Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
4 φωτογραφίες »

Νέο VW Golf GTI Clubsport

14/10/2020

Το νέο VW Golf GTI Clubsport έχει 300 -παρά κάτι- άλογα, ρυθμιζόμενο μπλοκέ και ανάρτηση, δυναμικότερη εμφάνιση και Nürburgring mode. Τι περισσότερο να ζητήσουμε;

Η VW παρουσιάζει το Golf GTI Clubsport, μία πιο καυτή έκδοση του ήδη πολύ καλού hot hatch, η οποία το βελτιώνει καθολικά, τόσο στην ιπποδύναμη όσο και στον τομέα της ανάρτησης, των φρένων αλλά και του τιμονιού.

Ας ξεκινήσουμε από τα πιο «πικάντικα»: Οι μηχανολόγοι της VW έβγαλαν έξτρα 54 εργοστασιακά άλογα από τον δίλιτρο κινητήρα, κάνοντάς τον να αγγίξει τους 296 ίππους, αλλά και τα 400Nm ροπής, 30Nm περισσότερα από το απλό VW Golf GTI.

Τα 100χλμ από στάση έρχονται, σύμφωνα με τη VW, σε λιγότερο από 6 δευτερόλεπτα χάρη στο επτατάχυτο DSG κιβώτιο, και η τελική ταχύτητα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250χλμ/ώρα. Να σημειώσουμε ότι το VW Golf GTI Clubsport θα προσφέρεται αποκλειστικά με DSG σαζμάν.



Εκτός από τα ανανεωμένα χαρακτηριστικά στον κινητήρα, το νέο VW Golf GTI Clubsport έχει και βελτιωμένο σύστημα διαχείρισης δυναμικής του οχήματος, ή αλλιώς Vehicle Dynamics Manager, όπως το ονομάζει η VW, ένα σύστημα που θα ελέγχει μεταξύ άλλων και το (μεταβλητό) ποσοστό εμπλοκής του εμπρόσθιου διαφορικού, ενώ στον προαιρετικό εξοπλισμό θα βρούμε και προσαρμοστικές αναρτήσεις. Όσο είμαστε στον τομέα της ανάρτησης, ας αναφέρουμε πως το Golf GTI Clubsport είναι κατά 15 χιλιοστά χαμηλότερο από το απλό GTI, ενώ η γωνία κάμπερ του εμπρός άξονα είναι πιο θετική.
Η προοδευτική υποβοήθηση του τιμονιού είναι επίσης επαναμελετημένη και δίνει καλύτερη απόκριση στις στροφές.

Με αυτά τα ατού, η VW δηλώνει πως το αυτοκίνητο θα «ακούει» καλύτερα ακόμα και στην παραμικρή κίνηση του οδηγού, ενώ θα εξαλειφθεί η υποστροφή, μία λέξη που μας έρχεται αυτόματα στο μυαλό όταν ακούμε «γρήγορο προσθιοκίνητο».
 


Αναλογιζόμενοι τον πιο σπορ χαρακτήρα ενός ήδη σπορ μοντέλου εκ Γερμανίας ορμώμενου, δεν μας κάνει εντύπωση πως οι μηχανολόγοι έχουν προβλέψει πως το αυτοκίνητο θα επισκεφτεί και το rburgring. Έτσι λοιπόν, υπάρχει και η ρύθμιση «Special» η οποία έχει εξελιχθεί με γνώμονα την διάσημη πίστα, και μάλιστα κάνει την ανάρτηση πιο μαλακή από ότι η «Sport» ρύθμιση.
Τον λόγο μπορούμε να τον φανταστούμε, ακόμα και αν έχουμε δει την λεγόμενη «Πράσινη Κόλαση» σε μία μόνο φωτογραφία: Το οδόστρωμά της απέχει παρασάγγας από τον χαρακτηρισμό «μαγικό χαλί», επομένως μια πολύ σκληρή ανάρτηση δεν είναι και ό,τι καλύτερο για να «γυρίσετε» το Ring.

Στον τομέα της εμφάνισης τώρα, το αυτοκίνητο δείχνει τον δυναμικό του χαρακτήρα με επανασχεδιασμένο, επιθετικό προφυλακτήρα με κυψελωτές γρίλιες εμπρός, ενώ πρόσθετα σπόιλερ στο χρώμα του αυτοκινήτου και μαύρα ματ στοιχεία βρίσκονται χαμηλά μπροστά, πίσω και στο πλάι του αμαξώματος.
Στο πίσω μέρος την παράσταση κλέβουν η αεροτομή σε μαύρο γυαλιστερό χρώμα και η μεγάλη διπλή εξάτμιση, με μία απόληξη σε κάθε πλευρά. Την εξάτμιση αγκαλιάζει η χαμηλή πίσω προσθήκη, η οποία οπτικά μας θυμίζει διαχύτη.



Τέλος, το εσωτερικό του καινούριου VW Golf GTI Clubsport  έχει σαν βασικό εξοπλισμό τις υφασμάτινες ταπετσαρίες, που η εταιρεία ονομάζει «ArtVelours», ενώ σαν προαιρετική επιλογή υπάρχει το τρυπητό δέρμα.
Το κόκκινο στοιχείο δεν θα μπορούσε να λείπει από μια σπορ κατασκευή με την υπογραφή VW, έτσι υπάρχουν κόκκινες ραφές στα καθίσματα, τον τεμπέλη, το τιμόνι καθώς και στα πατάκια.
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις