Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Νέο Ford Kuga

12/4/2019

Το νέο compact SUV έρχεται στα τέλη του 2019, μεγαλύτερο κατά εννέα εκατοστά και κατά 90 κιλά ελαφρύτερο, ενώ για πρώτη φορά θα διαθέτει και υβριδικές εκδόσεις.

Αγαπητή Ford, θέλουμε και εμείς αυτή τη δίαιτα! Το νέο Kuga είναι εννέα εκατοστά μακρύτερο (4,62 μ.) και τέσσερα εκατοστά φαρδύτερο (1,88 μ.), αλλά κατάφερε παράλληλα να ξεφορτωθεί 90 κιλά. Η τρίτη γενιά του compact SUV, που κατασκευάζεται στη Βαλένθια της Ισπανίας, θα κάνει την εμφάνισή της στα τέλη του έτους. Η Ford μας επέτρεψε να πάρουμε πρώτοι ένα μικρό δείγμα. Η πρώτη εντύπωση είναι ότι το νέο Kuga γίνεται ένα σπορ Ford!


 
Με την πλατφόρμα και το εσωτερικό του Focus
Το Kuga μοιράζεται την ίδια συμπαγή πλατφόρμα, που ονομάζεται C2, με το Focus, αλλά έχει πολύ περισσότερο χώρο. Το μεταξόνιο έχει αυξηθεί κατά 2 εκατοστά φτάνοντας τα 2,71 μέτρα και τα πόδια έχουν αρκετή ελευθερία στο πίσω μέρος. Παρόλο που το Kuga έχει γίνει λίγο χαμηλότερο και το αυτοκίνητο δοκιμής είναι εξοπλισμένο με πανοραμική οροφή που καταναλώνει χώρο, ακόμα και οι αρκετά μεγαλόσωμοι κάθονται άνετα. Δεν έχουμε πολλές εκπλήξεις στο σχεδιασμό του εσωτερικού, καθώς έχει βασιστεί σύμφωνα με τη Ford κατά 90% στο Focus. Και γι αυτό βλέπουμε οπτικά, ποιοτικά και τεχνικά, ένα μεγάλο βήμα προς τα εμπρός σε σχέση με το παλιό Kuga. Και επειδή μας άρεσε πολύ στο Focus, το Kuga εξοπλίζεται και αυτό με οθόνη αφής στο ύψος του οπτικού πεδίου του οδηγού.


 
Και υβριδικές εκδόσεις για το νέο  Kuga
Για πρώτη φορά η Ford προσφέρει το Kuga τόσο σαν plug in hybrid, όσο και σαν υβριδικό. Ο συνδυασμός περιλαμβάνει έναν τετρακύλινδρο 2,5 λίτρων και έναν ηλεκτροκινητήρα. Η ισχύς αποθηκεύεται σε μια μπαταρία 10,3 kWh και επιτρέπει μια καθαρά ηλεκτρική αυτονομία 55 χιλιομέτρων και ισχύ 225 ίππων. Στους κινητήρες diesel, ένα ηλεκτρικό σύστημα 48 V βοηθάει προαιρετικά στην εξοικονόμηση καυσίμου. Λίγο αργότερα, θα ακολουθήσει μια υβριδική έκδοση με αυτόνομη φόρτιση, με την Ford να βασίζεται στον ίδιο κινητήρα βενζίνης. Με αυτόν, οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν μεταξύ μπροστινής κίνησης και τετρακίνησης.



Αυτή η έκδοση αναμένεται να καταναλώνει κατά μέσο όρο 5,6 λίτρα. Χρησιμοποιώντας μια γεννήτρια εκκίνησης και το ηλεκτρικό σύστημα 48 βολτ, η κατανάλωση ήπιων υβριδίων θα είναι πέντε λίτρα. Εναλλακτικά, χωρίς ηλεκτρονική υποστήριξη, είναι διαθέσιμος ένας diesel κινητήρας 1,5 λίτρων με 120 ίππους. Στους κλασικούς κινητήρες βενζίνης, η Ford βασίζεται στον αποδεδειγμένα καλό turbo 1.5 λίτρων με απενεργοποίηση κυλίνδρων και 120 ή 150 ίππους. Οι τιμές ξεκινούν στη Γερμανία από 26.000 ευρώ


 
Συμπέρασμα: Παρόλο που το Kuga βρίσκεται εδώ και επτά χρόνια στην κυκλοφορία, το 2018 ήταν ο καλύτερος του χρόνος στην Ευρώπη. Η νέα γενιά έχει όλα τα φόντα να γίνει και πάλι δημοφιλής. Περισσότερος χώρος, λιγότερα κιλά, οικονομική υβριδική τεχνολογία, δροσερή εμφάνιση.

Ανυπομονούμε για την έλευση αυτού του ψηλού σπορ Ford!
 


 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις