.jpg)
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Lynk And Co 08. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις.
7/11/2025
Ας δούμε τα αναλυτικά αποτελέσματα των μετρήσεων μας όσον αφορά την κατανάλωση ρεύματος, την ευρυχωρία στο εσωτερικό, αλλά και τις επιδόσεις του Lynk & Co 08 PHEV 345 PS.
| Μάρκα/Μοντέλο | Lynk And Co 08 | Καλύτερο ΜΕΣΑΙΑ SUV Plug-in hybrid | Χειρότερο ΜΕΣΑΙΑ SUV Plug-in hybrid | |||
|---|---|---|---|---|---|---|
| Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | 4,5 | 1,5 | MERCEDES GLC 400 e 4MATIC 381ps | 6,5 | JEEP WRANGLER 4xe GME 8ATX 380ps | |
| Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ./ώρα) | 8,1 | 4,8 | BYD SEAL U DM-i PHEV Comfort 218ps | 12,5 | JEEP WRANGLER 4xe GME 8ATX 380ps | |
| Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 6 | 4,8 | MG HS PHEV+ 272ps | 10,5 | JEEP WRANGLER 4xe GME 8ATX 380ps | |
| Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία σε ταξίδι (χλμ.) | 741 | 1250 | BYD SEAL U DM-i PHEV Comfort 218ps | 576 | MERCEDES GLC 400 e 4MATIC 381ps | |
| Κατανάλωση | 72% | |||||
| Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματοςΓια Γόνατα πίσω επιβατών (εκ.) | 19,5 | 29 | LEAPMOTOR C10 REEV 215ps | 12 | DFSK E5 1.5 PHEV 250ps | |
| Πόσος χώρος υπάρχει από το κεφάλι του πίσω επιβάτη (ύψους 1,75) μέχρι την οροφήΓια Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.) | 4,1 | 12 | CHERY TIGGO 8 1.5 TGDI PHEV 279ps | 3,8 | MERCEDES GLC COUPE 300 e 4MATIC 313ps | |
| Πόσο φαρδιά είναι η καμπίνα πίσω, στο ύψος των ώμωνΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα) | 1,43 | 1,47 | HYUNDAI SANTA FE 1.6T PHEV 7-SEATER 253ps | 1,36 | LEXUS NX 450h+ 309ps | |
| Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 540 | 889 | CHERY TIGGO 8 1.5 TGDI PHEV 279ps | 390 | MERCEDES GLC COUPE 300 e 4MATIC 313ps | |
| Χώροι | 72% | |||||
| Είδος | Plug-in hybrid | |||||
| Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.) | 1499 | |||||
| Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 345 | 381 | MERCEDES GLC 400 e 4MATIC 381ps | 184 | HONDA CR-V e:PHEV 184 PS 2WD 6-GEN 184ps | |
| Πόσο γρήγορα μπορεί να επιταχύνει ο κινητήρας το αυτοκίνητο. Όσο περισσότερη ροπή, τόσα περισσότερα άλογα έχουμε σε αυτές τις στροφέςΜέγιστη ροπή (Nm) | 3655 | CHERY TIGGO 8 1.5 TGDI PHEV 279ps | 270 | LEXUS NX 450h+ 309ps | ||
| Πόσο γρήγορα πιάνει τα 100 χλμ./ώραΕπιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 7,25 | 5,6 | MERCEDES GLC COUPE 400 e 4MATIC 381ps | 9,8 | CHERY TIGGO 8 1.5 TGDI PHEV 279ps | |
| Όσο μικρότερος ο χρόνος, τόσο ευκολότερη η προσπέραση. Η μέτρηση γίνεται πατώντας τέρμα το γκάζι με την τελευταία ταχύτητα. Δείχνει το εύρος στροφών και εξαρτάται από την ροπή του κινητήρα.Προσπέρασμα 80-120 (δλ.) | 4,6 | 3,5 | MERCEDES GLC COUPE 400 e 4MATIC 381ps | 9,4 | CHERY TIGGO 8 1.5 TGDI PHEV 279ps | |
| Κινητήρας - Επιδόσεις | 84% | |||||
| Εγγύηση για τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου, όπως π.χ. κινητήρας, κιβώτιοΕγγύηση αντιπροσωπείας - Μηχανικά μέρη (χρόνια) | 4 | 11 | TOYOTA RAV4 2.5 PHEV 306 PS 4x4 e-CVT 306ps | 2 | MERCEDES GLC 400 e 4MATIC 381ps | |
| Εγγύηση για σκουριές στο αμάξωμαΔιάτρηση από σκουριά (χρόνια) | ||||||
| Διαστάσεις αμαξώματος (χλστ.) | ||||||
| Μήκος (μέτρα) | 4,82 | |||||
| Πλάτος (μέτρα) | 1,92 | |||||
| Ύψος (μέτρα) | 1,68 | |||||
| Είναι η απόσταση μεταξύ των δύο τροχών. Συνήθως, όσο μεγαλύτερο, τόσο πιο άνετο στο εσωτερικό το αυτοκίνητοΜεταξόνιο (μέτρα) | 2,85 | |||||
| Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 60 | 81 | JEEP WRANGLER 4xe GME 8ATX 380ps | 45 | SKODA KODIAQ 1.5 TSI iV PHEV 204ps | |
| Είναι η μικρότερη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. 20 εκατοστά είναι τιμή που συγκαταλέγεται στις καλές για SUVΑπόσταση από το έδαφος (εκ.) | 18,6 | 24,2 | JEEP WRANGLER 4xe GME 8ATX 380ps | 14,7 | MG HS PHEV+ 272ps | |
| Βάρος, με οδηγό 75 κιλών (κιλά) | 2187 | 1895 | DFSK E5 1.5 PHEV 250ps | 2355 | MERCEDES GLC 400 e 4MATIC 381ps | |
| Κινητήρας (στοιχεία κατασκευαστή) | ||||||
| Κυβικά εκατοστά | 1499 | |||||
| Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 345 | 381 | MERCEDES GLC 400 e 4MATIC 381ps | 184 | HONDA CR-V e:PHEV 184 PS 2WD 6-GEN 184ps | |
| Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) | ||||||
| Ροπή (Nm) | 3655 | CHERY TIGGO 8 1.5 TGDI PHEV 279ps | 270 | LEXUS NX 450h+ 309ps | ||
| Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) | ||||||
| Κατανάλωση κατασκευαστή (λίτρα/100χλμ) | ||||||
| Προδιαγραφή για τις εκπομπές ρύπων του αυτοκινήτου. Τα καινούρια αυτοκίνητα πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές EU6. Τα παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα επηρεάζονται ως προς τα τέλη κυκλοφορίας και την είσοδο στο δακτύλιο της Αθήνας.Νόρμα EU | EU6 | |||||
| Κατανάλωση Κατασκευαστή (λίτρα/100 χλμ.) | 0,9 | 0,3 | LEAPMOTOR C10 REEV 215ps | 7,4 | BYD SEAL U DM-i PHEV Turbo Design AWD 324ps | |
| Εκπομπές ρύπων CO2 σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Από αυτές εξαρτώνται τα τέλη κυκλοφορίας, η είσοδος στομ δακτύλιο μέχρι και το τέλος ταξινόμησης κάθε οχήματος.Εκπομπές ρύπων CO2 (γρ./χλμ) | 23 | 9 | BYD SEAL U DM-i PHEV Comfort 218ps | 79 | JEEP WRANGLER 4xe GME 8ATX 380ps | |
Κοιτώντας πιο αναλυτικά τα νούμερα κατανάλωσης του μοντέλου σε υβριδική λειτουργία, η κατανάλωση στην πόλη υπολογίζεται στα 4,5 λτ./100 χλμ. Παρόλα αυτά, ταξιδεύοντας με 100 χλμ./ώρα το νούμερο αυτό σχεδόν διπλασιάζεται (8,1 λτ./100 χλμ.), απομακρύνοντας το από τον στόχο των 1.000 χλμ. χωρίς ανεφοδιασμό και φόρτιση. Πάντως, πρέπει να σημειωθεί πως στην πόλη όντως καταφέρνει να διανύσει κοντά στα 200 χλμ. χρησιμοποιώντας μόνο ρεύμα. Σε μεικτό κύκλο, αυτό το νούμερο πέφτει περίπου στα 160 χλμ. και, αντίστοιχα, η κατανάλωση σε υβριδική λειτουργία υπολογίζεται στα 6 λτ./100 χλμ.
Όπως προαναφέρθηκε, τα 7,2 δλ. για το 0-100 είναι παραπάνω από ικανοποιητικός χρόνος για το βάρος του και την κατηγορία του. Εξίσου καλή, όμως, είναι και η επιτάχυνση από ρεπρίζ 80-120 χλμ./ώρα. Ολοκληρώνοντας την μέτρηση σε 4,6 δλ., αποδεικνύει πως προσπερνάει άμεσα και με απόλυτη ασφάλεια ακόμα κι από σχετικά υψηλή ταχύτητα.
.jpg)
Στον δρόμο, από τα πρώτα κιόλας μέτρα, ξεχωρίζει για την ησυχία που επικρατεί στην καμπίνα και τη ραφιναρισμένη κύλιση που παραπέμπει σε ακριβότερο μοντέλο. Η ανάρτηση απορροφά με επιδεξιότητα τις ανωμαλίες του ελληνικού οδοστρώματος, χωρίς να διαταράσσει τον έλεγχο ή να αφήνει το αμάξωμα να «πλέει». Αν και σε καμία περίπτωση δεν προσπαθεί να θεωρηθεί σπορ σύνολο, η δυνατότητα ρύθμισης του «βάρους» του τιμονιού δηλώνει προσοχή στην λεπτομέρεια και εξατομίκευση. Στις στροφές, παρά το υψηλό βάρος, το 08 δείχνει προβλέψιμο και ουδέτερο.
Στο εσωτερικό του Lynk & Co 08, οι χώροι για πέντε επιβάτες είναι άφθονοι. Ένα άτομο μέσου ύψους που κάθεται στα πίσω καθίσματα θα έχει περίπου 20 εκ. ελεύθερου χώρου μπροστά από τα γόνατά του, ενώ το συνολικό πλάτος των τριών θέσεων φτάνει τα 1,43 μέτρα, επιτρέποντας χωρίς πρόβλημα τη φιλοξενία τριών ενηλίκων. Παρόλα αυτά, η κλίση της οροφής μειώνει λίγο τον χώρο πάνω από το κεφάλι τους (4,5 εκ.), αν και αυτό θα απασχολήσει μόνο τους πολύ ψηλούς. Το πορτμπαγκάζ των 540 λίτρων μπορεί να μην είναι το μεγαλύτερο στην κατηγορία, αλλά προσφέρει χώρους για τις αποσκευές όλων όσων θα χωρέσει.
.jpg)
| Σελ. 1 | Πόσο καλό είναι το Lynk And Co 08 σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, ασφάλεια, εξοπλισμό, εγγυήσεις και τιμές. |
| Σελ. 2 | Lynk And Co 08. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις. |
| Σελ. 3 | Lynk And Co 08. Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας. |
autoagora Team

