.jpg)
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Omoda 5 Ev. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις.
25/6/2025
Ας δούμε τα αναλυτικά αποτελέσματα των μετρήσεων μας όσον αφορά την κατανάλωση ρεύματος, την ευρυχωρία στο εσωτερικό, αλλά και τις επιδόσεις του Omoda 5 EV 204 PS 64 kWh.
Μάρκα/Μοντέλο | Omoda 5 EV | Καλύτερα | Χειρότερα | |||
---|---|---|---|---|---|---|
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματοςΓια Γόνατα πίσω επιβατών (εκ.) | 17 | 22 | BYD ATTO 3 FWD 204ps 62 KWh | 14 | MERCEDES EQA 250+ 190ps 73,9 KWh | |
Πόσος χώρος υπάρχει από το κεφάλι του πίσω επιβάτη (ύψους 1,75) μέχρι την οροφήΓια Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.) | 8,5 | 10 | SKODA ELROQ 85 286ps 82 KWh | 3 | CITROEN C4 X Electric Standard Range 136ps 50 KWh | |
Πόσο φαρδιά είναι η καμπίνα πίσω, στο ύψος των ώμωνΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα) | 1,36 | 1,43 | PEUGEOT 3008 e Standard Range 210ps 73 KWh | 1,35 | LYNK AND CO 02 ELECTRIC 272ps 69 KWh | |
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 360 | 550 | OPEL GRANDLAND Electric 213ps 77 KWh | 340 | MERCEDES EQA 250+ 190ps 73,9 KWh | |
Χώροι | 67% | |||||
Είδος | Ηλεκτρικό | |||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.) | ||||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 204 | 428 | SMART #3 BRABUS 428ps 66 KWh | 113 | CITROEN C3 AIRCROSS Electric 113ps 45 KWh | |
Πόσο γρήγορα μπορεί να επιταχύνει ο κινητήρας το αυτοκίνητο. Όσο περισσότερη ροπή, τόσα περισσότερα άλογα έχουμε σε αυτές τις στροφέςΜέγιστη ροπή (Nm) | 340 | 545 | AUDI Q4 e-tron 45 286ps 82 KWh | 124 | CITROEN C3 AIRCROSS Electric 113ps 45 KWh | |
Πόσο γρήγορα πιάνει τα 100 χλμ./ώραΕπιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 8,6 | 4,1 | SMART #3 BRABUS 428ps 66 KWh | 11,5 | CITROEN C3 AIRCROSS Electric 113ps 45 KWh | |
Όσο μικρότερος ο χρόνος, τόσο ευκολότερη η προσπέραση. Η μέτρηση γίνεται πατώντας τέρμα το γκάζι με την τελευταία ταχύτητα. Δείχνει το εύρος στροφών και εξαρτάται από την ροπή του κινητήρα.Προσπέρασμα 80-120 (δλ.) | 5,7 | 3,4 | SMART #3 BRABUS 428ps 66 KWh | 8,7 | CITROEN C3 AIRCROSS Electric 113ps 45 KWh | |
Κινητήρας - Επιδόσεις | 72% | |||||
Εγγύηση για τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου, όπως π.χ. κινητήρας, κιβώτιοΕγγύηση αντιπροσωπείας - Μηχανικά μέρη (χρόνια) | 7 | 8 | FORD EXPLORER EXTENDED RANGE RWD 286ps 82 KWh | 2 | MERCEDES EQA 250+ 190ps 73,9 KWh | |
Εγγύηση για σκουριές στο αμάξωμαΔιάτρηση από σκουριά (χρόνια) | ||||||
Διαστάσεις αμαξώματος (χλστ.) | ||||||
Μήκος (μέτρα) | 4,42 | |||||
Πλάτος (μέτρα) | 1,83 | |||||
Ύψος (μέτρα) | 1,59 | |||||
Είναι η απόσταση μεταξύ των δύο τροχών. Συνήθως, όσο μεγαλύτερο, τόσο πιο άνετο στο εσωτερικό το αυτοκίνητοΜεταξόνιο (μέτρα) | 2,63 | |||||
Ρεζερβουάρ (λίτρα) | ||||||
Είναι η μικρότερη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. 20 εκατοστά είναι τιμή που συγκαταλέγεται στις καλές για SUVΑπόσταση από το έδαφος (εκ.) | 16,5 | 19,8 | PEUGEOT 3008 e Standard Range 210ps 73 KWh | 13,5 | HONDA e:Ny1 EV 204ps 68,8 KWh | |
Βάρος, με οδηγό 75 κιλών (κιλά) | 1785 | 1581 | CITROEN C3 AIRCROSS Electric 113ps 45 KWh | 2207 | OPEL GRANDLAND Electric 213ps 77 KWh | |
Κινητήρας (στοιχεία κατασκευαστή) | ||||||
Κυβικά εκατοστά | ||||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 204 | 428 | SMART #3 BRABUS 428ps 66 KWh | 113 | CITROEN C3 AIRCROSS Electric 113ps 45 KWh | |
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) | ||||||
Ροπή (Nm) | 340 | 545 | AUDI Q4 e-tron 45 286ps 82 KWh | 124 | CITROEN C3 AIRCROSS Electric 113ps 45 KWh | |
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) | ||||||
Φρένα | ||||||
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 36 | 35,7 | LYNK AND CO 02 ELECTRIC 272ps 69 KWh | 40,4 | MERCEDES EQB 250+ 190ps 73.9 KWh | |
Κατανάλωση κατασκευαστή (λίτρα/100χλμ) | ||||||
Προδιαγραφή για τις εκπομπές ρύπων του αυτοκινήτου. Τα καινούρια αυτοκίνητα πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές EU6. Τα παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα επηρεάζονται ως προς τα τέλη κυκλοφορίας και την είσοδο στο δακτύλιο της Αθήνας.Νόρμα EU | EU6 | |||||
Κατανάλωση Κατασκευαστή (λίτρα/100 χλμ.) | 15,5 | 14,5 | FORD EXPLORER EXTENDED RANGE RWD 286ps 82 KWh | 18,2 | CITROEN C3 AIRCROSS Electric 113ps 45 KWh | |
Εκπομπές ρύπων CO2 σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Από αυτές εξαρτώνται τα τέλη κυκλοφορίας, η είσοδος στομ δακτύλιο μέχρι και το τέλος ταξινόμησης κάθε οχήματος.Εκπομπές ρύπων CO2 (γρ./χλμ) | ||||||
Για Ηλεκτρικά | ||||||
Αν ήταν βενζίνη, θα λέγαμε πως είναι το ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου. Όσο μεγαλύτερη χωρητικότητα μπαταρίας, τόσο μεγαλύτερη αυτονομία με μια φόρτισηΣυνολική χωρητικότητα μπαταρίας (kWh) | 64 | |||||
Ωφέλιμη χωρητικότητα μπαταρίας (kWh) | 61 | |||||
Κατανάλωση στην πόλη (KWh/100 χλμ.) | 12,6 | 11,9 | HYUNDAI KONA ELECTRIC LR 217ps 68.5 KWh | 19,1 | MERCEDES EQB 300 4MATIC 228ps 69,7 KWh | |
Κατανάλωση σε ταξίδι (KWh/100 χλμ.) | 18,7 | 17,8 | FORD EXPLORER EXTENDED RANGE RWD 286ps 82 KWh | 23,5 | AUDI Q4 e-tron 45 286ps 82 KWh | |
Πραγματική μέση κατανάλωση (KWh/100χλμ.) | 16,4 | 14 | CITROEN C4 X Electric Standard Range 136ps 50 KWh | 22,5 | MERCEDES EQB 300 4MATIC 228ps 69,7 KWh | |
Θεωρητική Αυτονομία (χλμ.) | 430 | |||||
Οι περισσότεροι κατασκευαστές δίνουν εγγύηση τέτοια ώστε στο τέλος της εγγύησης η υγεία της μπαταρίας να είναι τουλάχιστον στο 70%Εγγύηση μπαταρίας (χρόνια) | 7 | 7 | OMODA 5 EV FWD 204ps 64 KWh | 8 | AUDI Q4 e-tron 45 286ps 82 KWh |
Ξεκινώντας από τις επιδόσεις του, το Omoda 5 EV επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 8,6 δλ., χρόνος που θεωρείται ικανοποιητικός για ένα ηλεκτρικό SUV και ακόμα καλύτερος στην ευρύτερη κατηγορία των μικρομεσαίων SUV. Ταυτόχρονα, προσπερνά άμεσα, με το 80-120 χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται σε 5,7 δλ. Παρά την δυναμική του απόδοση, δεν θυσιάζει την αυτονομία, καθώς μπορεί να διανύσει περίπου 330 χλμ. ταξιδεύοντας με ταχύτητα 120 χλμ./ώρα σε αυτοκινητόδρομο. Στην πόλη, η αυτονομία αυξάνεται σημαντικά, φτάνοντας σχεδόν τα 500 χλμ. με μία φόρτιση. Η κατανάλωση ενέργειας υπολογίζεται στα 12,6 kWh/100 χλμ. σε αστική χρήση, ενώ η μέση κατανάλωση είναι 16,4 kWh/100 χλμ., γεγονός που το τοποθετεί ανάμεσα στα πιο αποδοτικά ηλεκτρικά οικογενειακά SUV της αγοράς.
Το Omoda 5 EV προσφέρει μια ήρεμη και ισορροπημένη οδηγική εμπειρία, εστιάζοντας περισσότερο στην άνεση και την ευχρηστία παρά στη σπορ συμπεριφορά. Η ανάρτηση απορροφά αποτελεσματικά τις ανωμαλίες του δρόμου, ενώ η κύλιση είναι ομαλή και η καμπίνα παραμένει ήσυχη στις καθημερινές ταχύτητες. Το τιμόνι είναι ελαφρύ και εύχρηστο, ιδανικό για την πόλη, αν και δεν προσφέρει έντονη αίσθηση επικοινωνίας με τον δρόμο. Σε υψηλότερες ταχύτητες, το αυτοκίνητο διατηρεί τη σταθερότητά του, ενώ στην πόλη ξεχωρίζει για τη γραμμική απόδοση του ηλεκτροκινητήρα. Ταυτόχρονα, έχει από τα καλύτερα φρένα στην κατηγορία, φρενάροντας από τα 100 χλμ./ώρα μόνο σε 36 μ.
.jpg)
Το εσωτερικό του Omoda 5 προσφέρει ικανοποιητική ευρυχωρία για τους πίσω επιβάτες, καθιστώντας το κατάλληλο για οικογενειακή χρήση και καθημερινές μετακινήσεις. Ο χώρος για τα γόνατα φτάνει τα 17 εκ., επιτρέποντας άνετη τοποθέτηση των ποδιών ακόμη και για ψηλότερους επιβάτες, ενώ για το κεφάλι διατίθενται 8,5 εκ., νούμερο που εξασφαλίζει επαρκή περιθώρια κινήσεων. Το πλάτος του πίσω καθίσματος είναι 1,36 μ., προσφέροντας χώρο για τρεις ενήλικες με σχετική άνεση. Το πορτμπαγκάζ έχει χωρητικότητα 360 λτ., που αν και θεωρείται μικρός, είναι επαρκής για τις αποσκευές μιας μικρής οικογένειας ή τις ανάγκες της καθημερινότητας.
Γενικότερα, το εσωτερικό του αποπνέει σύγχρονο και κομψό χαρακτήρα, με σχεδίαση που δίνει έμφαση στην καθαρότητα των γραμμών και την αίσθηση τάξης. Το ταμπλό έχει οριζόντια διάταξη που τονίζει το πλάτος της καμπίνας, ενώ η κεντρική κονσόλα είναι υπερυψωμένη και διαχωρίζει διακριτικά τον οδηγό από τον συνοδηγό. Οι επιφάνειες είναι καλοφινιρισμένες, με υλικά που συνδυάζουν ευχάριστη υφή και οπτική ποιότητα, ενώ ο ατμοσφαιρικός φωτισμός και η χρωματική παλέτα ενισχύουν την αίσθηση ευρυχωρίας και ηρεμίας. Πρόκειται για ένα εσωτερικό που εστιάζει στον χρήστη «νέας γενιάς», χωρίς περιττές υπερβολές αλλά με σαφή προσανατολισμό στην τεχνολογία και την άνεση.
.jpg)
Σελ. 1 | Πόσο καλό είναι το Omoda 5 Ev σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, ασφάλεια, εξοπλισμό, εγγυήσεις και τιμές. |
Σελ. 2 | Omoda 5 Ev. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις. |
Σελ. 3 | Omoda 5 Ev. Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας. |