Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Κρατάει πεισματικά ενώ τα περιθώρια πρόσφυσης είναι πολύ υψηλά.

Το ουδέτερο σύνολο και το πολύ καλό τιμόνι εμπνέει τον οδηγό για να το πιέσει.

Peugeot 308 BlueHdi EAT6. Μεταγραφή στην Premium κατηγορία

Διαβάστηκε από 7779 αναγνώστες - 27/3/2018

Το 308 πέρασε από τον πλαστικό χειρούργο, ανανεώθηκε ελαφρώς σχεδιαστικά και παραμένει αξιόμαχο απέναντι στον ανταγωνισμό, που στην μικρομεσαία κατηγορία δεν δείχνει να αστειεύεται.

Η τελευταία γενιά του 308, που κυκλοφόρησε στις αγορές  το 2013, ήταν το μοντέλο που σηματοδότησε την στροφή τις Peugeot σε πιο premium μονοπάτια. Το τότε νέο μοντέλο διέθετε κορυφαία ποιότητα και εκλεπτυσμένη σχεδίαση ενώ οδηγικά είχε πολλά στοιχεία από το ένδοξο παρελθόν της γαλλικής εταιρείας. Δεν είναι τυχαίο ότι η Peugeot βασιζόμενη στο πετυχημένο 308 έφτιαξε το 3008 που μπορεί να ανταγωνιστεί τα κορυφαία της Premium κατηγορίας, όπως την BMW X1. 
H Peugeot λοιπόν έκανε ένα update στο πετυχημένο της μικρομεσαίο, του έβαλε νέες τεχνολογίες δανεισμένες από τα νεότερα μοντέλα και το έριξε στο λάκκο με τα φίδια. 

Σχεδίαση: Ομάδα που κερδίζει δεν αλλάζει!
Η Peugeot διατήρησε τα χαρακτηριστικά που έκαναν πετυχημένο το 308 όπως τις καθαρές γραμμές και την σχεδίαση χωρίς ακρότητες. Τα φωτιστικά σώματα εμπρός διαθέτουν τεχνολογία LED ενώ τα πίσω ανασχεδιάστηκαν και είναι περισσότερο επιβλητικά όταν είναι αναμμένα. Ανασχεδιάστηκαν οι εμπρός και οι πίσω προφυλακτήρες ενώ το λογότυπο της εταιρίας μετακόμισε στο κέντρο της μάσκας. Οι ζάντες είναι νέες, ενώ υπάρχει ένα νέο χρυσαφί χρώμα  ονόματι  Pyrite Beige που αντικαθιστά το Aluminium Grey. 

Κινητήρας: Πολιτισμένος και οικονομικός
Ανοίγοντας το καπό του γαλλικού μικρομεσαίου συναντάμε τον γνώριμο 1600άρη diesel που αποδίδει 120ίππους, ο οποίος στο αυτοκίνητο δοκιμής συνεργάζεται με 6άρι αυτόματο κιβώτιο. Οι αλλαγές των σχέσεων γίνονται γρήγορα ενώ αν επιθυμείτε πιο σπορ οδήγηση το ανάλογο πλήκτρο δίπλα στον επιλογέα θα σας την παρέχει. Δεν θα μπορούσε να λείπει η επιλογή για οδήγηση σε χιόνι κατά την οποία το αυτοκίνητο ξεκινάει με επιλεγμένη την 3η σχέση για να αποφευχθούν σπιναρίσματα.  Γεμάτος από τις χαμηλές στροφές διακρίνεται για την πολιτισμένη λειτουργία του. Δεν πρόκειται να κρεμάσει μιας και η δύναμη είναι μοιρασμένη σε μεγάλο εύρος στροφών, ενώ τα 30 κιλά ροπής  είναι διαθέσιμα από τις 1,750 στροφές. Εξασφαλίζει έτσι πολύ καλές επιδόσεις τόσο από στάση όσο και εν κινήσει . Όπως έχουμε σημειώσει και για άλλα αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν τον BlueHdi , διακρίνεται για την πολύ χαμηλή κατανάλωση. H Peugeot ανακοινώνει μέση κατανάλωση 3,9, νούμερο πολύ αισιόδοξο. Κατά την διάρκεια της δοκιμής είδαμε κατανάλωση κοντά στα 5,9 λτ/100 χλμ, νούμερο επίσης πολύ καλό για τα δεδομένα της κατηγορίας. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις