Mercedes-AMG GLC 63 S: Mε 680 ίππους δεν του λείπει τίποτα
20/7/2023
Η Mercedes GLC είναι το best-seller μοντέλο της γερμανικής εταιρείας και η AMG δεν θα μπορούσε να μην βάλει το χέρι της. «Λανσάρει» τις GLC 43 και GLC 63 S, με τη δεύτερη να έρχεται με Plug-In υβριδικό σύστημα και 680 ίππους.
autoagora Team
GLB Iconic: Όφελος από 6.000ε!

Η AMG βάζει χέρι στη hot Mercedes GLC
Η Mercedes GLC από τη πρώτη στιγμή που βγήκε από το εργοστάσιο αγαπήθηκε ιδιαίτερα από τον αγοραστικό κοινό, πουλώντας πραγματικά σαν ζεστό ψωμί κι αξίζει να σημειωθεί ότι το 15% των Mercedes που αγοράζονται ετησίως σε παγκόσμια κλίμακα είναι GLC. Πλέον βρίσκεται στην δεύτερη γενιά, την οποία είχαμε δοκιμάσει πρώτοι στην Ελλάδα την καθαρόαιμη SUV έκδοση και έχουμε ήδη οδηγήσει την coupe εκδοχή της, συνεχίζοντας να αποτελεί ένα άκρως ανταγωνιστικό μοντέλο στην κατηγορία της. Η AMG εννοείται ότι δεν θα μπορούσε να μην επέμβει και στη νέα γενιά, βγάζοντας στην αγορά δυο διαφορετικές εκδόσεις, την GLC 43 και GLC 63 S E Performance, όπου αμφότερες ξεχειλίζουν από ισχυρές επιδόσεις και σπορ φιλοσοφία.
...>>>Συνεχίστε το άρθρο
Με 421 ίππους η «αδύναμη» Mercedes-AMG GLC 43, με 680 η Mercedes-AMG GLC 63 S
Η Mercedes-AMG GLC 43 μπορεί να είναι η «μικρή» της υπόθεσης, αλλά μόνο αδύναμη δεν μπορεί να χαρακτηριστεί, αφού ο ήπια υβριδικός 2λιτρος τετρακύλινδρος κινητήρας αποδίδει 421 ίππους, που ενισχύεται από ένα boost 14 ηλεκτρικών ίππων, οι οποίοι προσφέρουν τα μέγιστα στις χαμηλές στροφές. Για το 0-100 χλμ./ώρα χρειάζεται 4,8 δλ, με τη τελική του να είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250 χ.α.ω.
Νούμερα που δεν μπορούν να περάσουν απαρατήρητα, αλλά μπροστά στην Mercedes-AMG GLC 63 S μοιάζουν λίγα, αφού φοράει το ίδιο Plug-In υβριδικό σύστημα της Mercedes-AMG C 63 S. Τι σημαίνει αυτό; Ότι παρόλο που ο τετράλιτρος V8 biturbo κινητήρας της προηγούμενης γενιάς αποτελεί παρελθόν, η ισχύς του φτάνει τους 680 ίππους και τα 1.020Nm ροπής, με το θερμικό στέλεχος να αποδίδει 476 ίππους όντας το ισχυρότερο τετρακύλινδρο μοτέρ παραγωγής.
.jpg)
Στην αυξημένη ιπποδύναμη προσθέστε το στάνταρ σύστημα διεύθυνσης στο πίσω άξονα που επιτρέπει στις πίσω ρόδες να στρίβουν μέχρι 2,5 μοίρες και το πλήρως μεταβλητή τετρακίνηση, τα οποία έχουν σχεδιαστεί με στόχο να προσφέρουν ακόμη μεγαλύτερη ευελιξία και οδηγική απόλαυση, ενώ η ισχύς περνάει μέσω ενός κιβωτίου διπλού συμπλέκτη εννέα σχέσεων με υγρό συμπλέκτη.
Όσο για τις επιδόσεις της Mercedes-AMG GLC 63 S, οι αριθμοί μιλάνε από μόνοι τους, μιας και χρειάζεται 3,5 δλ για να πιάσει τα πρώτα 100 χλμ./ώρα από στάση και η τελική ταχύτητα του ακουμπάει τα 275 χ.α.ω. Η μπαταρία των 6,1kWh μπορεί να προσφέρει τα μέγιστα κατά τη διάρκεια της επιτάχυνσης, όμως έχει τη δυνατότητα να κινήσει αμιγώς ηλεκτρικά το μοντέλο για μόλις 12 χιλιόμετρα.