Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Hyundai Tucson: Με υβριδικές επιλογές η τέταρτη γενιά

Διαβάστηκε από 6799 αναγνώστες - 14/1/2021

Η Hyundai Motor έχει ήδη αποκαλύψει την τέταρτη γενιά του Hyundai Tucson, με τον ολόφρεσκο επαναστατικό σχεδιασμό, και μία πλήρη γκάμα από υβριδικές επιλογές συστημάτων κίνησης. Τα νέα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά της 4ης γενιάς του Hyundai Tucson ενσωματώνουν τη νεότερη εξέλιξη της σχεδίασης των προβολέων που ονομάζεται «Parametric Hidden Lights» καθώς επίσης και μια νέα σχεδιαστική προσέγγιση διπλής διάταξης του cockpit που προσφέρει εξατομικευμένο χώρο, βελτιστοποιημένο αισθητικά για μια high-tech οδηγική εμπειρία. Στις πρώτες εικόνες αναδεικνύονται καινοτόμα χαρακτηριστικά που εκφράζουν την τολμηρή υπογραφή του Tucson και το πρωτοποριακό του πνεύμα. Τα παραμετρικά κρυμμένα φώτα παρέχουν μια έντονη πρώτη εντύπωση. Τα Daytime Running Lights (DRL) ενσωματώνονται απρόσκοπτα στη μάσκα που μοιάζει με κόσμημα και αποκαλύπτονται μόνο όταν ενεργοποιηθούν από τον οδηγό.

Συνολικά, το νέο αμάξωμα του ολοκαίνουργιου Tucson είναι μακρύτερο από τα μοντέλα προηγούμενης γενιάς, προσφέροντας ένα διευρυμένο καπό και κοντούς προβόλους σε ένα αυξημένο μεταξόνιο που του δίνουν έναν κρυφό χαρακτήρα κουπέ. Πλευρικά, οι σμιλευμένες επιφάνειες δημιουργούν μια εντυπωσιακή αντίθεση μεταξύ μιας κομψής σιλουέτας και ενός μυώδους αμαξώματος, υποδηλώνοντας κίνηση προς τα εμπρός ακόμα και όταν το όχημα είναι σταθμευμένο.

Στο νέο Hyundai Tucson υπάρχει διαθέσιμο όλο το φάσμα των υβριδικών επιλογών. Σε αυτούς περιλαμβάνονται, ο plug-in 1,6 λίτρων T-GDI βενζινοκινητήρας, με συνολική ισχύ 265 ίππων, ο 4κύλινδρος 1,6 λίτρων T-GDI βενζινοκινητήρας που προσφέρει 150 και 180 ίππους, ο 1,6 λίτρων CRDi ντίζελ κινητήρα με 136 ίππους, ο 1,6 λίτρων βενζινοκινητήρας προσφέροντας 150 ίππους, και ο 1,6 λίτρων CRDi ντίζελ κινητήρας με 115 ίππους.



Opel Mokka: Πλέον και με αμιγώς ηλεκτρική έκδοση
Το νέο Opel Mokka είναι ήδη διαθέσιμο προς παραγγελία και στην τρίτη του γενιά λανσάρεται και ως αμιγώς ηλεκτρικό. Είναι 12,5 εκατοστά μικρότερο σε μήκος από την προηγούμενη γενιά, ενώ καταφέρνει να προσφέρει παρόμοιο χώρο αποσκευών 350 λίτρων. Είναι βασισμένο στη νέα έκδοση της πλατφόρμας CMP (Common Modular Platform), που μπορούν να σχεδιαστούν και αμιγώς ηλεκτρικά αλλά και αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Συνολικά το μοντέλο είναι 120 κιλά ελαφρύτερο έναντι της προηγούμενης γενιάς και έχει ενισχυθεί η ακαμψία του έως και 30%.

Σε επίπεδο μηχανικών συνόλων, κάτω από το καπό του συναντάμε έναν 3κύλινδρο κινητήρα βενζίνης, ο οποίος αποδίδει 100 ίππους και έχει χωρητικότητα 1,2 λτ. Η αμέσως ισχυρότερη έκδοση έχει τα ίδια χαρακτηριστικά, αλλά η ιπποδύναμη αυξάνεται στους 130 ίππους. Επιπλέον, υπάρχει και η επιλογή του κινητήρα πετρελαίου χωρητικότητας 1,5 λτ., ο οποίος αποδίδει 110 ίππους και 250 Nm ροπής. Μεγάλο ενδιαφέρον, βέβαια, αναμένεται να υπάρξει και για την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση που θα παίρνει την ισχύ της τον γνωστό ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 136 ίππων και 260 Nm ροπής. Η ηλεκτρονικά περιορισμένη τελική ταχύτητα φτάνει τα 150 χλμ./ώρα, ενώ η μπαταρία των 50 kWh προσφέρει 322 χιλιόμετρα αυτονομίας και μπορεί να φορτιστεί μέχρι το 80% μέσα σε 30 λεπτά με χρήση ταχυφορτιστή 100 kW.