autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Οι κατάσκοποί μας το έψαξαν και μας λένε: Κάπως έτσι, αναμένεται να μοιάζουν τα δύο νέα μοντέλα, που θα παρουσιαστούν το φθινόπωρο!

Όπως και δύο γενιές πριν, έτσι και τώρα η Z4 θα έχει υφασμάτινη κουκούλα. Ένας από τους λόγους είναι για να κρατηθεί το βάρος χαμηλά.

Οι νέες BMW Z4 και Toyota Supra θα πατούν στο ίδιου τύπου πλαίσιο με τα ηλεκτρικά i της BMW, δηλαδή από ενισχυμένο πλαστικό και ανθρακονήματα.

Η Toyota Supra αποτελεί ένα αυτοκίνητο μύθο για την ιαπωνική εταιρεία η οποία έχει αφήσει το στίγμα της με τις επιδόσεις και την σπορ οδική της συμπεριφορά.

Νέα BMW Z4 και Toyota Supra

2/10/2017

Γερμανο-Ιαπωνικός (πίσω) άξονας! - Όχι, δεν μιλάμε για παγκόσμιο πόλεμο, μιλάμε όμως για αυτοκίνητα-όπλα! Τι γίνεται με την, από κονού εξέλιξη, των νέων BMW Z4 και Toyota Supra; Οι κατάσκοποί μας αποκάλυψαν σημαντικές πληροφορίες!

autoagora Team

Η συνεργασία των BMW και Toyota πάνω στο project Z4/Z5 – Supra είναι γνωστή στο χώρο της αυτοκίνησης εδώ και πολύ καιρό. Ωστόσο, μέχρι και σήμερα τα στοιχεία που είχαν διαρρεύσει ήταν καλά προφυλαγμένα. Φανταστείτε, πως ακόμη και για την ονομασία του cabrio της BMW οι απόψεις ήταν διφορούμενες. ¶λλοι δηλαδή έλεγαν πως θα ονομάζεται Z4, και άλλοι Z5. Πάντως, να αποκαλύψουμε πως το όνομα δεν έχει «κλειδώσει», αλλά η ζυγαριά γέρνει προς το Ζ4.

Ανθρακόνημα και ύφασμα
Ας δούμε όμως τις πρώτες σημαντικές πληροφορίες, που έχουν να κάνουν με το εξωτικό ανθρακόνημα. Συγκεκριμένα, το πλαίσιο των δύο νέων μοντέλων θα είναι κατασκευασμένο από ειδικό πλαστικό, ενισχυμένο με ανθρακονήματα CFRP. H τεχνολογία υλικών προχωράει με ραγδαίους ρυθμούς πλέον και λέγεται ότι τα δύο νέα Cabrio δεν θα ξεπερνούν τα 1.300 κιλά, ενώ η ακαμψία θα διατηρείαι στο ακέραιο. 
Στο θέμα της αναδιπλούμενης οροφής, η BMW θα επανέλθει στο ύφασμα, αντίθετα με τη σκληρή οροφή της προηγούμενης γενιάς, ενώ η οροφή θα μπορεί να ανοιγοκλείσει σε ταχύτητες μέχρι 50 χμ/ώρα. Ο λόγος φυσικά, είναι ώστε να κρατηθεί το βάρος πιο χαμηλά, αλλά δεν αποκλείουμε να έχει συμφωνηθεί κάτι τέτοιο μεταξύ των δύο εταιρειών, αφού η Toyota Supra θα διατίθεται αποκλειστικά ως κουπέ. 

Εσωτερικό...made in Germany! 
Δύο αυτοκίνητα, αλλά...ένα εσωτερικό σε γενικές γραμμές αναμένουμε, καθώς η BMW θα είναι αυτή που φέρεται να βάζει την χαρακτηριστική της σχεδίαση μέσα από τις πόρτες. Επίσημη εικόνα από το εσωτερικό των δύο μοντέλων δεν υπάρχει, ο φωτογραφικός φακός όμως έχει συλλάβει την Toyota Supra πριν από ένα μήνα στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ και μπορούμε να πούμε ξεκάθαρα πως το εσωτερικό ακολουθεί τη γερμανική λογική της BMW, με την μεγάλη οθόνη και τον χαρακτηριστικό περιστροφικό διακόπτη στην κεντρική κονσόλα. Ακόμη, και το τιμόνι θα ακολουθεί αυτή την Γερμανική λογική. 
Από 2λιτρα μέχρι υβριδικά
Από 4 μέχρι 6 κυλίνδρους και κυβισμό άνω των 2 λίτρων αναμένεται να έχουν οι κινητήρες των δύο νέων μοντέλων, τους οποίους θα παρέχει, σύμφωνα με όλες τις πληροφορίες, η BMW. Ωστόσο, η Toyota θα είναι υπεύθυνη για την μονάδα ισχύος της υβριδικής έκδοσης, η οποία θα είναι και η κορυφαία-ναι, καλά διαβάσατε. Φήμες μάλιστα λένε για ισχύ που παίζει να αγγίξει τους 400 ίππους...Η μετάδοση της κίνησης των δύο μοντέλων, αυτή θα γίνεται με τον πίσω άξονα –μην ξεχνάμε ότι μιλάμε για δύο αμιγή sportscars με ονόματα βαριά σαν ιστορία-, ενώ οι κορυφαίες εκδόσεις και η υβριδική θα είναι τετρακίνητες. 

Το 2018 η επίσημη πρώτη
Ο...καιρός γαρ εγγύς: Η παρουσίαση της BMW Ζ4 θα γίνει σύντομα (σ.σ. δεν στοιχηματίζουμε ωστόσο στο προσεχές σαλόνι αυτοκινήτου της  Φρανκφούρτης), ενώ το 2018 θα ξεκινήσει να βγαίνει από τη γραμμή παραγωγής. Μάλιστα, σημειώστε πως η παραγωγή των δύο μοντέλων έχει προγραμματιστεί να αρχίσει το 2018 στο εργοστάσιο της Magna Steyr στο Γκρατς της Αυστρίας.

Toyota & BMW: Σύγκρουση ή συμπλήρωση;
Η συνεργασία των BMW - Toyota δεν είναι κάτι φρέσκο. Το Μάρτιο του 2012, υπέγραψαν συμφωνία για την εξέλιξη από κοινού νέας γενιάς μπαταριών ιόντων λιθίου, η οποία περιείχε και την από κοινού εξέλιξη συστημάτων που καίνε υδρογόνο (fuel cells). Ο λόγος; Η Toyota έχει αστείρευτη τεχνογνωσία στον τομέα αυτόν, αλλά και την ανάγκη να αποσβέσει τα κόστη εξέλιξης της σχετικής τεχνολογίας, τοποθετώντας την σε όσο το δυνατόν περισσότερα μοντέλα, εκτός της δικής της γκάμας. Μάλιστα, το πρώτο σκέλος αυτής της συμφωνίας είχε προκύψει από τα τέλη του 2011, όταν οι δύο εταιρείες υπέγραψαν συμφωνία που προέβλεπε ότι η BWM θα εφοδιάζει την Toyota με μικρούς diesel κινητήρες (βλ. κινητήρα 1,6 D-4D στο Toyota Avensis). 
Από τη μεριά, μας, λοιπόν, αυτό που έχουμε να παρατηρήσουμε, είναι πως BMW και Toyota δεν προσφέρουν ένα ίδιο μοντέλο με διαφορετικό περιτύλιγμα. Τα μοντέλα θα κατασκευάζονται στο ίδιο εργοστάσιο, θα έχουν πολλά κοινά μέρη, αλλά εν τέλει θα πρόκειται για δύο διαφορετικά αυτοκίνητα. Πως σας φαίνεται λοιπόν αυτός ο συνδυασμός;