Οδηγούμε αποκλειστικά το νέο Mazda 3 Skyactiv-X 2.0

Διαβάστηκε από 33080 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 14/9/2019

Το diesel, που «καίει» βενζίνη... Χάρη στην υψηλή συμπίεση το Mazda 3 2.0 Skyactiv-X συνδυάζει τα πλεονεκτήματα των diesel κινητήρων και αυτών της βενζίνης. Το οδηγούμε αποκλειστικά και σου παρουσιάζουμε τον κινητήρα Skyactiv-X.

 
   
Ηλεκτροκίνηση, απαγορεύσεις και εκπομπή CO2... Η πίεση στις αυτοκινητοβιομηχανίες είναι τεράστια. Και η Mazda την κάνει ακόμα μεγαλύτερη. Στον κινητήρα. Ο νέος Skyactiv-X θα συνδυάσει τα πλεονεκτήματα των diesel κινητήρων και αυτών της βενζίνης. Με την πίεση. Αυτό σημαίνει για την ακρίβεια: Με σχέση συμπίεσης 16,3:1 αυτός ο βενζινοκινητήρας «παίζει» χαλαρά στην κατηγορία των diesel, φιλοδοξώντας να φτάσει το επίπεδο αποτελεσματικότητάς τους.



Το μίγμα καυσίμων-αέρος αναφλέγεται μέσω της συμπίεσης. Τα συμβατικά μπουζί είναι απαραίτητα μόνο κατά την εκκίνηση της λειτουργίας του κινητήρα ή όταν αυτός βρίσκεται υπό φορτίο. Η μέση κατανάλωση καυσίμου όμως, θα είναι στο Mazda 3 Skyactiv-X 2.0 M Hybrid της τάξης των μόλις 4,4 l/100 km, σύμφωνα με το NEDC. Συγκριτικά, ο Skyactiv-G χρειάζεται 5,1 λίτρα. Και η ισχύς του είναι μόνο 122., ενώ ο νέος… biesel φτάνει υπό πίεση τα 180 PS.

 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ


Διαβαστε Ακομη

Ροη Ειδησεων