Ακόμα πιο έντονος αναμένεται να γίνει ο ανταγωνισμός στην κατηγορία των μικρών SUV με την έλευση του Volkswagen T-Roc το οποίο αποτελεί τo τέταρτο σε μέγεθος SUV της γκάμας.
autoagora Team
Λίγο πριν το επίσημο ντεμπούτο του στην έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης η VW παρουσίασε το T-Roc. Το νέο αυτό μοντέλο θα αποτελέσει το τέταρτο και παράλληλα το πιο μικρό SUV στην συνεχώς αυξανόμενη γκάμα της VW.
Όσον αφορά στην εμφάνιση, στο εμπρός μέρος ξεχωρίζει μια μεγάλη εξαγωνική γρίλια η οποία πλαισιώνεται από φωτιστικά σώματα LED, μικρούς προβολείς χαμηλά και από πάνω τους μικρού μεγέθους εισαγωγές αέρα. Τόσο η γρίλια όσο και τα φωτιστικά σώματα περιβάλλονται από χρώμιο. Στο πίσω μέρος, το μάτι πέφτει αμέσως στην αεροτομή που βρίσκεται στο πάνω μέρος της πόρτας του χώρου αποσκευών και στη μεγάλη κλίση του πίσω παρμπρίζ. Η VW σημειώνει ότι το μοντέλο είναι το πρώτο crossover που προσφέρεται με βαφή σε δύο χρώματα, ώστε να δημιουργηθεί μια όμορφη αντίθεση σε σχέση με το χρώμα του κύριου αμαξώματος με αυτό της οροφής, των καθρεπτών και των μπροστινών πυλώνων (Α-pillars).
Στο εσωτερικό περιλαμβάνεται πλούσιος και εντυπωσιακός εξοπλισμός όπως ο ψηφιακός πίνακας οργάνων με διαγώνιο που φτάνει τις 11.7 ίντσες και η οθόνη του infotainment που φτάνει τις 6.5 ίντσες στη βασική έκδοση. Παρατηρούμε επίσης τριάκτινο τιμόνι και μεγάλους χώρους 445 λτ., ενώ με τα καθίσματα αναδιπλωμένα μπορούν να φτάσουν τα 1.290 λτ.
Το Τ-Roc προσφέρεται με μια σειρά από συστήματα υποβοήθησης οδήγησης και ασφάλειας όπως Automatic Post-Collision Braking, City Emergency Braking, Lane Assist, Front Assist με Pedestrian Monitoring. `Αλλα προαιρετικά συστήματα είναι τα Adaptive Cruise Control, Rear Traffic Alert, Park Assist, Traffic Jam Assist κ.α
H γκάμα των μηχανικών συνόλων του VW T-Roc θα περιλαμβάνει 3 κινητήρες βενζίνης και 3 diesel. Τόσο η βασική επιλογή στη βενζίνη με τον 1.000άρη ΤSI όσο και αυτή στο diesel με τον 1,6 λτ. ΤDI έχουν απόδοση 115 άλογα και συνδυάζονται αποκλειστικά με 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο και κίνηση στους εμπρός τροχούς. Στην συνέχεια υπάρχει η επιλογή του κινητήρα 1,5 λτ. στη βενζίνη και του δίλιτρου TDI diesel απόδοσης 150 ίππων που μπορούν να συνδυαστούν με σύστημα τετρακίνησης και αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων. Η κορυφαία επιλογή στην βενζίνη έρχεται με τον δίλιτρο TSI και στο diesel με τον 2,0 λτ. ΤDI με την ίδια ιπποδύναμη (190 PS) αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο και σύστημα τετρακίνησης.
Το λανσάρισμά του αναμένεται τον Νοέμβριο και η τιμή του στην αγορά της Γερμανίας θα ξεκινάει από τα 20.000 ευρώ.