autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Περισσότερη δύναμη για την επόμενη BMW Σειρά 3

12/6/2017

Η BMW Σειρά 3 βρίσκεται σε φάση δοκιμών στοπ δρόμο και μαζί με μερικές φωτογραφίες αποκαλύπτουμε και πληροφορίες σχετικά με τα μηχανικά σύνολα.

Με την έλευση της Alfa Romeo Giulia εντάθηκε σημαντικά ο ανταγωνισμός που έχει να αντιμετωπίσει η BMW Σειρά 3. Αυτό οδήγησε τους ανθρώπους της BMW να προχωρήσουν σε βελτιώσεις εν όψει της επόμενης γενιάς στις οποίες περιλαμβάνεται η μείωση του βάρους κατά 40 κιλά με την εκτεταμένη χρήση αλουμινίου αλλά και (σε λίγα σημεία) πλαστικού ενισχυμένου με ανθρακονήματα (CFRP). Τα υλικά αυτά χρησιμοποιούνται στην πλατφόρμα CLAR πάνω στην οποία βασίζονται ήδη η Σειρά 5 και η Σειρά 7.
 
Εκτός από τη μείωση  του βάρους η νέα τριάρα θα αποκτήσει και λίγη επιπλέον δύναμη καθώς οι κινητήρες της που βασίζονται στη λογική των κυλίνδρων χωρητικότητας 0.5 λτ. έκαστος, θα δουν μια μικρή αύξηση στην απόδοση. Κατά μέσο όρο, στις βενζινοκίνητες μονάδες η αύξηση αυτή θα φτάνει τους 7 ίππους και τα 20 Nm ροπής περισσότερα ενώ θα μειωθούν και οι εκπομπές CO2 κατά 5%.
 
Όσον αφορά τους ντίζελ, η εισαγωγική 316d θα πάει από τους 113 στους 134 ίππους ενώ η 318d πρόκειται να λάβει επιπλέον 13 ίππους φτάνοντας στους 160. Η 320d αναμένεται να σκαρφαλώσει στους 201 ίππους (14 παραπάνω από το τρέχον μοντέλο). Η BMW επίσης προετοιμάζει μια αναβάθμιση για την 325d ανεβάζοντας την ισχύ στους 234 ίππους από τους σημερινούς 220. Κατά μέσο όρο, τα μοντέλα που θα εφοδιάζονται με τους κινητήρες πετρελαίου θα εκπέμπουν 5% λιγότερο CO2.
 
Επιπλέον, η plug-in υβριδική έκδοση 330e θα ανέβει από τους σημερινούς 248 ίππους, στους 261 και θα υπάρξει και μία πιο «αδύναμη» plug-in υβριδική έκδοση με 226 ίππους που θα ονομάζεται 325e.
 
Όσον αφορά το άνω άκρο της γκάμας, η BMW σχεδιάζει την επέκτασή της εισάγοντας τα μοντέλα M340i και M340d για να γεφυρώσει το χάσμα ανάμεσα στις εκδόσεις τους που δεν είναι M και τη ναυαρχίδα M3. Μιας και αναφερθήκαμε στη M3, στη νέα της έκδοση θα συνδυάζεται, σύμφωνα με φήμες, με ένα μικρό ηλεκτροκινητήρα που θα ανεβάσει την απόδοσή της κατά 28 ίππους περίπου, φτάνοντας του 453.
 
Το λανσάρισμα της νέας Σειράς 3 αναμένεται κάποια στιγμή μέσα στο επόμενο έτος, με το μέλλον της σειράς 3 GT να είναι αβέβαιο, αν και οι τελευταίες πληροφορίες δείχνουν ότι μάλλον θα ενταχθεί στην οικογένεια της σειράς 4 και δε θα περιλαμβάνει κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις