Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Οδηγούμε αποκλειστικά το νέο VW Golf VIII

Διαβάστηκε από 32931 αναγνώστες - 27/11/2019

Οδηγούμε πρώτοι το ολοκαίνουργιο Golf VIII. Διανύουμε τα παρθενικά χιλιόμετρα του βασιλιά των μικρομεσαίων μαζί με τον διευθύνοντα του Τμήματος Εξέλιξης, Frank Welsch.

Ο Elon Musk είναι ένα πρόσωπο που όλοι πλέον γνωρίζουν. Ακόμα κι αν δεν έχει κάποιος ιδέα από αυτοκίνητα. Σαφώς, ο... αστραφτερός δισεκατομμυριούχος από το Silicon Valley δημιούργησε την Tesla και λάμπει πλέον με διάφορα top models αγκαζέ στο κόκκινο χαλί. Αλλά: Το να κερδίζει χρήματα (τουλάχιστον με την Tesla) ακόμα δεν μπορούμε να πούμε ότι ισχύει, ενώ ούτε με τη συναρπαστική τεχνολογία για τα πάντα το έχει ακόμη ο Musk, με αποτέλεσμα τα αυτοκίνητά του να είναι ακριβά.
Και τώρα μπαίνει ο Frank Welsch στη συζήτηση. Είναι ο προϊστάμενος του Τμήματος Εξέλιξης του ομίλου Volkswagen, με άλλα λόγια είναι ο μηχανικός με τη μεγαλύτερη επιρροή στον κόσμο. Ό,τι κάνει αυτός και αποφασίζει, αλλάζει την αστική εικόνα σε ολόκληρον τον κόσμο. Ή φροντίζει έτσι, ώστε οι μάζες να δέχονται όπισθεν καινοτομίες. Επειδή ξαφνικά είναι δυνατό να τις πληρώνει κανείς, ώστε να τις αποκτήσει.



Κάτι ανάλογο συμβαίνει και με κάθε νέο VW Golf. Όταν εμείς το οδηγήσαμε, ήταν ακόμα καλυμμένο με τα γνωστά αυτοκόλλητα του καμουφλάζ, αφού αυτό έγινε περίπου δύο εβδομάδες πριν από την παγκόσμια πρεμιέρα του στους δρόμους μέσα και γύρω από το Wolfsburg. Για το Welsch το VW Golf VIII (νούμερο 8) αποτελεί το μεγαλύτερο άλμα στην ιστορία του μικρομεσαίου μοντέλου. «Σε ό,τι αφορά την εξωτερική σχεδίαση, προχωρήσαμε συνειδητά με προσοχή. Η πρόσοψη είναι χαμηλότερη και πιο μοντέρνα. Το πίσω μέρος είναι υψηλότερο, ενώ οι πλευρικές γραμμές ακολουθούν ανοδική πορεία από μπροστά προς τα πίσω. Το σύνολο δείχνει οπωσδήποτε πιο δυναμικό», μας λέει. Και φυσικά, σχετικά με το δημιουργικό πλαίσιο εκμεταλλεύτηκαν την ελευθερία, που τους παρέχουν τα standard φώτα LED τόσο στους μπροστινούς προβολείς όσο και στα πίσω φωτιστικά σώματα. «Έτσι μπορούν οι λάμπες να σχηματιστούν πιο στενές, μικρότερες και με μεγαλύτερη ακρίβεια», πρόσθεσε ο Welsch. Αλλά, σαφώς, ένα VW Golf πρέπει να είναι αναγνωρίσιμο ακόμα κι από το... διάστημα, ότι πρόκειται, δηλαδή, για ένα Golf. Κι αυτό πρέπει να συμβεί και με την 8η γενιά του.
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις