Η μοντέρνα σχεδίαση τονίζει τον δυναμικό χαρακτήρα της νέας Corolla.

Η νέα Corolla είναι πιο ελκυστική αισθητικά, ιδίως στο νέο χρώμα «Emotional Red»

Στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν τα φωτιστικά σώματα και οι διπλές απολήξεις της εξάτμισης.

¶νετες και με καλή πλευρική στήριξη μπροστινές θέσεις, περιορισμένος χώρος πίσω. Χειροκίνητο κιβώτιο για τους κινητήρες των 1,2 λίτρων.

Το ελαφρώς καμουφλαρισμένο Touring Sports, προσφέρει τεράστιο χώρο αποσκευών της τάξης των 598 λίτρων και περισσότερο χώρο πίσω, σε σχέση με το 5θυρο.

Στο ποιοτικό εσωτερικό και ιδιαίτερα στο ταμπλό, τον τόνο δίνουν τα νέας σχεδίασης και πλήρως ψηφιακά όργανα.

Η πρώτη Corolla παρουσιάστηκε το 1966 και στις 12 συνολικά γενιές της, συνιστά το αυτοκίνητο με τις περισσότερες πωλήσεις παγκοσμίως.

Πρώτη Οδήγηση: Νέα Toyota Corolla

Διαβάστηκε από 2497 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 20/11/2018

Η Corolla επανέρχεται δυναμικά στην ευρωπαϊκή αγορά. Το παγκόσμιο best seller, με περισσότερες από 46.000.000 πωλήσεις, δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις. Εμείς την οδηγήσαμε και σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας.

 
   

Η Toyota επανέρχεται δριμύτερη σε μια άκρως απαιτητική κατηγορία όπως είναι αυτή των μικρομεσαίων με το λανσάρισμα της νέας Corolla, που δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις: από το 1966 που πρωτοπαρουσιάστηκε, μέχρι σήμερα, είναι το παγκόσμιο best seller με περισσότερες από 46.000.000 πωλήσεις!

Οι Ιάπωνες είχαν λανσάρει πριν από 12 χρόνια το Auris ως hatchback μοντέλο στη θέση της Corolla, αποφάσισαν όμως να επιστρέψουν στην  Corolla, ένα brand name που δεν χρειάζεται συστάσεις και η οποία θα είναι διαθέσιμη κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2019. Σχεδιαστικά το νέο μοντέλο είναι αναμενόμενα πιο φρέσκο και πιο δυναμικό.



Έχει μεγαλώσει λίγο σε διαστάσεις (+40mm πιο μακρύ και +30mm πιο φαρδύ) αλλά έχει χαμηλώσει και λίγο (-25mm) τονίζοντας έτσι τη δυναμική και σπορ πλευρά της. Από πλευράς εσωτερικών χώρων είναι πιο άνετη και ευρύχωρη, χάρη στο μακρύτερο μεταξόνιο (+40mm) αλλά και τα χαμηλότερα τοποθετημένα καθίσματα, με τον χώρο αποσκευών να φτάνει στα 361 λίτρα.



Στο εσωτερικό ξεχωρίζει η μοντέρνα σχεδίαση και η μεγάλη οθόνη αφής των 8 ιντσών του συστήματος infotainment στο κέντρο του ταμπλό. Αναβαθμισμένη αναμένεται να είναι η ποιότητα των υλικών, με μαλακό πλαστικό στο ταμπλό και πολύ καλό φινίρισμα, όπως συνηθίζει η Toyota μέχρι τώρα.

Η νέα Corolla πατάει πάνω στην πλατφόρμα TNGA της Toyota, που χρησιμοποιούν τα Prius και C-HR, η οποία προσφέρει 60% μεγαλύτερη ακαμψία, ενώ μειωμένο είναι και το βάρος χάρη στη χρήση ελαφριών υλικών. Νέας σχεδίασης είναι η πίσω ανάρτηση με διπλά ψαλίδια ενώ μπροστά υπάρχει η κλασσική διάταξη με γόνατα ΜακΦέρσον. Για τις ισχυρότερες εκδόσεις της Corolla προβλέπεται και η ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση AVS (Adaptive Variable Suspension).



Η νέα Corolla θα διατίθεται σε τριών ειδών αμαξώματα: κλασσικό 5θυρo, στέϊσον βάγκον (Touring Sports) και 4θυρο sedan. Το Touring Sports έχει μήκος 4,65 μ. και είναι κατά 28 εκ. μεγαλύτερο από το 5θυρο, παρέχοντας περισσότερες ανέσεις, χώρους και ευκολίες (ηλεκτρικό πορτμπαγκάζ, ράγες φόρτωσης, διαμορφούμενο δάπεδο).

Οι επιλογές ως προς τους κινητήρες είναι τρεις. Στη βάση συναντάμε το γνωστό τούρμπο των 1,2 λίτρων και 116 ίππων, ενώ μετά από αυτόν υπάρχουν δύο υβριδικές εκδόσεις: η «μικρή» των 1,8 λίτρων και συνδυαστικής απόδοσης 122 ίππων και η 2λιτρη των 180 ίππων. To 5θυρο με τον κινητήρα των 1, 8 λίτρων επιταχύνει από στάση (0-100) σε 7, 9 δλ (8,1 η αντίστοιχη τιμή για το Touring Sports). Οι υβριδικές εκδόσεις αναμένεται να αποτελέσουν δέλεαρ για τους πελάτες που προτιμούν τους diesel κινητήρες, μιας και η Corolla δεν θα διατίθεται με πετρελαιοκινητήρα. Η Corolla διαθέτει τώρα προγράμματα οδήγησης (Eco, Normal Sport S), σε όλες τις εκδόσεις.

Στο δρόμο ο υβριδικός παραμένει υβριδικός με τα όλα του. Μέσα στη πόλη και σε ήπια οδήγηση εμφανίζει πολιτισμένη και ήσυχη λειτουργία, με τα νέα βοηθητικά μέσα όπως ο αισθητήρας απόστασης, τα προσαρμοζόμενα αμορτισέρ και το μεγάλο Head-up-Display να συμβάλλουν με τον τρόπο τους στην άνεση και την ασφάλεια κατά τη διαδρομή. Η οδική συμπεριφορά είναι σαφώς βελτιωμένη, όπως και το σύστημα διεύθυνσης και τα φρένα.

Η τιμή της νέας Corolla μπορεί να μην έχει ανακοινωθεί ακόμη επίσημα, εικάζεται όμως ότι δεν θα ξεπερνά αυτήν του Auris. Εφόσον ισχύσει αυτό, τότε η Corolla θα διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην κατηγορία με στόχο να επιστρέψει στην κορυφή των πωλήσεων.

Συμπέρασμα

Τα κύρια χαρακτηριστικά της νέας Corolla είναι σαφώς βελτιωμένα. Έχει μοντέρνα, δυναμική σχεδίαση, είναι συμπαγές, αλλά και «οικολογικό» χάρη στους νέους υβριδικούς κινητήρες, οι οποίοι και αναμένεται να συμβάλλουν αισθητά στην μείωση της κατανάλωσης και στοχεύει την κορυφή των πωλήσεων της κατηγορίας.

 
   

TOYOTA COROLLA - Τελευταια Νεα

ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ


Διαβαστε Ακομη

Ροη Ειδησεων