Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

    Με κινητήρες πετρελαίου και βενζίνης που καίνε από 3.5 λτ./100χλμ

    Διαβάστηκε από 61059 αναγνώστες - 26/9/2019

    Στο νέο Qashqai σίγουρα υπάρχει ένας κινητήρας και για σένα. Είτε χρειάζεσαι επιδόσεις, είτε οικονομία, είτε την απόλυτη χρυσή τομή ανάμεσα σε αυτά τα δύο, το απόλυτο Best Seller έχει τη λύση. Στο γήπεδο της βενζίνης η πρόσφατη προσθήκη του 1.300άρη τελευταίας τεχνολογίας κινητήρα, είναι η καλύτερη απόδειξη για το που έχει φτάσει η μηχανική. Σε δύο εκδόσεις με 140 και 160 ίππους και 240 – 260 Nm ροπής αντίστοιχα, ξεχωρίζει για την άκρως πολιτισμένη λειτουργία του και την γραμμική απόδοση της ισχύος του.  Ένα κορυφαίο μοτέρ που κινεί το μεγάλο SUV σαν να ήταν μικρό, δίνοντας στον οδηγό κορυφαία αίσθηση ασφάλειας που χρειάζεται π.χ. σε μία προσπέραση με βαρύ φορτίο. Μεγαλύτερη απόδειξη το εντυπωσιακό 0-100 σε 8.9 δευτ. και η τελική που κλειδώνει στα 200χλμ./ώρα. Με την κατανάλωση να μην ξεπερνά τα 5.3 λτ./100χλμ. ακόμα και στην ισχυρή έκδοση, είναι ξεκάθαρο πως μιλάμε για ένα από τα καλύτερα και πιο γραμμικά μοτέρ βενζίνης που κυκλοφορούν αυτή την στιγμή στην αγορά.

    Περνώντας στο τερέν του πετρελαίου συναντάμε δύο κινητήρες. Αρχικά ο 1.500άρης diesel 116 ίππων και 260 Nm ροπής, και έπειτα ο ολοκαίνουργιος 1.700άρης των 150 ίππων και 340 Nm ροπής, ο οποίος έχει το προνόμιο να συνδυάζεται και με 4κίνηση.  Εδώ η οικονομία στην κατανάλωση συναντά τις επιδόσεις και το αποτέλεσμα… απλά Qashqai.  Με κατανάλωση στα 3.5 και 4.6 λτ./100χλμ. τα ταξίδια ξαναμπαίνουν στο πρόγραμμα. Η πιο ήπια εκδοχή με τους 116 ίππους και την τρομερά χαμηλή κατανάλωση, φέρνει νούμερα όπως το 0-100 σε 12.3 δευτ. και τελική τα 183χλμ./ώρα, ενώ από την άλλη η δικίνητη εκδοχή με τους 150 ίππους βάζει φωτιά στην άσφαλτο με το εντυπωσιακό 0-100 σε 9.5 δευτ. και τελική στα 192 χλμ./ώρα. Τέλος, η 4κίνητη έκδοση ξεχωρίζει στις επιταχύνσεις, με ένα μικρό αντίτιμο στην κατανάλωση, της τάξεως των 0.9 λτ./100χλμ.

    Όσον αφορά τα κιβώτια, οι επιλογές είναι πολλές, και πιο συγκεκριμένα ανάμεσα σε 6άρι μηχανικό, αυτόματο DCT διπλού συμπλέκτη και M-CVT στην 4κίνητη έκδοση. Εάν κινείστε συχνά μέσα στη κίνηση, το δεύτερο θα σας λύσει πραγματικά τα χέρια, ενώ μπορεί να συνδυαστεί τόσο με τον ισχυρό βενζινοκινητήρα των 160 ίππων, όσο με τον Diesel 1.500άρη των 116 ίππων. Σε ότι αφορά τον ακόμα πιο ισχυρό κινητήρα των 170 ίππων στην 4κίνητη έκδοση, η επιλογή του αυτόματου κιβωτίου M-CVTείναι η ιδανική.

     
     

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ