5 TGDI PHEV 279ps 390 MERCEDES GLC COUPE 300 e 4MATIC 313ps
Χώροι 72%  
 
Είδος Plug-in hybrid        
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.)
1499        
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS)
345 381 MERCEDES GLC 400 e 4MATIC 381ps 184 HONDA CR-V e:PHEV 184 PS 2WD 6-GEN 184ps
Πόσο γρήγορα μπορεί να επιταχύνει ο κινητήρας το αυτοκίνητο. Όσο περισσότερη ροπή, τόσα περισσότερα άλογα έχουμε σε αυτές τις στροφέςΜέγιστη ροπή (Nm)
  3655 CHERY TIGGO 8 1.5 TGDI PHEV 279ps 270 LEXUS NX 450h+ 309ps
Πόσο γρήγορα πιάνει τα 100 χλμ./ώραΕπιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.)
7,25 5,6 MERCEDES GLC COUPE 400 e 4MATIC 381ps 9,8 CHERY TIGGO 8 1.5 TGDI PHEV 279ps
Όσο μικρότερος ο χρόνος, τόσο ευκολότερη η προσπέραση. Η μέτρηση γίνεται πατώντας τέρμα το γκάζι με την τελευταία ταχύτητα. Δείχνει το εύρος στροφών και εξαρτάται από την ροπή του κινητήρα.Προσπέρασμα 80-120 (δλ.)
4,6 3,5 MERCEDES GLC COUPE 400 e 4MATIC 381ps 9,4 CHERY TIGGO 8 1.5 TGDI PHEV 279ps
Κινητήρας - Επιδόσεις 84%  
 
Εγγύηση για τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου, όπως π.χ. κινητήρας, κιβώτιοΕγγύηση αντιπροσωπείας - Μηχανικά μέρη (χρόνια)
4 11 TOYOTA RAV4 2.5 PHEV 306 PS 4x4 e-CVT 306ps 2 MERCEDES GLC 400 e 4MATIC 381ps
Εγγύηση για σκουριές στο αμάξωμαΔιάτρηση από σκουριά (χρόνια)
         
 
Διαστάσεις αμαξώματος (χλστ.)
Μήκος (μέτρα) 4,82        
Πλάτος (μέτρα) 1,92        
Ύψος (μέτρα) 1,68        
Είναι η απόσταση μεταξύ των δύο τροχών. Συνήθως, όσο μεγαλύτερο, τόσο πιο άνετο στο εσωτερικό το αυτοκίνητοΜεταξόνιο (μέτρα)
2,85        
Ρεζερβουάρ (λίτρα) 60 81 JEEP WRANGLER 4xe GME 8ATX 380ps 45 SKODA KODIAQ 1.5 TSI iV PHEV 204ps
Είναι η μικρότερη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. 20 εκατοστά είναι τιμή που συγκαταλέγεται στις καλές για SUVΑπόσταση από το έδαφος (εκ.)
18,6 24,2 JEEP WRANGLER 4xe GME 8ATX 380ps 14,7 MG HS PHEV+ 272ps
Βάρος, με οδηγό 75 κιλών (κιλά) 2187 1895 DFSK E5 1.5 PHEV 250ps 2355 MERCEDES GLC 400 e 4MATIC 381ps
 
Κινητήρας (στοιχεία κατασκευαστή)
Κυβικά εκατοστά 1499        
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS)
345 381 MERCEDES GLC 400 e 4MATIC 381ps 184 HONDA CR-V e:PHEV 184 PS 2WD 6-GEN 184ps
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.)          
Ροπή (Nm)   3655 CHERY TIGGO 8 1.5 TGDI PHEV 279ps 270 LEXUS NX 450h+ 309ps
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.)          
 
Κατανάλωση κατασκευαστή (λίτρα/100χλμ)
Προδιαγραφή για τις εκπομπές ρύπων του αυτοκινήτου. Τα καινούρια αυτοκίνητα πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές EU6. Τα παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα επηρεάζονται ως προς τα τέλη κυκλοφορίας και την είσοδο στο δακτύλιο της Αθήνας.Νόρμα EU
EU6        
Κατανάλωση Κατασκευαστή (λίτρα/100 χλμ.) 0,9 0,3 LEAPMOTOR C10 REEV 215ps 7,4 BYD SEAL U DM-i PHEV Turbo Design AWD 324ps
Εκπομπές ρύπων CO2 σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Από αυτές εξαρτώνται τα τέλη κυκλοφορίας, η είσοδος στομ δακτύλιο μέχρι και το τέλος ταξινόμησης κάθε οχήματος.Εκπομπές ρύπων CO2 (γρ./χλμ)
23 9 BYD SEAL U DM-i PHEV Comfort 218ps 79 JEEP WRANGLER 4xe GME 8ATX 380ps


Κοιτώντας πιο αναλυτικά τα νούμερα κατανάλωσης του μοντέλου σε υβριδική λειτουργία, η κατανάλωση στην πόλη υπολογίζεται στα 4,5 λτ./100 χλμ. Παρόλα αυτά, ταξιδεύοντας με 100 χλμ./ώρα το νούμερο αυτό σχεδόν διπλασιάζεται (8,1 λτ./100 χλμ.), απομακρύνοντας το από τον στόχο των 1.000 χλμ. χωρίς ανεφοδιασμό και φόρτιση. Πάντως, πρέπει να σημειωθεί πως στην πόλη όντως καταφέρνει να διανύσει κοντά στα 200 χλμ. χρησιμοποιώντας μόνο ρεύμα. Σε μεικτό κύκλο, αυτό το νούμερο πέφτει περίπου στα 160 χλμ. και, αντίστοιχα, η κατανάλωση σε υβριδική λειτουργία υπολογίζεται στα 6 λτ./100 χλμ.

Όπως προαναφέρθηκε, τα 7,2 δλ. για το 0-100 είναι παραπάνω από ικανοποιητικός χρόνος για το βάρος του και την κατηγορία του. Εξίσου καλή, όμως, είναι και η επιτάχυνση από ρεπρίζ 80-120 χλμ./ώρα. Ολοκληρώνοντας την μέτρηση σε 4,6 δλ., αποδεικνύει πως προσπερνάει άμεσα και με απόλυτη ασφάλεια ακόμα κι από σχετικά υψηλή ταχύτητα.



Στον δρόμο, από τα πρώτα κιόλας μέτρα, ξεχωρίζει για την ησυχία που επικρατεί στην καμπίνα και τη ραφιναρισμένη κύλιση που παραπέμπει σε ακριβότερο μοντέλο. Η ανάρτηση απορροφά με επιδεξιότητα τις ανωμαλίες του ελληνικού οδοστρώματος, χωρίς να διαταράσσει τον έλεγχο ή να αφήνει το αμάξωμα να «πλέει». Αν και σε καμία περίπτωση δεν προσπαθεί να θεωρηθεί σπορ σύνολο, η δυνατότητα ρύθμισης του «βάρους» του τιμονιού δηλώνει προσοχή στην λεπτομέρεια και εξατομίκευση. Στις στροφές, παρά το υψηλό βάρος, το 08 δείχνει προβλέψιμο και ουδέτερο.

Στο εσωτερικό του Lynk & Co 08, οι χώροι για πέντε επιβάτες είναι άφθονοι. Ένα άτομο μέσου ύψους που κάθεται στα πίσω καθίσματα θα έχει περίπου 20 εκ. ελεύθερου χώρου μπροστά από τα γόνατά του, ενώ το συνολικό πλάτος των τριών θέσεων φτάνει τα 1,43 μέτρα, επιτρέποντας χωρίς πρόβλημα τη φιλοξενία τριών ενηλίκων. Παρόλα αυτά, η κλίση της οροφής μειώνει λίγο τον χώρο πάνω από το κεφάλι τους (4,5 εκ.), αν και αυτό θα απασχολήσει μόνο τους πολύ ψηλούς. Το πορτμπαγκάζ των 540 λίτρων μπορεί να μην είναι το μεγαλύτερο στην κατηγορία, αλλά προσφέρει χώρους για τις αποσκευές όλων όσων θα χωρέσει.

Σελ.
1
Πόσο καλό είναι το Lynk And Co 08 σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, ασφάλεια, εξοπλισμό, εγγυήσεις και τιμές.
Σελ.
2
Lynk And Co 08. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις.
Σελ.
3
Lynk And Co 08. Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας.

autoagora Team

BYD