Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

    ΑΝΑΛΥΣΗ

    Διαβάστηκε από 12657 αναγνώστες - 23/5/2019

    Αυτό το κάτι λοιπόν που έψαχνε η Kia, το βρήκε με τον καλύτερο τρόπο στο Stinger. Με 4,83 μέτρα μήκος, 1,87 μέτρα πλάτος και ύψος 1,40 μ. Το μπροστινό μέρος ξεχωρίζει με την τυπική για Kia αισθητική του ρύγχους, μόνο που στην περίπτωση αυτή είναι ιδιαίτερα φαρδύ, με επίπεδη επιφάνεια, μεγάλους αεραγωγούς και φώτα LED. Πιο πίσω, το μεγάλο καπό περιλαμβάνει μεγάλες επιφάνειες και αεραγωγούς στα πλαϊνά, εντύπωση προκαλούν οι ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών και το επίπεδο πίσω μέρος που μοιάζει με coupe αυτοκινήτου καθώς και η μεγάλη πόρτα για το χώρο των αποσκευών των 406 λίτρων. Πίσω ξεχωρίζει και ο εντυπωσιακά μεγάλος πρόβολος, στον οποίο βρίσκονται οι δύο απολήξεις της εξάτμισης.


     
    Για τις προσδοκίες που «ξυπνά» ο σχεδιασμός και εν τέλει ικανοποιεί, ένας δεύτερος Γερμανός με γνωστό όνομα έβαλε τη σφραγίδα του. Εκείνος λέγεται Albert Biermann, ήταν πρωτίστως και για πολύ καιρό στο τμήμα M GmbH της BMW και υπεύθυνος αυτοκινήτων όπως είναι η M3 και η Μ5. Τώρα βρίσκεται σε υψηλή θέση στις Hyundai/ Kia και φροντίζει μεταξύ άλλων και για τον συντονισμό των αυτοκινήτων. Η τεχνολογία του Stinger προέρχεται από τα βασικά χαρακτηριστικά του G80, της πολυτελούς λιμουζίνας της Genesis που είναι το πολυτελές «παρακλάδι» της Hyundai και το οποίο δεν διατίθεται προς πώληση στη Γερμανία. Σε αυτή περιλαμβάνεται και η διαμήκης τοποθέτηση των κινητήρων εμπρός, η μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς και το πλαίσιο με ανάρτηση που έχει γόνατα MacPherson εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους στον πίσω άξονα.



    Στο Stinger μπορεί να παραγγείλει κανείς και την έκδοση με την τετρακίνηση (από το Sportage) με ηλεκτρονικό έλεγχο στην κατανομή της ροπής αλλά και ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ για πρώτη φορά σε μοντέλο της Kia. Τα εμπρός και τα πίσω αμορτισέρ μπορούν να ρυθμιστούν ανεξάρτητα. Το κιβώτιο που μπορεί να επιλεγεί είναι 8 σχέσεων, ενώ δύο turbo κινητήρες προσφέρονται ως επιλογές: ένας 2.0 λίτρων τετρακίλυνδρος με 255 ίππους και μέγιστη τιμή της ροπής τα 353 Nm, που επιταχύνει το αυτοκίνητο από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε 6,0 δευτερόλεπτα. Η άλλη επιλογή είναι ένας 3,3 λίτρων V6 κινητήρας με 370 ίππους και μέγιστη τιμή ροπής τα 510 Nm, το οποίο επιταχύνει καταιγιστικά σε 5,1 δευτερόλεπτα από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα.



    Στο πεδίο δοκιμών της Kia, το πολύ δυνατό Stinger έδειχνε ιδιαίτερα ικανό, με δυνατή εκκίνηση, πολύ καλά ζυγισμένο και εκπληκτικά άμεσο τιμόνι. Ο V6 ακούγεται υγιής και δυνατός, προσφέροντας εξαιρετική απόδοση. Το αυτοκίνητο σου δίνει την αίσθηση της ευελιξίας, χωρίς όμως να είναι νευρικό.
    «Το Stinger έχει σχεδιαστεί διαφορετικά από τα υπόλοιπα Kia μέχρι τώρα» λέει ο Biermann. «Θέλαμε περισσότερη ακρίβεια, καλύτερο έλεγχο και πληροφορία στα χέρια του οδηγού. Είναι ένα αυτοκίνητο πραγματικά μεγάλου τουρισμού, που δίνει σημασία στο ταξίδι και όχι στον προορισμό».

     

    Με μια ματιά:
    • Η σχεδίαση είναι πραγματικά εξαιρετική
    • Μην αμφιβάλετε. Πραγματικά μας άρεσαν τα πάντα σε αυτό
    • Η έκπληξη: Ένα Kia μπορεί να είναι διαφορετικό-πολύ διαφορετικό
    • Ποιος το αγοράζει? Οι οπαδοί της οδηγικής απόλαυσης και των όμορφων σχημάτων

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ